Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Arme lady! Nog een reden om tulpen te gaan kopen, dan wordt je dag weer wat zonniger.
Alle reacties Link kopieren
Ook voor de lunch maar twee boterhammen gegeten. Ik zit nu dus op precies de helft van wat ik normaal eet. Het gaat tot nu toe nog prima.
IMHO
quote:Renaissance schreef op 22 februari 2017 @ 13:52:

Arme lady! Nog een reden om tulpen te gaan kopen, dan wordt je dag weer wat zonniger.

Thanks Ren!

Hoe ging je gesprek?
The owls are not what they seem
Wat een held GG! Spannend hoor

Nu niet vanavond 3x opscheppen en twee toetjes hè
Gesprek net gehad. En ik krijg een traject dat moet gaan leiden naar een andere baan. Dit wil ik zelf ook, want mijn reintegratie lukt niet, ik blijf maar hangen. Mijn lg ging ook snel akkoord met wat ik zelf voorstelde.

Dus.....op naar een frisse start!

Ik vind het wel jammer, want er zijn heel veel leuke dingen aan mijn baan, maar ik kan er niet meer in mee, in de werkdruk, de waan van elke dag. Maar tegelijk voel ik me lichter bij de gedachte aan een nieuwe start elders. Wil ook veel dichter bij huis gaan werken zodat ik niet meer met die k*t trein hoef te reizen elke dag.

Die trein ga ik nu halen, op naar mijn Eigen stadje, op naar de tulpen en vakantie.
Wat fijn dat je lg en jij het eens zijn en dat de mogelijkheid voor een traject er is. Maar toch ook een beetje weemoedig... dat snap ik als je ooit vol overtuiging voor dit vak gekozen hebt. Daar mag je ook best even bij stilstaan. En dan opgewekt op weg naar nieuwe dingen... en de trein, en tulpen
Ah, student met vragen over toets. Dan ga je er wel even voor zitten. Nu kan het nog. Ik ga ze wel missen, mijn studenten..........
quote:LadyL0101 schreef op 22 februari 2017 @ 14:04:

Wat fijn dat je lg en jij het eens zijn en dat de mogelijkheid voor een traject er is. Maar toch ook een beetje weemoedig... dat snap ik als je ooit vol overtuiging voor dit vak gekozen hebt. Daar mag je ook best even bij stilstaan. En dan opgewekt op weg naar nieuwe dingen... en de trein, en tulpen Ah, dank je Lady, voor je lieve post.
quote:Renaissance schreef op 22 februari 2017 @ 13:58:

Gesprek net gehad. En ik krijg een traject dat moet gaan leiden naar een andere baan. Dit wil ik zelf ook, want mijn reintegratie lukt niet, ik blijf maar hangen. Mijn lg ging ook snel akkoord met wat ik zelf voorstelde.

Dus.....op naar een frisse start!

Ik vind het wel jammer, want er zijn heel veel leuke dingen aan mijn baan, maar ik kan er niet meer in mee, in de werkdruk, de waan van elke dag. Maar tegelijk voel ik me lichter bij de gedachte aan een nieuwe start elders. Wil ook veel dichter bij huis gaan werken zodat ik niet meer met die k*t trein hoef te reizen elke dag.

Die trein ga ik nu halen, op naar mijn Eigen stadje, op naar de tulpen en vakantie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:GrimbleGrumble schreef op 22 februari 2017 @ 13:54:

Ook voor de lunch maar twee boterhammen gegeten. Ik zit nu dus op precies de helft van wat ik normaal eet. Het gaat tot nu toe nog prima.Is dit niet iets te weinig voor een volwassen man? Je lichaam heeft natuurlijk wel een bepaalde hoeveelheid nodig.
Life is short. Eat dessert first.
Waar zou je dan kunnen gaan werken, Ren?
quote:doornroosje9 schreef op 22 februari 2017 @ 15:29:

[...]

Is dit niet iets te weinig voor een volwassen man? Je lichaam heeft natuurlijk wel een bepaalde hoeveelheid nodig.Als het niet goed gaat, ben ik de eerste die er een boterham bij zal nemen. Het doel is vooral meer naar behoefte te gaan eten dan naar gewoonte.
IMHO
quote:doornroosje9 schreef op 22 februari 2017 @ 15:30:

Waar zou je dan kunnen gaan werken, Ren?

Dat ga ik de komende tijd uitzoeken

Ben benieuwd waar ik terecht ga komen, het ligt eigenlijk helemaal open. En dat voelt wel fijn.
Dank vor de tulpen-bij-appie-tip Ren! Er staan hier inmiddels twee bossen in een grote vaas
quote:Renaissance schreef op 22 februari 2017 @ 16:03:

[...]

Ben benieuwd waar ik terecht ga komen, het ligt eigenlijk helemaal open. En dat voelt wel fijn.Dat klinkt ook fijn! Spannend, maar hopelijk beter dan nu.
quote:doornroosje9 schreef op 22 februari 2017 @ 16:59:

[...]

Dat klinkt ook fijn! Spannend, maar hopelijk beter dan nu.

Ik zat zo klem voor mijn gevoel in mijn huidige baan en nu de kogel door de kerk is geeft dat wel een gevoel van nieuwe mogelijkheden, nieuwe kansen en dat is fijn. Toch ook pijn in mijn hart, want ik hou van mijn studenten en heb hele fijne collega's. Maar het is beter zo.

Nu eerst anderhalve week herfst voorjaarsvakantie en ik hoop op lekker weer!

Morgen ga ik weer wandelen met mijn vader, maar het wordt heel omstuimig weer dus dat wordt lachen.
Heftig, Renaissance, maar dat gevoel van nieuwe kansen en nieuwe mogelijkheden zegt eigenlijk al genoeg: je was hier aan toe!
IMHO
Ja, het vertrouwde is weg dan, maar dat komt hopelijk snel weer bij je andere baan. Ben echt blij voor jou!
quote:Renaissance schreef op 22 februari 2017 @ 16:03:

[...]

Ben benieuwd waar ik terecht ga komen, het ligt eigenlijk helemaal open. En dat voelt wel fijn.Spannend! Maar hoe het nu gaat kon het ook niet langer.
Bedankt voor de lieve reacties, ik ben er ook echt aan toe, zie de toekomst met vertrouwen tegemoet!

Nu nog een beetje zonnig weer en ik ben helemaal tevreden.
*plant tulpen in café*

quote:Renaissance schreef op 22 februari 2017 @ 17:11:

Bedankt voor de lieve reacties, ik ben er ook echt aan toe, zie de toekomst met vertrouwen tegemoet!

Nu nog een beetje zonnig weer en ik ben helemaal tevreden. Ik hoop dat er snel iets leuks op je pad komt!
Ren soms moet je deuren sluiten voor je echt openstaat voor wat beter bij je past. Dat heb je nu gedaan. Eerst even vakantie vieren, indrukken opdoen, lekker fotograferen en op een ochtend word je wakker en weet je het en denk je ' dat ik dit niet eerder zag/voelde'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Gefeliciteerd met je man Dolfje! De zielige snufferd die niet uit eten kan maar even lekker in de watten leggen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hallootjes, even slecht in het velletje momenteel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven