Is de huishoudbeurs leuk?
woensdag 22 februari 2017 om 13:36
quote:katrien1974 schreef op 22 februari 2017 @ 13:04:
Is leuk maar wel de drukste dag en dan bedoel ik ook echt druk. Met mame de food-hal
Is dan echt een verschrikking en de trolley's zijn een aanslag op je enkelsDit. De foodhal is vooral leuk om mensen te kijken die in de rij staan voor gratis 3 frietjes met de allernieuwste mayonaise.
Is leuk maar wel de drukste dag en dan bedoel ik ook echt druk. Met mame de food-hal
Is dan echt een verschrikking en de trolley's zijn een aanslag op je enkelsDit. De foodhal is vooral leuk om mensen te kijken die in de rij staan voor gratis 3 frietjes met de allernieuwste mayonaise.
woensdag 22 februari 2017 om 13:52
Gisteren toevallig nog geweest, het is leuk mits het niet te druk is. Eten en drinken kan je beter zelf meenemen aangezien het overdreven duur is. Of je moet alles door mekaar willen eten aan gratis hapjes op de Food&drink afdeling
. Je hebt overal foto hokjes waar je gratis samen op de foto kan en deze ook afgedrukt of via de mail verstuurd krijgt. Gratis spulletjes als gezichtsmaskers of andere producten. Oh en mocht je even moe zijn van het lopen, elke zaal heeft een massage afdeling met stoelen. Gewoon doen of je geïnteresseerd bent en lekker zitten met een massage apparaat.
Je kan heerlijk afdingen op prijzen (al zegt met van niet, altijd proberen!). Zeggen dat je student bent geeft sowieso korting, al is het bij de een meer dan de ander.
De 9 maandenbeurs is ook een onderdeel, die is vanaf vandaag geopend. Super leuk! Kan je ideeën opdoen en informatie inwinnen. Ook veel dingen te koop.
Je kan heerlijk afdingen op prijzen (al zegt met van niet, altijd proberen!). Zeggen dat je student bent geeft sowieso korting, al is het bij de een meer dan de ander.
De 9 maandenbeurs is ook een onderdeel, die is vanaf vandaag geopend. Super leuk! Kan je ideeën opdoen en informatie inwinnen. Ook veel dingen te koop.
Never judge a book by it's cover, know the story first!
woensdag 22 februari 2017 om 14:09
Ik ga regelmatig maar dan alleen 's avonds. Een paar uurtjes vind ik echt genoeg. Ik vind de woonaccessoires altijd leuk en de foodhal. Helaas is het bij de foodhal inderdaad altijd super druk en irriteren die karretje mij mateloos. Ik ga ook echt niet in de rij staan voor de hapjes die gratis worden weggegeven. Wel zijn er altijd leuke aanbiedingen. Als je vrijkaarten heb, zou ik het een keer proberen. Wat heb je te verliezen?
woensdag 22 februari 2017 om 14:10
quote:Ttass30 schreef op 22 februari 2017 @ 13:11:
is het zo goedkoop daar? Dat je trolleys meeneemt? Dan neem ik een rolkoffer mee (grapje)
Nee, niet heel goedkoop. Maar sommige aanbiedingen zijn wel de moeite waard. En de hele dag met plastic tasjes lopen die achter de mensen massa blijven hangen is heul irritant. Ineens keek ik jaloers naar die trolleys.
Vechtende mensen? Niet gezien. Er is ook weinig gratis.
Mensen roepen vaak heel stoer dat ze nooit heen gaan, deed ik ook, tot dat mijn zusje zwanger was en naar de 9m beurs wilde.
Ik vond de hele huishoudbeurs hartstikke meevallen en we hadden een leuk dagje uit. Maar ik zou niet elk jaar heen hoeven.
is het zo goedkoop daar? Dat je trolleys meeneemt? Dan neem ik een rolkoffer mee (grapje)
Nee, niet heel goedkoop. Maar sommige aanbiedingen zijn wel de moeite waard. En de hele dag met plastic tasjes lopen die achter de mensen massa blijven hangen is heul irritant. Ineens keek ik jaloers naar die trolleys.
Vechtende mensen? Niet gezien. Er is ook weinig gratis.
Mensen roepen vaak heel stoer dat ze nooit heen gaan, deed ik ook, tot dat mijn zusje zwanger was en naar de 9m beurs wilde.
Ik vond de hele huishoudbeurs hartstikke meevallen en we hadden een leuk dagje uit. Maar ik zou niet elk jaar heen hoeven.
woensdag 22 februari 2017 om 14:21
Afschuwelijk. Gaat alleen om verkopen, verkopen en verkopen van dingen die je echt niet nodig hebt. Telsel meuk, waspoeder en pakjes/zakjes. Het enige dat wel aardig was vorig jaar was de pasar malam.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 22 februari 2017 om 14:39
woensdag 22 februari 2017 om 19:28