Lijf & Lijn alle pijlers

Moe

19-02-2017 13:21 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man O man is dit nou wat ze noemen voorjaarsmoeheid? Ben niet vooruit te branden. Ga optijd naar bed maar wordt maar niet uitgerust wakker. Normaal doe ik van alles in het weekend maar zit nu al voor de 2e dag hangend op de bank en dit al tijdje zo. Heb een drukke baan dus of dit nou mijn energie level zo omlaag haalt of dat het gewoon tijd raakt voor vakantie ik weet het niet.

Wat wil ik met dit topic bereiken; geen idee... erkenning dat het voorjaarsmoeheid is? Tips om over de moeheid heen te komen of gewoon een deken en een kussen en horen dat het ok is dat ik al 2 dagen hang op de bank.
Of een griep die nog niet doorzet?
Alle reacties Link kopieren
Het is helemaal ok om twee dagen op de bank te hangen! Maar als dit lang aanhoudt, zou ik bloed laten prikken om te kijken of je iets tekort hebt.
Life is short. Eat dessert first.
Voorjaarsmoeheid komt door gebrek aan vitaminen en mineralen, te weinig buiten zijn etc.

Een keer moe na een drukke week kan altijd, maar als je zo moe blijft zou ik inderdaad ook even mijn vitamines etc laten prikken bij de huisarts om te zien of je echt tekorten hebt waardoor je zo moe bent.
Voorjaarsmoeheid komt door gebrek aan vitaminen en mineralen, te weinig buiten zijn etc.

Een keer moe na een drukke week kan altijd, maar als je zo moe blijft zou ik inderdaad ook even mijn vitamines etc laten prikken bij de huisarts om te zien of je echt tekorten hebt waardoor je zo moe bent.
1. Laat je bloed trekken, waar zitten er tekorten? Grote kans op ijzertekort en vitamine d tekort.

2. Slaap je te weinig/ te veel of onregelmatig (in het weekend uitslapen bv?) Zorg voor een gezond ritme en wijk er niet te veel van af in het weekend

3. Hoe zit het met je lichaamsbeweging?

4. Wat doe je voor je naar bed gaat? Pc, smartphone, ongezonde dingen eten...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven