SEPTEMBER 2009!!!!!!!!

07-01-2009 12:56 623 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren positief getest. Wie schrijft er mee?

NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden Nadine 34 03-09-2009 1

Choca 32 09-09-2009 1

Saxmania 31 15-09-2009 1 18-5 gyn

Minie86 22 13 sep 09 - 27-4 20 wk

Linda 29 17-09-09 - 29-4 20 wk soshiva 37 19-09-2009 - 1-5 20 wk, uitslag punctie goed!!!

Lynx72 37 22-09-2009 - 6-5 20 wk

Mayls 276-10-09 1 19-5 20wk 20-5vk

bieteltje 34 26-08-09 1 28-5 vk

Jojo1 34 22-09-09 1 15-5 20wk 20-5vk

Lieselotje 37 27-9-09 1,1 11-5 vk 14-5 20 wk

Bedankt voor jullie lieve berichtjes...

Ja net gesproken met Vk. Ze gaat er idd vanuit dat het over is. Er is nog een heeeeel klein kansje als ik vandaag ophoud met bloeden. Maar gezien de hoeveelheid bloed en het feit dat de symptomen minder zijn geworden denkt ze van niet.. Volgende week mag ik langs komen voor een echo, om te kijken of alles weg is, anders moet ik gecurretteerd worden. Heb in 2006 ook een vroege miskraam gehad. In aug 08 heb ik een zwangerschap zelf laten afbreken met bijna 15 weken, kindje had Down. En nu dit weer..
Oh Jessie wat erg!!

Weet je zeker dat het een miskraam is? Misschien toch even laten controleren door vk...?

Heel veel sterkte gewenst...
Oh net gekruist, sorry...

Wat een ellende, hoopt iedereen nooit mee te maken en dan gebeurt het jou zelfs nog vaker dan 1x.

Is je vriend/man thuis of kun je er met iemand anders nog over praten?

Dikke knuffel van Choca
Jessie, hoeveel kan een mens dragen.... Wat verdrietig zeg...

Ik heb zelf voor de komst van Nick ook een vroege mk gehad en dat is idd erg verdrietig. Ik heb mezelf wel voorgehouden dat het niet voor niks fout gaat. Er is dan toch iets niet goed geweest. Nu heeft de natuur de keuze voor jou gemaakt....

Heel veel sterkte voor jou en je man.

Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Dank je wel Choca en Nadine.. Ben min of meer gewoon aan het werk vandaag, werk als freelancer, vanuit huis. Man naar zijn werk. Ik kan het gelukkig wat relativeren doordat we al twee hele mooie meisjes rond hebben lopen hier, die natuurlijk extra veel knuffels kregen vanochtend voor ze nd creche gingen.. Maar t blijft kut, helpt ook niet echt dat de krampen en steken af en toe best heftig zijn..
He Jessie. Wat een naar bericht! Ik kan helaas niet meer voor je doen dan je heel veel sterkte wensen.
Lieve Jessie, jeetje wat een verdrietig nieuws. Helaas weet ik precies hoe het voelt. Hoop dat je je snel beter voelt hoor. Heel veel sterkte!

Lieselotje: Beetje laat maar toch. Het shirtje heb ik via Simply colours online gemaakt. Ging best makkelijk en met ene paar dagen in huis.

Ook hier slaat de misselijkheid toe (had ik bij de 1e niet) en die vermoeidheid....................pfffffffff ik vraag mij af of er nog wel momenten op de dag zijn waarbij ik niet constant het gevoel heb in slaap te kunnen vallen.

Volgende week vrijdag eindleijk de echo, pas als ik een hartje heb gezien kan ik het geloven. Verder niet heel veel last nog, maar ja dat had ik bij de 1e ook niet en dals het weer zo mag zijn, dan ben ik spekkoper.

Minnie: tja valt dan ff niet mee he een volle werkweek. Maar hou vol, gaat de tijd lekker snel.

Hoe zit het eigenlijk met de andere moeders? Ik werk zelf 4 dgen per week (kan helaas niet anders, run in mijn eentje een P&O afd. voor 120 man) en daarnaast nog de administratie voor ons eigen bedrijf (vriend heeft klusbedrijf) al met al best hectisch, zeker met ook nog een kleintje erbij. Gelukkig past schoonmoeder elke maandag op en doet ze dan ook de was en het strijken en op woensdag hebben we een heel lieve poetsdame (jaja ik ben best verwen haha, maar anders draai ik echt door denk ik )

Wie vroeg er ook al weer naar mvm? Ook hier staan de blauwe kannen klaar. 1e keer kon het niet ivm antibiotica :(

Vind het wel een heel evenment met die kannen en mikken en overgieten pfffff maar het is voor een goed doel, immers zonder mvm had ons kleine neefje er ook niet geweest.

soshiva,. goed idee dat slapen, denk dat ik van de week ff lekker een mamadagkje pik en dan lekker heel de dag m ijn relatie met ons bed ga verbeteren haha. Maar Gember, hoorde het ook al van mijn moeder, maar ik vind het zooooooovies helaas.

Nou ga nog even niksen (kind slaapt en dit is mijn vrije dag hihi)
Hier deze keer geen MvM. Heb het bij Nick wel gedaan en wel de volle 10 weken, maar kan nu amper de lucht van deodorant verdragen, laat staan m'n pies. Voel me er wel een beetje schuldig over, maar moet nu echt ff aan mezelf denken.

Het gaat sinds 2 dagen overdag iig al wat beter, maar 's avonds nog steeds kotsmisselijk.

Begin nu wel erg naar een positieve echo uit te kijken en het moment dat we het aan iedereen kunnen gaan vertellen.

Nu weer snel aan het werk!
Oh Jessie meisje! Wat naar! Ik kan niets voor je doen, kan me niet eens voorstellen hoe ongelooflijk kut je je wel niet moet voelen. Sterkte!

Hier ook geen MvM. Ik belde wel op om me aan te melden, maar toen vertelde de dame dat ze geen route langs mijn huis hadden. En daarna belde de informatrice terug en bleek dus dat ik wel naar het depot kon, maar dat was zó ver weg! En omdat wij geen auto hebben, zou ik met 2 kratten vol pies in de bus moeten. Dus geen MvM voor mij.

Sax, voor het schema: ik ben 22, mag 4 februari naar de vk voor intake en echo, ben 13 september uitgerekend en ik heb nog geen kinderen.
Vanaf wanneer werden jullie misselijk? Ik merk buiten vermoeidheid eigenlijk nog niks.

Alleen hele wisselende gedachtes: van heeeeeeel verliefd tot heeeeeeeeel sjaggi. Denken van jemig.... waar ben ik aan begonnen, kan ik het nog wel aan. Tot: makkie.... die kan er nog wel bij. Gedachtes vliegen alle kanten op. Had ik bij de andere twee niet... Maar ja... toen was ik 23, nu 37......
stemmingswisselingen hoort er toch ook bij Lieselotje?

Ik werd met 5 wk 1 dag kots en kots misselijk. Ik snap dat je bevestiging zoekt, maar pfff... zo beroerd is ook niet alles hoor!

Gelukkig gaat het sinds 2 dagen ietsiepietsie beter, maar ik durf het nog niet hardop te zeggen, bang dat het morgen weer knudde is! Ben nu 7 wk 4 dg (volgens eigen berekening) en spring echt een gat in de lucht als deze positieve trend zich doorzet! O ja, en heb je geen grotere borsten?
Jahaaaaaaaaaa... veel groter! Vind ze prachtig

Van mij mag die misselijkheid wegblijven. Maar ben bang dat ik ook weer regelmatig boven de pot hang! Ik kan me wel herinneren dat als ik eenmaal overgegeven had ik niet meer misselijk was..... Ik geniet nog maar even van het niet misselijk zijn!

Net een vriendin verteld over het blijde nieuws. Kon het echt niet voor me houden. Mijn man is al vanaf maandag weg en komt pas vrijdag thuis. Ik moest echt even mijn ei kwijt.......

En ach... ze was harstikke blij voor ons. En we hebben er evn lekker over gekletst. Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik weer een baby krijg na 10 jaar..... Begin het wel steeds leuker te vinden hoor!
Jessie wat ontzettend verdrietig zeg !

Pff hier weinig te melden. Ben moe en bij vlagen een beetje misselijk. Wel heb ik echt enorme trek in ... nou ja eigenlijk alles wel. Grotere borsten merk ik niet veel van. Was de vorige keer trouwens ook niet het geval. Wel voller. Ik denk erover na om komend weekend weer te testen om te zien of de streepjes nog even duidelijk zijn. Merk dat ik er toch best veel over nadenk eigenlijk

En nog even voor de tabel. Ik heb al een dochter van anderhalf en 5 februari is de eerste afspraak bij de verloskundige.
Hoi, Nou ik kan offiecieel van de lijst af. Heb zojuist echo gehad om te checken of alles helemaal schoon is. Gelukkig is dat het geval en hoef ik dus geen curettage dit keer, dat scheelt weer. Ik zal hier niet meer meeschrijven, maar jullie veel succes met jullie zwangerschappen!

liefs

Jessie
Hoi Jessie,

Erg jammer dat het niet goed gegaan is. Heb zelf ook al een keer 1 miskraam gehad en ken het lege gevoel. Wel fijn dat je "schoon"bent. Heb je geen vervelend vervolg meer.

Veel sterkte de komende tijd. Hopelijk mag je het blijde nog een keer weer helemaal meemaken!

Het is voor iedereen natuurlijk nog maar afwachten hoe het afloopt. Word je wel weer even aan herinnert.

Veel geluk meid!
Choca, HELLUP!!!!!!! Ik pobeer de tabel te wijzigen, maar kom er niet helemaal uit geloof ik . Als ik in mijn openingspost hem wil wijzigen, krijg ik een mega-onduidelijk schermpje. Weet jij hoe ik dit op een handige manier kan doen? Kan ik niet in word of zo een tabel aanmaken en die daarin wijzigen en dan iedere keer opnieuw in de openingspost zetten?
Heel veel sterkte Jessie! Liefs, Shiva
Zo, daar ben ik weer. Ik was vorige week voor mijn werk naar Parijs en ben gisteravond terug gekomen. Ik heb hier alleen nog maar vorig weekend gepost, maar zou toch wel graag blijven schrijven.

Allereerst: Jessie, wat een naar bericht. Het is inderdaad letterlijk en figuurlijk een leeg gevoel. Heel veel sterkte de komende tijd.

Choca, ben je weer beter? Hoop het voor je. Hier ook ziekenboeg geweest. Dochter had de (kinder)griep met hoesten en koorts die rondging en zelf ben ik ook niet helemaal top: dichte neus (help, wat moet ik zonder neusspray? Heeft iemand tips voor een neusspray die wel mag?) en hoesten.

Ik heb zojuist de verloskundige gebeld. We kunnen op 10 februari terecht voor de intake bij de verloskundige en de echo staat op 2 maart. Toch wel fijn als die afspraken eenmaal in je agenda staan.

Hoop dat het iedereen verder goed gaat. Ik ga nog even koffie drinken. Dochterlief is nog bij opa en oma, die ga ik zo ophalen. Ik kan dus even heerlijk rustig aan doen, is wel even luxe. En de zon schijnt ook nog!
Choca, nog één nachtje slapen en dan hebben we de echo!!! Spannend!!! Heel veel plezier morgen!!
Hebben jullie allemaal gelijk de verloskundige gebeld? Ik moet dat nog doen.......

Spannend allemaal he?! .

Hier nog steeds niet misselijk, niet moe ook eigenlijk meer.

Zaterdag de hele dag gewinkeld en leuke truitjes gekocht die ik 9 maanden aan kan .

Jessie: ik vind het moeilijk ook het juiste te zeggen: maar hierbij een dikke knuffel....

Nadineen Choca wat leuk morgen de echo! Dan zijn jullie ongeveer 9 weken toch??? Wat vroeg voor een echo, of niet?
Lieselotje, bij ons krijg je (meestal) 2 echo's; eentje met week of 7,8,9 en met 12 weken de termijnecho. Ik ben morgen iig 8 wk. en 3 dagen volgens eigen berekening. Er zou dus morgen echt duidelijk een kloppend hartje te zien moeten zijn. En lukt het niet uitwendig, dan maar inwendig, heb ik ook geen problemen mee (voel je niks van...). Ik vind het toch wel heel erg spannend hoor!
Hoi,

Heb vanochtend voor het eerst getest. En ik lijk zwanger te zijn... :-).... beetje onwerkelijk nog, want we waren er nog niet bewust mee bezig. Ik heb dan ook geen foliumzuur e.d. geslikt dus daar ben ik vanochtend maar mee begonnen.

Ik ben 34 jr en we hebben al een kindje van nu bijna 13 maanden.

Ik weet ook niet meer wanneer ik voor het laatst ongesteld was (dat was de vorige keer ook zo) maar ik weet wel mijn eisprong (net als vorige keer). Dus 38 weken na mijn eisprong is 22 september.

Ik vind het zelf een beetje onwerkelijk en ben veel minder goed voorbereid dan vorige keer...en voel me daar dan ook meteen schuldig over, want ik heb heel af en toe de afgelopen weken een wijntje gedronken, biefstuk gegeten en dus ook geen foliumzuur geslikt... Ik hoop maar dat het gewoon goed is.

Denk wel meteen hoe het moet met oppas en KDV enzo... De oppas is nu vooral met familie geregeld, maar ja zitten die dan op twee kinderen te wachten?? Nou ja.. genoeg vragen nog en eerst maar zien of het werkelijk waar is...

Vanavond voor de zekerheid maar weer testen samen met mijn vriend... Al heb ik wel erge buien (heb van de week al drie keer ruzie gemaakt en ben 2x zomaar in tranen uitgebarsten) en ik voel af en toe stuwing (herken ik nog van de borstvoeding) in mijn borsten. Dat zijn geen ongi-signalen...
Oja, omdat mijn zoontje met een keizersnee is geboren, moet ik zometeen de eerste afspraak met de gyn maken. Als alles er goed uitziet, ga ik weer onder controle bij de vk en dan met 36 weken weer naar de gyn.

Als het vanavond echt waar blijkt te zijn dan ga ik morgen meteen bellen... :-)
ga nu even een proeftabelletje maken met alle dames erin, tot zo!
Kijken of ie zo lukt....

NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden Nadine 34 05-09-2009 1 27-1: 1e echo!

Choca 32 09-09-2009 1 27-1: 1e echo!

mam76 32 14-09-09 1 3 feb: 1e echo & intake

Saxmania 31 17-09-2009 1 6 feb gyn

Minie86 22? half sep 09 - 4 feb: 1e echo & intake

Waterkipje30 ? 18-09-09 1

soshiva 37 19-09-2009 /

Ingsel 30 20-09-2009 Intake week 8

claudiajoy ? ? ? 14 jan: 1e echo!

poekie1976 32? ? 1

bieteltje 34 ? 1 30-1: 1e echo!

Jojo1 34 22-09-09 1

Stiertje75 33 24-09-09 1

Lieselotje 37 Eind sep 09 1,1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven