Mode & Beauty alle pijlers

Haar kaal scheren?

18-02-2017 17:52 147 berichten
Ik ben stom geweest. Haar geblondeerd van zwart naar heel licht. Haren begonnen af te breken. Nu heb ik plukken van 2/3/4 cm en lamge stukjen haar over de schouder. Haar was tot mijn billen bijna. Heb al tot mijn schouders geknipt maar het ziet er fewoon niet uit mwt die korte plukken. Zal ik het gewoon afscheren? Dan kan het gezond groeien. Draag tijdelijk een hoofddoekje om het te verbergen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 18 februari 2017 @ 18:36:

Sowieso dat je een mens "lelijk" noemt wegens een haardracht vind ik heel erg.Overdrijven is ook een vak
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Ttass30 schreef op 18 februari 2017 @ 18:38:

[img]http://p.fod4.com/p/channels/qvtvh/prof ... 20Rose.jpg[/img]
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Ik vind Lupita heel erg mooi en vrouwelijk met kort haar.
Die foto's van Ttas vind ik heel mooi lijken, hoewel ik een vermoeden heb dat je niet meer voor de geblondeerde versie zult gaan. Donkere vrouwen kunnen heel goed dat korte haar hebben.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Meer zulk haar TO?
quote:Ttass30 schreef op 18 februari 2017 @ 18:38:

[afbeelding]De vrouw die ik sprak had het ongeveer op deze manier.
Ik vind amber rose een prachtige vrouw.

Ik snap niet dat iemand haar LELIJK vindt, alleen omdat ze kort haar heeft.

Intens kortzichtig, noem ik dat.

Je kan een menig hebben over kort haar, maar iemand daarom 'lelijk' noemen? Dat gaat veel te ver.

jullie posten nu allemaal vrouwen met kroeshaar die het wel staat, maar TO is miss wel een hollandse met dun sluik haar
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
I love Amber Rosé
quote:Ttass30 schreef op 18 februari 2017 @ 18:40:

[afbeelding]Ik vind Lupita zo belachelijk mooi
quote:ladygaga_xx schreef op 18 februari 2017 @ 18:41:

jullie posten nu allemaal vrouwen met kroeshaar die het wel staat, maar TO is miss wel een hollandse met dun sluik haarZe is surinaamse
Oh mooi zeg bij die donkere dames! Wat dat betreft heb je "geluk" TO, donkere dames met kroeshaar kunnen deze kapsels vaak heel goed hebben. Jij dus misschien ook wel
quote:ladygaga_xx schreef op 18 februari 2017 @ 18:41:

jullie posten nu allemaal vrouwen met kroeshaar die het wel staat, maar TO is miss wel een hollandse met dun sluik haarLees even terug
quote:Dragisa schreef op 18 februari 2017 @ 18:41:

[...]

Ik vind Lupita zo belachelijk mooiZe is adembenemend zo mooi vind ik der.
quote:Dragisa schreef op 18 februari 2017 @ 18:42:

[...]

Lees even terug sommige mensen hebben geen tijd om dat steeds te doen
quote:Ttass30 schreef op 18 februari 2017 @ 18:39:

Ik vind Lupita heel erg mooi en vrouwelijk met kort haar. [img]http://cdn-img.instyle.com/sites/defaul ... k=05YqVzhA[/img]Nee, persoonlijk vind ik haar niet mooi en al helemaal niet vrouwelijk. Meer een jongetje.
@Ladygaga

De foto's begonnen met dun haar, vervolgens gaf TO aan dat ze krul/krdoeshaar heeft. Dus zoeken mensen nu naar donker haar.
quote:Snoesje666 schreef op 18 februari 2017 @ 18:34:

Heb je al een pruik overwogen ? Of een pet met een randje haar ?

Dan kun je daaronder je haar laten groeien.

Ik heb laatst een vrouw gesproken die haar haar gemillimeterd had. Zij raadde me aan om het alleen in de zomer te doen, het was vreselijk koud volgens haar.Ik heb dus stekeltjes (2cm) bovenop, niet gemillimeterd, maar het is idd ijskoud.
quote:ladygaga_xx schreef op 18 februari 2017 @ 18:42:

[...]

sommige mensen hebben geen tijd om dat steeds te doenJe hebt toch ook tijd om meerdere reacties te plaatsen? Het is nou niet alsof dit topic al 10 pagina's heeft met reacties van 6 alinea's.
quote:Blondie456 schreef op 18 februari 2017 @ 18:43:

[...]

Nee, persoonlijk vind ik haar niet mooi en al helemaal niet vrouwelijk. Meer een jongetje.Nou ja zeg een jongentje? Lupita is beeldschoon.
quote:Snoesje666 schreef op 18 februari 2017 @ 18:43:

@Ladygaga

De foto's begonnen met dun haar, vervolgens gaf TO aan dat ze krul/krdoeshaar heeft. Dus zoeken mensen nu naar donker haar.thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven