Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
He jeetje Kess, niets aan . Wel fijn dat arts de tijd nam. Hopelijk hebben ze snel minder koorts
Peas on earth!
Beterschap Kess voor de jongens!

Erwteke, beterschap voor jezelf! Hopelijk ben je nog op te lappen voor het weekend

Mooi hè Pep, ik ben gek op Disney

Zo, net bij ouders gegeten. Bossche Bol van schoonzusje viel zowaar goed
Oehoeh Bossche Bol!

Beterschap voor de jungskes Kess, hopelijk het ergste gehad en morgen weer wat beterderderder

Niet ziek worden Erwtje! En geen tips voor slapen helaas behalve dan dat ik al tijd valeriaan slik en daar a. minder vol koppie van krijg en b. dus wat beterderder slaap.

Gewéldig Star, voorál die glitters!
Oh Erwtje Naar hoor. Snel beter worden, misschien valt het mee. Morgen níet gaan werken in ieder geval.

En voor Bossche Bol, Star Die van mij was ook erg lekker (+2 kilo)

Kess, fijn dat de arts zo prettig was. Maar wel balen van hoge koorts. Is níet fijn. Hopen dat het morgen weer gezakt is en dat verdere doktersbezoeken niet nodig zijn. Griep zuigt. En hoe is het met jouw slijmbeurstontstekingen? (wat een víes woord is dat )

Hier begin ik zelf gewoon opnieuw. Alle holtes lopen fijn vol en ik wordt ook wat ziekig geloof ik. Alweer

Kindjes doen het nog aardig, maar Juno heeft enorm rode billen en gilt bij het verschonen, zo sneu. 3e tand is gesignaleerd (het werd tijd...) en daar zal het wel van komen.

Welterusten iedeen die al gaat slapen
De vaatdoek meldt zich weer .

Ik roep hier (lees: piep met een krakerig zielig stemmetje) dat het morgen misschien wel weer over is. Xan heeft me zo ongeveer verboden te werken morgen (hmm... hij leert me wel kennen geloof ik... ), en ik laat het afhangen van nachtrust. Voel me nu wel echt belabberd, maar ik wil wegggggggg dit weekend (mopperzuchtsteunkreun). Heb nu Dormeasan van A Vogel bij de apotheek gehaald, en daar zit ook valeriaan in Pep. Ik ben benieuwd, hoewel ik nu misschien niet zo representatief ben qua slaap (met gekuch, koortsig enzo)

Bossche Bol
Peas on earth!
Ik stem voor Xan... ik vind niet dat je moet gaan werken. Als je het morgen al redt dan weet je zeker dat je morgenavond ziek bent. Daarbij slaap je al een tijd slecht en heb je veel aan je hoofd. Werken zal dat écht niet beter maken en nog zieker worden ook niet. Zo.

Zo.

En jajajajaja jullie (Xan en jij) hebben natuurlijk gelijk, maar ik wil zo graag nog denken dat het morgen misschien wel weer beter gaat . Maar heb net toegegeven en gezegd morgen niet te gaan werken. Blijf gewoon maar thuis. Moet eigenlijk vrijdagochtend ook werken, maar kijk morgen wel even. Ik kan hotel nog tot morgenmiddag cancellen (dan ben ik alleen reservringskosten 12,95 kwijt), dus dat is ook niet onoverkomelijk eignelijk... zucht... *doet een poging tot berusting *

Ik ga zo naar bed

voor alle zieke kindjes en theehuismeisjes
Peas on earth!
Berusting is góed. En heel zén en zén is goed voor de nachtrust

Trusten Erwtje!

En de rest! Ik ga ook slapen.
Bossche Bol niet lekker? Je bent geeeeeeeeek Erwt. Of snot is op je hersenen geslagen, dat kan ook natuurlijk.

Rijdt nieuwe bolide lekker trouwens Eow?
Hier nog steeds twee zieken thuis. Alleen twee zieke volwassenen nu. IEr toch naar werk gegaan en gaat morgen ook. Zo stom. Ik doe verbod hoor, net als Xan , maar het werkt niet. Of, het werkt dus wél, terwijl je niet moet werken als je ziek bent

Chica beter. IEr dropt haar morgen op kdv.

Kan ik en dag echt zelf helemaal lekker bijkomen zonder ziek kind en zonder beter kind dat heel druk is, zoals vandaag

Erwt, ohh, dan misschien gewoon verzetten hoor, weekend, want ziek gaan ook niet leuk.

Star, leuk echo en verjaardag tegelijk en om taart

En denk dat Erwt BB best lekker vindt, maar niet mag misschien?

Eow, beterschap ook. En stoer, die Juno met tand en ook zielig. Chica werd daar ook altijd zo beroerd van.

Kess, beterschap. En sterkte, zo eng die hoge koorts al maakt het volgens HA niet uit. Hier duurde het echt vijf volle dagen. Bij Chica.. Bij mij, heb nog twee dagen te gaan geloof ik.. Bij ier die het niet wil weten nu dag 2. Knuffel je mannetjes maar lekker extra veel.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
En dan ook echt lekker bijkomen morgen Inad. Lekker slapen!
Jaaaa hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Jij dus ook thuis he? Ceetje wel naar kdv?

Ik vind het Nastietopic niet. Is al weg zeker? Wat was het dan?

Winnietopic ook erg grappig
Natsie van 16 die zwanger was van haar tweede. Blijkt een nepper te zijn. Ze heeft het erg lang vol gehouden.

Ik thuis, Ceetje morgen ook thuis, want geen kdv dag. Vandaag wel geweest, bij de kleuters geweest de hele dag. Werd ze nog drukker van dan normaal

Heb je ijs voor morgen voor jezelf?
Oh, gelukkig maar van nep zijn dan Daarbij vergeleken zou Eow een bejaarde mama zijn

Stoer, C naar de kleuters

Wel in huis, maar helemaaaaaal geen behoefte aan. Vanwege HMMM bedoel je?
Ja vanwege hmmmmm en lekker thuis bijkomen en dagje voor jezelf enzo
IJs is koud, iew

(terwijl ik het normaal heel erg lekker vind).

Kun jij ijs hebben nu of niet vanwege misselijk?

ik ga voor chocola. Hoop dat ik puf heb om naar supermarkt aan overkant van straat te kruipen
Goedemorgen,

Chica toch weer ziek. Werd heel veel wakker vannacht met hoofd en buikpijn. Ga zo haar temperatuur meten want ze lijkt weer warm. Ik ben ook nog echt niet lekker. Ier ook niet, maar die is toch naar werk. Wat een spooknacht zeg, oef.

Ik heb ook nog even gereageerd in NS.
En op ander topic vroeg iemand naar hoe t nu gaat na hele enge koolstofmonoxide gebeuren en volgens mij vroeg Pep er hier ook naar dus even koppiepeest:

Over het Koolstofmonoxide gebeuren.. De geiser is gisteren helemaal nagekeken, schoongemaakt etc en weer in gebruik genomen. Er bleek een paar gasleidertjes verstopt te zitten. Ik vind het alleen zo zo eng om hem weer te gebruiken. Overdag valt het mee, maar s'nachts maak ik me om alles druk: voelt de lucht niet raar? Doet de melder het wel? Heel stom en kan het relativeren, maar het houdt me wel bezig steeds..
Bossche Bol niet aanlokkelijk vanwege griepgevoel . Jaja, heb zojuist geleerd dat je geen griep/grieperig etc mag zeggen, want alleen als je níet kan computeren heb je griep .

Bah. Hier ook spooknacht. Xan gelukkig geen last van mij, want in logeerkamer. Wel beter, ook voor mij, want voel ik me vrijer om te draaien, zweten, hoesten, etc .

Heb me dus vanochtend ziekgemeld. Voel me echt naar en zwabberig. Als het zo dadelijk niet beter gaat, ga ik weekendje inderdaad cancellen, want is voor ons beiden niet leuk als ik niet fit ben. Over twee weken hebben we ook niets, dus dan misschien verplaatsen.

Inad, kan me voorstellen dat je nu 'over-alert' bent, een vervelend gevoel . Denk ook dat je daar niet meer aan kan doen dan gaandeweg ervaren dat het gewoon goed gaat (geen rare lucht, etc) en dat er niets aan de hand is. Dat moet dan vertrouwen geven

Ik moest nog aan je denken, las gisteren een artikeltje op nu.nl van een man in Amsterdam die overleden is aan koolmonoxidevergiftiging
Peas on earth!
Oh echt? ik ga meteen even lezen, of misschien beter niet..

hmmppff

Beterschap lieve Erwt Zag het al aankomen trouwens, wie niet?

Balen van weekend, maar gewoon weer herplannen als je weer beter bent dus.

Chica ligt in ons grote bed. Ze wilden graag nog even slapen. Arm ding. Ze heeft flinke hoofdpijn. Net paracetamol gegeven. Wilde net tel.spreekuur van de HA bellen, maar ze is weg vandaag. Shit. Dat wordt dus morgen.
Geen vervangende arts dan Inad die je kan bereiken? Popje koorts?

Erwtje, goed dat je je hebt ziekgemeld, beterschap!
Tsssk, waarom ziet iedereen dat soort dingen eerder dan ik (auw, zelfs virtueel lachen doet pijn). Ik denk ook dat ik een relatiecrisis zou hebben als ik was gaan werken, heb echt een verbod gekregen .

Arme Chica. En inderdaad: is er geen vervangende arts? Hier een groepspraktijk. Is toch wel erg prettig. Ik heb ze inmiddels allemaal 'uitgeprobeerd', heb een favoriete huisarts, maar kan zo switchen
Peas on earth!
nee, ze heeft geen koorts meer, gek he?

Ik kan wel vervangende bellen, maar alleen bij spoedeisende zaken..

Oh Erwt, ik heb het koolstofmonoxide verhaal toch gelezen en ook links naar andere berichten erover. Gelukkig heb je het dus meestal door (ademhalingsproblemen e.d.) en gaan de meeste mensen wel naar ziekenhuis maar niet dood..

Ik vertrouw de andere melder ook niet, omdat ie er net iets anders uitziet dan die levensreddende
Ik had trouwens vanochtend 38,3 en nu 36,2. Raar.

Voor jouw geruststelling die andere gewoon vervangen voor zelfde soort levensreddende dan Inad?
Peas on earth!
Ik weet niet of ze die nog maken. Dat soort dingen wordt steeds verbeterd natuurlijk. Dus, die nieuwe zal ook wel beter zijn, maar ik vind mijn oude lief

Das raar ja, was die meeting van vanmorgen wel goed? Heb je paracetamol genomen? Dat werkt koortsverlagend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven