Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Piez als in Peace? Ik kan er met de beste wil van de wereld niet meer van maken. Of het moet pissen voor een baby zijn.

Te weinig geld zou ik betaald hebben Eow. Nietus dus.

Ik gooi het ook gewoon op de hormonen over de oververmoeidheid

Wuppert, gefeliciteerd van Vish!
Hier ook belastinggedoe.

Kinderopvangtoeslag voor 3 stuks kinderen per februari ruim op tijd aangevraagd (lees: november 2008), staat er vandaag maar voor 1 kind op de rekening.

Kunnen we even 1300 euro zelf ophoesten per 2 februari.

Flutzooi.
BELASTINGDIENST ZUIGT.

Dat gezegd hebbende:

Piezen als in over een staafje urineren Star P-day is Plasdag.... :puke:
Goed, wie van jullie theetantes is een piezert? Ik zie een nick Theemuts voorbij komen

Fijn dat jij in ieder geval iets hebt Luun, ik heb niks

Morgen meteen bellen en rest laten betalen. Sukkels.
quote:Star schreef op 20 januari 2009 @ 20:43:

Piez als in Peace? Ik kan er met de beste wil van de wereld niet meer van maken. Of het moet pissen voor een baby zijn.

Heb eerste pagina gescand (nieuwsgierigheid wint van gezond verstand ) en betekent volgens mij dus niks meer dan pissen/plassen/... Zo dan ook P-dag: dag dat ze op test mogen pissen.

Ga nu op zoek naar kotssmiley.

:puke:

I rest my case.
Dat meen je niet Eow? Dat is haast nog erger dan klussen.
Ik plas overigens elke dag.
Eow was sneller.
Ik heb gelukkig niet gekeken, snapte meteen hoe vreselijk dat topic zou zijn
Peas on earth!
Maar toch niet meer over een staafje Star?

Pies je nog wel in potjes, of ben je mijn werkgever niet aan het spekken?
Whoehahaahah Theetante

Ik pies ook niet in potjes, heb niet echt het vertrouwen in jouw werkgever dat ze ook doen wat ze zeggen.
Leuk Eow, een smeerkaas goed of niet goed topic. Be my guest
Wat zijn sommige mensen toch dom

RTL4 mensen die hun hele (verrotte aftandse) bouwvalhuis gaan verbouwen en denken dat dat in een paar weken klaar is
Peas on earth!
Theetante ook last van hormonen?
Wasn't me
Lekker, legotaart

Pffff... smeerkaasdillemma's
Peas on earth!
Nee dank je Star, ik ben RosieRo wel zo vreselijk zat met haar gezeik dat ik maar gewoon niet meer reageer. Echt :puke: De ergste mutsenmoeder is nog minder erg dan Rosie. Eerlijk, ik heb nog liever dat iemand 2x per dag een topic opent over mobiele telefoons op zwangere buik dan dat gemekker van haar.
Hmm... laat het haar maar niet horen, dan opent ze meteen drie topics over die mobieltjes
Peas on earth!
quote:Eowynn_ schreef op 20 januari 2009 @ 21:28:

Nee dank je Star, ik ben RosieRo wel zo vreselijk zat met haar gezeik dat ik maar gewoon niet meer reageer. Echt :puke: De ergste mutsenmoeder is nog minder erg dan Rosie. Eerlijk, ik heb nog liever dat iemand 2x per dag een topic opent over mobiele telefoons op zwangere buik dan dat gemekker van haar.Joh niet zo happen, ze stangt gewoon.
Weet ik, maar ik vind het te triest voor woorden. Sneu type. Ik hap ook niet, reageer gewoon niet op d'r.
Piezzzertz, proeeeeeeeest

Ik had het al eerder gezien, nooit geopend, want dacht al aan iets vreselijks.

Pep, extra verdieping erbij bouwen voor Wuppenspeelgoed?

voor de memory lane walk.

Star, aaaakh Ik had ook wel gehuild denk ik, hormonen of niet, maar geen TV. Morgen wel even uitzending gemist kijken. Tijdens Luther King Memorial gebeuren moest ik ook steeds janken, toen in Atlanta, maar dat kwam denk ik vooral omdat ik in luchtzakkenturbulentievliegtuig nauwelijks had geslapen

Oh kut, Chica wakkerr.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hmm, hopelijk slaapt ze snel verder. Ze werd wakker van hoesten.

Ze was trouwens voor het eerst koortsvrij vanavond, 37,4. Ik nu 83,2 en Ier kwam ziek thuis en heeft 39,1. Hij wil morgen perse naar werk, want moet een les voorbereiden. Overweeg hem aan bed vast te binden

Kess, fijn dat pijn wat minder is. En de jongens nu? Hoge koorts hoor, brr. Beterschap!

Eow, belachelijk van belastingdienst.

Oja, vandaag is geiserman2 geweest, oftewel second opinion guy en die komt morgen terug om geiser heel goed schoon te maken, want die denkt dat het daar aan ligt. We wachten af. Als hij het daarna niet doet, wordt het nieuw geiser.
Waar maken jullie je druk om?

Wij hebben de jeukterm NOD omgebouwd naar pisdag inderdaad. Waarom kan/mag dat anno 2009 niet? Er wordt gewoon geneukt voor kinderen hoor, dus ik zie totaal geen reden om de forumpolitie in te schakelen
Humor ook over stokje uitgepist Marissss?
Beetje gevoel voor humor ontbreekt denk ik, Mariss? Zie de smilies bij het bericht in jullie topic. Ik was er trouwens niet van op de hoogte, ben pas net bij jullie topic gaan kijken door jouw post hier, maar kom op zeg, stel je niet aan. Het is toch ook een regelrechte zeikterm. Noem het gewoon menstruatiedag ofzo. Of testdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven