Het Stamcafé XVIII
zaterdag 18 februari 2017 om 19:24
zaterdag 18 februari 2017 om 19:25
zaterdag 18 februari 2017 om 19:31
quote:rosanna08 schreef op 18 februari 2017 @ 19:25:
[...]
veel drinken, 2 l op een dag en 2,5 l in de zomer en helaas, geen wijn Dat zou ik erger vinden als geen drop. Maar ik heb drop dan ook voor het eerst geproefd toen ik al 30 was of zo en vind het 'gewoon' en niet iets dat ik echt wil.
[...]
veel drinken, 2 l op een dag en 2,5 l in de zomer en helaas, geen wijn Dat zou ik erger vinden als geen drop. Maar ik heb drop dan ook voor het eerst geproefd toen ik al 30 was of zo en vind het 'gewoon' en niet iets dat ik echt wil.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 18 februari 2017 om 19:37
' Peuter, ja peuter, je bent geen dreum meer dus nu gewoon gaan slapen. Klaar.' *Ingesproken met strenge stem en vreemde ogen dwingen*
Ik hoop dat jullie een hele nacht krijgen Save! Slaaptekort is vreselijk. Ik ben op het huilen af zo moe en kan niet doorslapen door pijn. Ik word er gallisch van en dat past zo niet bij me.
Ik hoop dat jullie een hele nacht krijgen Save! Slaaptekort is vreselijk. Ik ben op het huilen af zo moe en kan niet doorslapen door pijn. Ik word er gallisch van en dat past zo niet bij me.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 18 februari 2017 om 19:42
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2017 @ 19:37:
' Peuter, ja peuter, je bent geen dreum meer dus nu gewoon gaan slapen. Klaar.' *Ingesproken met strenge stem en vreemde ogen dwingen*
Ik heb de boodschap doorgegeven
Hopelijk werkt het.
Het huilen stond mij ook nader dan het lachen vanmiddag en ik heb geeneens pijn.
Bah, ik gun je een heerlijke nacht zonder pijn.
Ik heb de boodschap doorgegeven
Hopelijk werkt het.
Het huilen stond mij ook nader dan het lachen vanmiddag en ik heb geeneens pijn.
Bah, ik gun je een heerlijke nacht zonder pijn.
When they go low, we go high. (M.Obama)
zaterdag 18 februari 2017 om 19:49
zaterdag 18 februari 2017 om 19:49
zaterdag 18 februari 2017 om 19:52
zaterdag 18 februari 2017 om 19:55
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2017 @ 19:49:
Man maakte er een grapje van dat ik de relatie wel heel spannend hou omdat hij bij thuiskomst 's nachts niet meer weet waar hij me gaat vinden: In de lounge chair, op de bank, plat op de vloer, in bed of hangend op het aanrecht. Het is bijna grappig
Man maakte er een grapje van dat ik de relatie wel heel spannend hou omdat hij bij thuiskomst 's nachts niet meer weet waar hij me gaat vinden: In de lounge chair, op de bank, plat op de vloer, in bed of hangend op het aanrecht. Het is bijna grappig
zaterdag 18 februari 2017 om 19:57
zaterdag 18 februari 2017 om 20:01
quote:-Kittens- schreef op 18 februari 2017 @ 19:58:
Slaap te kort maakt je een heel ander mens. Alsof je jezelf een beetje kwijt bent geraakt.
Ik hoop dat jullie heerlijk slapen vannacht Save en Blond. Of tenminste toch genoeg.
lief
Ik verander in een snauwend kreng
Slaap te kort maakt je een heel ander mens. Alsof je jezelf een beetje kwijt bent geraakt.
Ik hoop dat jullie heerlijk slapen vannacht Save en Blond. Of tenminste toch genoeg.
lief
Ik verander in een snauwend kreng