Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geannuleerd
Peas on earth!
AAAAAAAAAAAAAhhhh

Maar, jullie gaan uiteindelijk wel hoor. Positief bekijkend: als je nu was gegaan, was het maandag over geweest, nu heb je maandag nog iets om naar uit te kijken

Chica is zo zielig. Arm ding
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja, meting wel goed volgens mij, want bij tweede meting zie je dan eerst nog de eerste meting staan op thermometer. Heb wel paracetamol genomen , dus dat zal 't wel zijn. Ik ga even bankhangen.

Een lieve levensreddende melder versus een technologisch nieuwere melder.... euhm... moeilijk dillemma hoor
Peas on earth!

En bank hang ze!
Chica in diepe slaap nu. Hopelijk knapt ze er van op.
Aah, Erwtje

Maar lekker verplaatsen, en als je dan beter bent fijn een weekend weg.

Inad ook nog ziek en Chick ook alweer? Jeetje, wat een ziekenboeg hebben we zeg.... En wat is Ier een bikkel.... en dan roepen ze nog dat buitenlanders lui zijn

Eowman zei gister toen ik naar bed ging 'kun je je omdraaien, je ruikt naar bacterien....' En bedankt schat, ik ook van jou....

Hoofd snotvol met snot, maar verder voel ik me prima.

Even forum afstruinen terwijl kinders slapen.
whoehahahahha, die Eowman

En ier allesbehalve lui inderdaad

Beterschap Eow

Oww, Chica zegt au vanuit de slaapkamer, die is dus weer wakker en niet opgeknapt.
Ik zie Inad al bij de Praxis om een levensreddende meter vragen
Aaaaah Erwtje, jammer. Maar wat in het vat zit enzo

Ik wist niet dat Eowman een hond was.
Eowman
Peas on earth!
Chica nu weer wakker en blijer. Paracetamol of gewoon hoofdpijn over. We hebben net broodje gegeten en ze zit nu op schoot

Ik ga nog even in NS kijken.
quote:Inad schreef op 22 januari 2009 @ 13:27:

Ik ga nog even in NS kijken.

Heel subtiel Inad

Fijn dat Chica blijer is. Ik heb net gebeld naar werk dat ik morgen niet kan werken. Net gedoucht, lekker, maar zweet breekt meteen weer uit. Nu met kopje thee en klein bakje kwark/mousse op de bank.
Peas on earth!
Zeg dan ook gewoon dat ik er heen moet. Ik ben geweest. Subtiel ook hè?
Super, Star

Ik wil ook onder de douche, maar Chica is zo op me aan t hangen. Misschien maar wachten tot ier er straks is.
Ben ook maar even wezen kijken dan.

Erwt, wat jammer dat je hebt moeten annuleren. Maar beter over een paar weken leuk weekend, dan nu kotkakweekend.

Eowman is grappig!

Hier nog steeds lappenmand. Ben net met Vito weer naar huisarts geweest want hij had ineens ondertemperatuur van 35,5. Heb daarna nog gemeten met andere thermometer, want dacht eerst dat het niet klopte, maar toch dus. Huisarts zei dat het vrij zeldzaam is, maar dat het wel bij griep kan horen. Is weer nagekeken, plaszakje meegekregen en morgen urine inleveren. Ben benieuwd of dat gaat lukken, zakje ziet er niet uit of het Vitoproof is.... Ik voorspel vannacht een nat bed en een jankende Vito en geen plasje in om te leveren. Ga hem straks gewoon proberen op de pot te zetten. Hij heeft er nog nooit iets op gedaan, maar eens moet de eerste keer zijn, toch?
Loretta is De Mol. Punt.
Pffff plaszakje voor zo'n klein kind, wie verzint dat dan ook toch?

Ik hoop dat je voorspelling niet uit gaat komen en dat hij in ieder geval lekker slaapt. Hoe is het met Tony en jou?
Met Tony gaat het een stuk beter, gelukkig! Die zit as we speak met smaak een boterham te eten. Moet er zelf nog niet aan denken, maar zo toch maar even iets proberen te eten. Met mijn heupen gaat het veel beter, pijn is een stuk minder!

Star, ik heb de remdie tegen jouw misselijkheid! Hou je vast, daar komt-ie: boterhammen met vruchtenhagel! Dat was zo ongeveer het enige dat ik binnenhield toen ik zo misselijk was bij zwangerschap van Vito.

Hoe voel je je Erwt? Lekker met dekentje op de bank?

Hoest met Chiecje? Duurt lang he, deze stomme griep!
Loretta is De Mol. Punt.
Ah kijk, dat zijn toch de goede dingen dan Kess, nu Vito nog. Ontsnapt Don aan alle ziektekiemen op het moment trouwens? Of rook hij soms ook iets raars aan je

Ieeeeeuw vruchtenhagel, moet ik echt niet aan denken. Roggebrood met boter en suiker gaat ook goed.

Nu rollade in de oven. Ben benieuwd, want 1. nooit eerder gemaakt 2. niet zo'n zin in eten.
Bah, plaszakjes zijn stom. En ziek zijn ook.
Chiecje nog steeds aan het hoesten en buik en hoofdpijn, maar geen koorts meer. We zijn net voor het eerst in dagen even echt naar buiten geweest. Hebben nieuw kleurboek voor haar gekocht.

Ier komt zo terug van werkborrel en neemt dan lekker Asian Fusion wok gebeuren mee. Heb geen zin in koken, maar wel zin in heel lekker eten

Stom, die plaszakjes ja. Ben benieuwd of het wat oplevert. Moeten die dus in de luier? Volgens mij heeft Mille daar veel ervaring mee ivm reflux van Mini toen.

Star, hmm rollade. Ben benieuwd of t lukt. Zelfgefreubeld of zelfgekocht?
Oh ik moet door ons nieuwe OP-plaatje steeds aan Jasschenka denken
quote:Inad schreef op 22 januari 2009 @ 18:25:

Oh ik moet door ons nieuwe OP-plaatje steeds aan Jasschenka denken

Nah, ik wilde dus juist hetzelfde roepen!

Moet nog bijlezen
De rollade zelf gekocht, maar moest nog wel gebakken/gebraden/geovend/besaustdtdt worden

Fusion vind ik altijd een beetje eng klinken. Zo van 'we hebben geen flauw idee wat we allemaal bij elkaar flikkeren, maar het klinkt wel hip'.
Wassikweer... tig zweet- en ril-aanvallen verder. Xan heeft gekookt en heel lief zelfs m'n aardappelen geprakt . Drie happen aardappel en 3 happen snijbonen binnen. Vlees riep kokhalsneigingen op. Bah. Xan had wel verse sjuu meegenomen, daar heb ik nu drie enorme glazen van op, smaakt gelukkig wel.

Fijn dat heupen minder pijn doen Kess. Wat raar, ineens zo'n lage ondertemperatuur. Sterkte met plaszakje ook....
Peas on earth!
Oei, ik heb echt last van hormonen. Ben op Youtube alle filmpjes van Patrick Bruel aan het kijken en waan me weer twaalf.

Verse sjuu lekker Erwt, goed voor je. Brave Xan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven