Het Stamcafé XVIII
woensdag 22 februari 2017 om 00:41
Drukdrukdruk.
Moest ineens m'n bed verschonen.
Als zelfs iemand die de hele dag niks gedaan heeft in de kroeg komt melden dat hij het dan toch maar doet schept dat zo'n president (past mooier bij emperor vind ik)
Moest ineens m'n bed verschonen.
Als zelfs iemand die de hele dag niks gedaan heeft in de kroeg komt melden dat hij het dan toch maar doet schept dat zo'n president (past mooier bij emperor vind ik)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 22 februari 2017 om 09:08
Bij de appie hebben ze deze week 2 bossen voor 5 euro. Ik ga denk ik vier bossen kopen, in verschillende kleuren en dan mengen en ze over 3 vazen verdelen, overal in de woonkamer zo'n kleurbommetje.
Carnaval sla ik graag over, maar ik hoop wel op iets beter weer zodat ik veel naar buiten kan om te fotograferen.
Carnaval sla ik graag over, maar ik hoop wel op iets beter weer zodat ik veel naar buiten kan om te fotograferen.
woensdag 22 februari 2017 om 09:22
Ben benieuwd hoe het gesprek gaat Ren.
Ik heb echt een hele zware verkoudheid te pakken, maar ik kan het me niet permitteren om vandaag thuis te blijven. Vanmiddag moet ik ook lesgeven, dus ik moet maar even iets verzinnen zodat de studenten zelf aan de slag kunnen want als ik nu twee uur college ga geven dan denk ik dat ik gewoon om val.
Die tulpen zijn een goed idee, ik kan ook wel wat kleur gebruiken met dat grijze rotweer!
Ik heb echt een hele zware verkoudheid te pakken, maar ik kan het me niet permitteren om vandaag thuis te blijven. Vanmiddag moet ik ook lesgeven, dus ik moet maar even iets verzinnen zodat de studenten zelf aan de slag kunnen want als ik nu twee uur college ga geven dan denk ik dat ik gewoon om val.
Die tulpen zijn een goed idee, ik kan ook wel wat kleur gebruiken met dat grijze rotweer!
woensdag 22 februari 2017 om 10:10
Ik ben vandaag voor het eerst van vier boterhammen voor ontbijt en vier voor lunch teruggegaan naar twee voor ontbijt en twee voor lunch. Falen mag, maar het is het proberen waard. Het is nu tien uur en een beetje honger heb ik al wel, maar misschien is het ook gewoon wennen.
Succes met het gesprek, Renaissance!
Succes met het gesprek, Renaissance!
IMHO
woensdag 22 februari 2017 om 10:18
Nee, geen dieet. Ik wil wel proberen om iets af te vallen door meer te bewegen (twee keer per week naar de sportschool, ik houd het al sinds december goed vol), omdat ik de afgelopen twee jaar niet gesport heb en dat kun je wel een beetje zien. En ik wil even kijken of die vier boterhammen per maaltijd nodig zijn of gewenning zijn.
En niet snoepen, maar dat is lastig, want vriendin haalt altijd van alles in huis. Toen ik nog op mezelf woonde kocht ik nooit chips of snoep en dan kom je ook niet in de verleiding.
En niet snoepen, maar dat is lastig, want vriendin haalt altijd van alles in huis. Toen ik nog op mezelf woonde kocht ik nooit chips of snoep en dan kom je ook niet in de verleiding.
IMHO
woensdag 22 februari 2017 om 13:44
Note to self: als je naar je moeder gaat om de boekhouding te doen is het handig om uitgeprinte jaaroverzichten ook daadwerkelijk mee te nemen
Tulpen zijn een goed idee! Nu nog via buienradar een momentje zoeken om droog naar de appie te kunnen.
Tulpen zijn een goed idee! Nu nog via buienradar een momentje zoeken om droog naar de appie te kunnen.
ladyl0101 wijzigde dit bericht op 22-02-2017 13:46
Reden: Typefout
Reden: Typefout
% gewijzigd
The owls are not what they seem