SEPTEMBER 2009!!!!!!!!

07-01-2009 12:56 623 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren positief getest. Wie schrijft er mee?

NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden Nadine 34 03-09-2009 1

Choca 32 09-09-2009 1

Saxmania 31 15-09-2009 1 18-5 gyn

Minie86 22 13 sep 09 - 27-4 20 wk

Linda 29 17-09-09 - 29-4 20 wk soshiva 37 19-09-2009 - 1-5 20 wk, uitslag punctie goed!!!

Lynx72 37 22-09-2009 - 6-5 20 wk

Mayls 276-10-09 1 19-5 20wk 20-5vk

bieteltje 34 26-08-09 1 28-5 vk

Jojo1 34 22-09-09 1 15-5 20wk 20-5vk

Lieselotje 37 27-9-09 1,1 11-5 vk 14-5 20 wk

Het is gelukt!!!

Ben er echt supertrots op!!!

Provincie is niet meer gelukt, dan werd de tabel te breed...

Saxmania, volgens mij kun jij dit gewoon quoten en dan beetje deleten en in de OP zetten.

We zitten nu trouwens op 10 dus wel een mooi aantal, toch?

@ iedereen: als er iets niet klopt, laat het me maar weten dan pas ik het zsm aan!

NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden Nadine 34 05-09-2009 1 27-1: 1e echo!

Choca 32 09-09-2009 1 27-1: 1e echo!

Saxmania 31 17-09-2009 1 6 feb gyn

mam76 32 half sep 09 ?

Minie86 22? half sep 09 ?

soshiva 37 19-09-2009 /

Jessie1975 33 20-09-2009 1 28-01: 1e echo!

claudiajoy ? ? ? 14 jan: 1e echo!

poekie1976 32? ? 1

Waterkipje30 ? ? ?

Top, Choca. Bieteltje nog toevoegen in de tabel en daarna ledenstop. Dus Bieteltje, welkom nog
Hoi Choca,

Klein aanpassinkje, ik heb al twee spookjes rondlopen, niet een :-)
@ Choca: volgens mij schrijft waterkipje bij dat andere topic, mss ff checken?
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden Nadine 34 05-09-2009 1 27-1: 1e echo!

Choca 32 09-09-2009 1 27-1: 1e echo!

Saxmania 31 17-09-2009 1 6 feb gyn

mam76 32 half sep 09 ?

Minie86 22? half sep 09 ?

soshiva 37 19-09-2009 /

Jessie1975 33 20-09-2009 2 28-01: 1e echo!

claudiajoy ? ? ? 14 jan: 1e echo!

poekie1976 32? ? 1

Waterkipje30 ? ? ?

bieteltje 34 ? 1 30-1: 1e echo!

Hoi Bieteltje,

Welkom & gefeliciteerd!!!
Saxmania, zet jij de tabel dan in de OP?

@nadine, dacht dat waterkipje ook hier zat...maar weet het niet zeker dus...

@waterkipje: blijf je bij ons kletsen? en zo ja: heb je nog wat meer details over jezelf dan kan ik het in de tabel bijvoegen!

Zijn met z'n elven nu dus mooi aantal!!!

(ook leuk in het kader van carnaval dat over maandje begint ;-b)
Choca, hoe moet ik dat doen? Ben niet zo handig met dit forum. Ik heb een berichtje geplaatst bij de moderator om ledenstop t vermelden achter dit topic. Daar kwam van een andere forummer mij niet bekend) het commentaar op dat dit forum openbaar is. Ik weet dus niet of het kan. Als het niet kan, is het misschien een idee om een besloten hyves-groepje aan te maken (met natuurlijk een andere titel dan september 2009). Ik weet niet wat iedereen daar van vindt. Als we zometeen hier met 30 meiden kletsen vind ik zelf namelijk zo onpersoonlijk worden.
Saxmania: het forum is idd openbaar. Wij kunnen hier onderling wel afspreken dat het we het bij 10-11 personen houden, maar je kunt eigenlijk mensen nooit verbieden hier mee te schrijven. Meestal wijst het zichzelf wel hoor...

Een besloten hyves groepje vind ik nu nog wel snel, misschien als we wat later in de zw.schap zijn en elkaar wat beter kennen?

Wat je doet met de tabel: je citeert het bericht van Choca met tabel en knipt dan de tabel uit het berichtje.

Dan open je je openingspost en daar knip je dan de tabel in.

Ik geloof dat het zo moet lukken en anders moet Choca me maar verbeteren. Succes!

Gr. Nadine
Gelukt! Thnx.
Goed bezig dames!

Denk dat van onze ledenstop zichzelf wel wijst inderdaad..!

Heb niet zoveel zin om te werken...herkent iemand dit? Moet nog 3,5 uur en zou liefst lekker uurtje naar huis gaan om te badderen ofzo...

Hoe zwanger voelen jullie je? Ik nog niet zo heel erg maar begin sinds gisteren wel iets aan m'n borsten te merken...lijken wel iets voller weer (1e zwangerschap van B naar E en nu weer op kleine C na stoppen borstvoeding) en dat vermoeide gevoel...duurde de eerste keer tot 12 weken dus als het hetzelfde gaat heb ik nog 6 weken te gaan...
Zo.... over grote borsten gesproken...

Bij m'n vorige zw.schap van C naar E en na bv weer terug naar 'n goeie D.

Nu al (6,5 wk) zit ik op E! Ik voel me (vooral 's avonds) net lolo ferrari! En aankomen ho maar, er staat me toch een spanning op, niet normaal meer!

Verder moet ik heel de dag eten om niet misselijk te zijn. Ik hoef niet te spugen, maar ik wou dat dat wel zo was, dan stak ik m'n vinger in m'n keel en was ik tenminste van dat rotgevoel af....maar goed, het is voor een goed doel, ik weet het..... toch is er van een roze wolk echt nog geen sprake hoor. Denk wel dat ik straks heeeeeele goeie ogen heb van alle wortels die ik nu eet
Ik schrijf niet bij het andere topic hoor.

Even wat meer gegevens: al 1 dochter van anderhalf en nu dan rond 18 september uitgerekend volgens een programma op internet dan.

Hoe snel moet je eigenlijk een afspraak maken bij de verloskundige? Wat krijgen sommigen van jullie al snel een echo zeg! Merk dat ik hier heel onzeker ben. Ben zo bang dat het fout gaat. Nu was ik net als bij onze dochter meteen de eerste poging zwanger. Heb eigenlijk totaal geen kwaaltjes alleen een soort ongesteldheidsgevoel onder in mijn rug.
@ Waterkipje, sorry, dan heb ik me vergist!

Ik kan me je onzekerheid wel voorstellen hoor, maar ben maar blij dat je niet allerlei klachten hebt. Ik snap dat je je daardoor misschien wel zekerder zou kunnen voelen, maar constant misselijk zijn wordt je ook niet vrolijk van!!!

En bij elke vk praktijk hanteert men verschillende regels lijkt wel. Bij ons is het vrij normaal om rond 'n week of 8 de eerste echo te krijgen. Ik ben straks 8 wk 3dg als ik de echo krijg. En bij 12 weken krijg ik er weer een voor de precieze termijnbepaling.
Geen probleem hoor!

Ah ik kreeg bij mijn dochter pas met 10 weken een echo en alleen omdat ze dachten dat ik toen al 12 weken was (zeer onregelmatige cyclus toen).

Ik snap dat misselijk zijn ook niet alles is hoor, maar nu vraag ik me af en toe af of ik wel echt zwanger ben... Ik heb wel een behoorlijk opgeblazen buik, maar dat kan nu toch helemaal nog niet? Vrijdag zou het pas 5 weken zijn.
@ Claudiajoy.. Heb je je echo al gehad?!!
Jessie ik las net een topic van Claudiajoy over haar echo. Het is geloof ik allemaal nog een beetje onzeker...
O jee, niet gezien, sorry, sterkte Claudiajoy..
Waterkipje, elke vrouw heeft andere klachten. En bij mij begon het feest ook bij 5 wk en 1 dag, daarvoor had ik ook nergens "last" van, dus wacht nog even af. Maar ik begrijp je onzekerheid wel hoor!
Nog even ter aanvulling, heb al 1 dochter van 2,5. 14 september Heb nog geen afspraak bij vk. Zal binnenkort eens even een afspraak maken.

Verder alles oké!
@Claudiajoy:

Het is natuurlijk bij iedereen anders maar ik heb hetzelfde gehad...met goede afloop.

Toen ik zwanger was van onze dochter had ik een zeer onregelmatige / geen cyclus (net mirena eruit) en toen ik een positieve test had ben ik gaan terugrekenen naar laatste menstruatie en heb ik me verrekend. Bij echo 1 dacht ik dat ik 8 weken zou zijn maar er was toen nog alleen maar een vruchtzakje zonder zichtbare hartslag en ze gingen er aan de hand van metingen vanuit dat ik pas 5 wkn - 6 dgn zwanger was. Ze zagen bij mij toen wel een paar grote cysten (erg fijn, geen baby wel grote cystes) en omdat ik nogal van slag was (huilen etc) hebben ze aangeboden om de week erna weer een echo te doen. Toen zagen we het hartje wel kloppen en aan de hand van de metingen toen was ik 6wkn-6dgn en klopte het dus precies! Uitgerekende datum is toen ook 2 weken teruggezet. Daarna ben ik trouwens nog 3 keer terug moeten gaan voor die grote cysten maar bij 15 weken waren die ineens verdwenen en kon ik echt helemaal gaan genieten!

Hopelijk voor jou dezelfde succes-story. Ik zou trouwens inderdaad wel al eerder een echo vragen...vond die week al ellendig lang duren!

Heel veel succes en hopelijk tot snel met goed nieuws!
Het is wel rustig hiero: iedereen zo moe door de hormonen?

@saxmania, lukt het met die aanpassingen op de tabel?

Anders laat maar weten dan leg ik 't uit of doe ik het via quote en dan quote jij mij weer...
Choca, hij staat toch in de openingspost nu? Althans bij mij wel
Hoi, daar ben ik weer. Even info voor de tabel: ben inderdaad 22, uitgerekend 13 september 2009 (volgens eigen berekening), geen kinderen verder en mag 4 feb naar de vk voor intake en echo!

Ik zie de tabel ook in de OP hoor!

Kwaaltjes hier zijn: moe, vaag misselijk, af en toe ENORME misselijkmakende kramp in mijn onderbuik en rare eetvoorkeuren. En koud!! Ik heb dus echt nog helemaal niets aan mijn borsten, ze zijn niet groter, niet gespannen, niet verkleurd, niet blauw-beaderd... Het zijn gewoon mijn borsten.
Hoera voor de tabel, goed hoor! Heb niet echt klachten, wel moe maar zolang ik eraan toegeef is het best lekker. Ben alleen zo 'evil' als wat, erg lichtgeraakt en heb een portie agressie in me waar ik geen weet van had. Sterk spul..die hormonen . Verder hou ik heel veel slagen om de arm, het gaat bij een kwart van de vrouwen een keer mis geloof ik dus in dit prille stadium nog even relativeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven