Hangende borsten
donderdag 23 februari 2017 om 12:26

donderdag 23 februari 2017 om 12:43
quote:Perzina schreef op 23 februari 2017 @ 12:41:
Ik heb gelezen dat ze dan optisch juis nog meer gaan hangen. Je borstspier verstevig je eronder dus die komt omhoog maar je borst zelf hangt lager en die gaat dan juist onder/op die spier hangen.
Volgens mij had Meds daar eens een afbeelding van.Oei dat is natuurlijk niet te bedoeling.
Ik heb gelezen dat ze dan optisch juis nog meer gaan hangen. Je borstspier verstevig je eronder dus die komt omhoog maar je borst zelf hangt lager en die gaat dan juist onder/op die spier hangen.
Volgens mij had Meds daar eens een afbeelding van.Oei dat is natuurlijk niet te bedoeling.
No Pain,No game
donderdag 23 februari 2017 om 12:59
donderdag 23 februari 2017 om 13:39
Volgens mij had Meds daar eens een afbeelding van.
Klopt. Ondervind je pas als je je eigen borsten omgerolen hebt voor een gespierde borst. Daarna ga je flink eten voor het crusiale vet, maar blijven ze nèt onder je getrainde borstspier hangen. Haalt niets uit.
Breastgro capsules werken. Maar zodra je stopt verdwijnen je resultaten ook weer net zo snel.
Enigste oplossing is een ingreep.
Heb 15 jaar lang aangesukkeld en echt álles góed uitgeprobeerd.
Trust me.
Volgens mij had Meds daar eens een afbeelding van.
Klopt. Ondervind je pas als je je eigen borsten omgerolen hebt voor een gespierde borst. Daarna ga je flink eten voor het crusiale vet, maar blijven ze nèt onder je getrainde borstspier hangen. Haalt niets uit.
Breastgro capsules werken. Maar zodra je stopt verdwijnen je resultaten ook weer net zo snel.
Enigste oplossing is een ingreep.
Heb 15 jaar lang aangesukkeld en echt álles góed uitgeprobeerd.
Trust me.
donderdag 23 februari 2017 om 13:43

donderdag 23 februari 2017 om 14:52
Volgens mij komt het hangen op oudere leeftijd alleen doordat het vetweefsel aan de bovenkant verdwijnt. En/of het klierweefsel verdwijnt en wordt opgevuld met vet, zodat het geheel slapper wordt, dit in combinatie met het slapper worden van de huid. Als ik mijn borstspieren aanspan komt de boel aan de bovenkant wel iets omhoog, maar aan de onderkant blijft het hangen.
donderdag 23 februari 2017 om 18:13
vrijdag 24 februari 2017 om 15:53
Het begint meestal aan de binnenkant, de juiste voedingsstoffen. Zo is de aanmaak van collageen belangrijk, evenals de juiste vitaminen en mineralen, aminozuren en vetzuren. Zo is bottenbouillon gunstig voor het collageen. Verwacht geen wonderen van dit soort dingen.
Er zijn ook middelen met hop, die versteviging en bij langer gebruik vergroting van de borsten. Nu is de ene hop de andere niet dus het losse kruid is dan misschien minder aan te bevelen. In hoeverre de preparaten doen wat ze beloven zou ik niet weten.
https://www.salusi.nl/mooie-stevige-borsten-tips/
http://www.vrouwblog.nl/tips-voor-stevige-borsten/0521/
Er zijn ook middelen met hop, die versteviging en bij langer gebruik vergroting van de borsten. Nu is de ene hop de andere niet dus het losse kruid is dan misschien minder aan te bevelen. In hoeverre de preparaten doen wat ze beloven zou ik niet weten.
https://www.salusi.nl/mooie-stevige-borsten-tips/
http://www.vrouwblog.nl/tips-voor-stevige-borsten/0521/
vrijdag 24 februari 2017 om 16:40
Volgens mij had Meds daar eens een afbeelding van.Dit dus. Gewoon goede bh s kopen én dragen. Het niet laten hangen is het enige dat het hangen kan uitstellen.
Volgens mij had Meds daar eens een afbeelding van.Dit dus. Gewoon goede bh s kopen én dragen. Het niet laten hangen is het enige dat het hangen kan uitstellen.
vrijdag 24 februari 2017 om 16:41
quote:Sandra300778 schreef op 23 februari 2017 @ 20:25:
ik heb het toch een beetje moeilijk mee dat ze hangen. Ik weet idd je lichaam veranderd met ouder worden maar toch...
Ik ben dus ook een ingreep aan het overwegen.Maar dat zie en merk je toch niet als je een bh draagt? Waarom dan een ingreep. Loop je zo graag topless of werk je in een bepaald beroep?
ik heb het toch een beetje moeilijk mee dat ze hangen. Ik weet idd je lichaam veranderd met ouder worden maar toch...
Ik ben dus ook een ingreep aan het overwegen.Maar dat zie en merk je toch niet als je een bh draagt? Waarom dan een ingreep. Loop je zo graag topless of werk je in een bepaald beroep?
vrijdag 24 februari 2017 om 21:19
quote:nina1966 schreef op 24 februari 2017 @ 16:41:
[...]
Maar dat zie en merk je toch niet als je een bh draagt? Waarom dan een ingreep. Loop je zo graag topless of werk je in een bepaald beroep?Ik weet dat wel en nee ik heb een gewoon kantoor baantje. maar ik heb het er gewoon een beetje moeilijk mee als ik voor de spiegel sta.
[...]
Maar dat zie en merk je toch niet als je een bh draagt? Waarom dan een ingreep. Loop je zo graag topless of werk je in een bepaald beroep?Ik weet dat wel en nee ik heb een gewoon kantoor baantje. maar ik heb het er gewoon een beetje moeilijk mee als ik voor de spiegel sta.
No Pain,No game