Het Stamcafé XVIII
woensdag 22 februari 2017 om 13:58
Gesprek net gehad. En ik krijg een traject dat moet gaan leiden naar een andere baan. Dit wil ik zelf ook, want mijn reintegratie lukt niet, ik blijf maar hangen. Mijn lg ging ook snel akkoord met wat ik zelf voorstelde.
Dus.....op naar een frisse start!
Ik vind het wel jammer, want er zijn heel veel leuke dingen aan mijn baan, maar ik kan er niet meer in mee, in de werkdruk, de waan van elke dag. Maar tegelijk voel ik me lichter bij de gedachte aan een nieuwe start elders. Wil ook veel dichter bij huis gaan werken zodat ik niet meer met die k*t trein hoef te reizen elke dag.
Die trein ga ik nu halen, op naar mijn Eigen stadje, op naar de tulpen en vakantie.
Ik vind het wel jammer, want er zijn heel veel leuke dingen aan mijn baan, maar ik kan er niet meer in mee, in de werkdruk, de waan van elke dag. Maar tegelijk voel ik me lichter bij de gedachte aan een nieuwe start elders. Wil ook veel dichter bij huis gaan werken zodat ik niet meer met die k*t trein hoef te reizen elke dag.
Die trein ga ik nu halen, op naar mijn Eigen stadje, op naar de tulpen en vakantie.
woensdag 22 februari 2017 om 14:04
Wat fijn dat je lg en jij het eens zijn en dat de mogelijkheid voor een traject er is. Maar toch ook een beetje weemoedig... dat snap ik als je ooit vol overtuiging voor dit vak gekozen hebt. Daar mag je ook best even bij stilstaan. En dan opgewekt op weg naar nieuwe dingen... en de trein, en tulpen
The owls are not what they seem
woensdag 22 februari 2017 om 14:08
quote:LadyL0101 schreef op 22 februari 2017 @ 14:04:
Wat fijn dat je lg en jij het eens zijn en dat de mogelijkheid voor een traject er is. Maar toch ook een beetje weemoedig... dat snap ik als je ooit vol overtuiging voor dit vak gekozen hebt. Daar mag je ook best even bij stilstaan. En dan opgewekt op weg naar nieuwe dingen... en de trein, en tulpen Ah, dank je Lady, voor je lieve post.
Wat fijn dat je lg en jij het eens zijn en dat de mogelijkheid voor een traject er is. Maar toch ook een beetje weemoedig... dat snap ik als je ooit vol overtuiging voor dit vak gekozen hebt. Daar mag je ook best even bij stilstaan. En dan opgewekt op weg naar nieuwe dingen... en de trein, en tulpen Ah, dank je Lady, voor je lieve post.
woensdag 22 februari 2017 om 15:17
quote:Renaissance schreef op 22 februari 2017 @ 13:58:
Gesprek net gehad. En ik krijg een traject dat moet gaan leiden naar een andere baan. Dit wil ik zelf ook, want mijn reintegratie lukt niet, ik blijf maar hangen. Mijn lg ging ook snel akkoord met wat ik zelf voorstelde.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 22 februari 2017 om 15:29
quote:GrimbleGrumble schreef op 22 februari 2017 @ 13:54:
Ook voor de lunch maar twee boterhammen gegeten. Ik zit nu dus op precies de helft van wat ik normaal eet. Het gaat tot nu toe nog prima.Is dit niet iets te weinig voor een volwassen man? Je lichaam heeft natuurlijk wel een bepaalde hoeveelheid nodig.
Ook voor de lunch maar twee boterhammen gegeten. Ik zit nu dus op precies de helft van wat ik normaal eet. Het gaat tot nu toe nog prima.Is dit niet iets te weinig voor een volwassen man? Je lichaam heeft natuurlijk wel een bepaalde hoeveelheid nodig.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 22 februari 2017 om 15:34
quote:doornroosje9 schreef op 22 februari 2017 @ 15:29:
[...]
Is dit niet iets te weinig voor een volwassen man? Je lichaam heeft natuurlijk wel een bepaalde hoeveelheid nodig.Als het niet goed gaat, ben ik de eerste die er een boterham bij zal nemen. Het doel is vooral meer naar behoefte te gaan eten dan naar gewoonte.
[...]
Is dit niet iets te weinig voor een volwassen man? Je lichaam heeft natuurlijk wel een bepaalde hoeveelheid nodig.Als het niet goed gaat, ben ik de eerste die er een boterham bij zal nemen. Het doel is vooral meer naar behoefte te gaan eten dan naar gewoonte.
IMHO
woensdag 22 februari 2017 om 16:59
woensdag 22 februari 2017 om 17:03
quote:doornroosje9 schreef op 22 februari 2017 @ 16:59:
[...]
Dat klinkt ook fijn! Spannend, maar hopelijk beter dan nu.
Ik zat zo klem voor mijn gevoel in mijn huidige baan en nu de kogel door de kerk is geeft dat wel een gevoel van nieuwe mogelijkheden, nieuwe kansen en dat is fijn. Toch ook pijn in mijn hart, want ik hou van mijn studenten en heb hele fijne collega's. Maar het is beter zo.
Nu eerst anderhalve week herfst voorjaarsvakantie en ik hoop op lekker weer!
Morgen ga ik weer wandelen met mijn vader, maar het wordt heel omstuimig weer dus dat wordt lachen.
[...]
Dat klinkt ook fijn! Spannend, maar hopelijk beter dan nu.
Ik zat zo klem voor mijn gevoel in mijn huidige baan en nu de kogel door de kerk is geeft dat wel een gevoel van nieuwe mogelijkheden, nieuwe kansen en dat is fijn. Toch ook pijn in mijn hart, want ik hou van mijn studenten en heb hele fijne collega's. Maar het is beter zo.
Nu eerst anderhalve week herfst voorjaarsvakantie en ik hoop op lekker weer!
Morgen ga ik weer wandelen met mijn vader, maar het wordt heel omstuimig weer dus dat wordt lachen.
woensdag 22 februari 2017 om 18:42
woensdag 22 februari 2017 om 18:43
Ren soms moet je deuren sluiten voor je echt openstaat voor wat beter bij je past. Dat heb je nu gedaan. Eerst even vakantie vieren, indrukken opdoen, lekker fotograferen en op een ochtend word je wakker en weet je het en denk je ' dat ik dit niet eerder zag/voelde'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras