Moe
zondag 19 februari 2017 om 13:21
Man O man is dit nou wat ze noemen voorjaarsmoeheid? Ben niet vooruit te branden. Ga optijd naar bed maar wordt maar niet uitgerust wakker. Normaal doe ik van alles in het weekend maar zit nu al voor de 2e dag hangend op de bank en dit al tijdje zo. Heb een drukke baan dus of dit nou mijn energie level zo omlaag haalt of dat het gewoon tijd raakt voor vakantie ik weet het niet.
Wat wil ik met dit topic bereiken; geen idee... erkenning dat het voorjaarsmoeheid is? Tips om over de moeheid heen te komen of gewoon een deken en een kussen en horen dat het ok is dat ik al 2 dagen hang op de bank.
Wat wil ik met dit topic bereiken; geen idee... erkenning dat het voorjaarsmoeheid is? Tips om over de moeheid heen te komen of gewoon een deken en een kussen en horen dat het ok is dat ik al 2 dagen hang op de bank.

zondag 19 februari 2017 om 14:01

zondag 19 februari 2017 om 14:01

zondag 19 februari 2017 om 14:45
1. Laat je bloed trekken, waar zitten er tekorten? Grote kans op ijzertekort en vitamine d tekort.
2. Slaap je te weinig/ te veel of onregelmatig (in het weekend uitslapen bv?) Zorg voor een gezond ritme en wijk er niet te veel van af in het weekend
3. Hoe zit het met je lichaamsbeweging?
4. Wat doe je voor je naar bed gaat? Pc, smartphone, ongezonde dingen eten...?
2. Slaap je te weinig/ te veel of onregelmatig (in het weekend uitslapen bv?) Zorg voor een gezond ritme en wijk er niet te veel van af in het weekend
3. Hoe zit het met je lichaamsbeweging?
4. Wat doe je voor je naar bed gaat? Pc, smartphone, ongezonde dingen eten...?