Maar niet zwanger worden..... (deel 3)

31-01-2017 16:10 2418 berichten
Vervolg van het topic Maar niet zwanger worden.... en deel2.

Hier schrijven we weer gezellig verder! Gewoon een groepje meiden dat al wat langer bezig is om zwanger te worden. De een nog niet naar de huisarts gegaan, de ander al diep in de medische malle molen, het maakt niet uit.

NAAM LEEFTIJD BEZIG SINDS OORZAAK MMM SAMENVATTING
flipje229/41Okt '14zaadkwaliteit ↓↓↓, herhaalde mk's met chromosoomafwijkingenICSI1 (jan '16 - aug '17), tp1: F☆ (18 wk), tp2: P☆ (12 wk), tp3: niet zwanger, tp4: ☆. ICSI2 (sep '17 - nu) tp1: ☆
Dubbeltje8333/372013Geen oorzaak gevonden3 mislukte IUI's, nu een rustmaand. Na evaluatie verder met IUI4
Lieksie30/35?korte luteale fase + door operatie hormonen in de warIVF/ICSI geen optie i.v.m. gezondheid. Augustus starten met IUI
Animal36/372014onbegrepen subfertiliteitgestart met IVF/ICSI 4 in Dusseldorf
TruusdeMier9027/292014PCOSOI voor 12 rondes
.
:duckie: Lieve itsi-us, Miss_Bean, Mojo84, lux., Aderyn, fluorescent, Hannepan86, Baggal, Skylark, Blauwe_Stoel (7 jan '18), deni308 (5 jan '18), Lovely-Meghan (mrt '18) angel88 (mrt '18), Jo_86 (apr '18), Hannahzz MssFiddler, Boulu, Wished van harte gefeliciteerd! :yes:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:27
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
71.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ah jee Boulu wat klote meid, veel drinken en rust nemen dat schijnt wel goed te helpen en ik hoop enorm dat het gaat helpen voor jou want pff, dit lijkt me echt rot. Wel goed dat ze het goed in de gaten gaan houden want het kan inderdaad echt gevaarlijk zijn. Ik duim voor goed nieuws morgen voor jou meid en dat het allemaal maar goed mag komen.

Wat betreft de deca, te vroeg gejuichd vrees ik, hoofdpijnen en stemmingswisselingen en ben echt met vlagen ineens super moe.. Weet niet of het herkenbaar is voor jullie.

Wat betreft mijn minder werken , ja dat doet me goed. Ik heb ineens tijd voor dingen die ik nooit meer deed ( te weinig tijd of geen zin) een goed boek, lange wandeling, dat soort dingen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Update over mezelf..

Het gaat wel ok. Ben erg druk met werken, en daardoor ook vaak moe. Heb 's avonds ook nergens meer zin in, wil meteen mijn bedje in. Daarnaast gaat het tussen man en mij wel ok, kan beter. Het is niet zoals vroeger of zoals het hoort. Ik vind het niet erg dat hij het moeilijk heeft, maar vind vooral vervelend dat hij op mij afreageert en ik daardoor onrustig word. Soms weet ik ook echt niet wat ik met hem aan moet. Wil ook geen ruzie of dingen groter maken, heb er ook geen puf voor. Ik zie het wel, ben erg onrustig nu en kan nu niet zoveel nadenken.

Verder gaat het met spuiten goed. Ben benieuwd wat er morgen te zien is. Voel nu wel rechts en links krampjes.. gevoel dat daar iets gebeurd daarbinnenIk geef jullie morgen wel een up date. Begin steeds meer spannend te vinden... heb helemaal geen zin in wachtweken en testen!
@ wished vervelend dat je klachten hebt. Ik ben ook veel moe. Fijn dat minder werken je goed doet.
Angel wat vervelend dat het net nu niet helemaal lekker loopt tussen jouw man en jou. Ik kan me wel voorstellen dat met jouw werktijden dat je als je thuis komt, nergens meer zin in hebt en al helemaal geen gekibbel. Ben je het weekend vrij? Misschien heb je dan de puf om even met jouw man te praten. Ik hoop dat een goed uitziende echo zijn gedachten de juiste kant uit gaan sturen. Voor nu kan ik je denk ik alleen maar adviseren om het over je heen te laten gaan en het je niet te veel aan te trekken.
Herkenbaar Angel, wat je zegt over je partner. Hier loopt het ook met momenten minder soepel hoor, dit traject heeft toch een behoorlijke impact op beide en iedereen gaat er anders mee om en dat is dan soms erg lastig te blijven communiceren op een goede manier. Gelukkig zeggen wij wel altijd tegen elkaar' We weten wat we aan elkaar hebben, we geven om elkaar en er komen wel weer betere tijden '

.En wat betreft werk is ook zeer herkenbaar, een van de redenen waarom ik minder ben gaan werken, je hebt zoveel energie nodig voor dit traject en ik was alleen maar bezig met werk en traject. Geen leuke dingen meer, geen ontspannende dingen meer want ik had er geen puf voor en geen zin in en dat gaat je opbreken, je hebt het nodig zo nu en dan leuke dingen te doen, misschien wat vrije dagen op nemen een optie? Ik noem maar wat. Hou je taai, knuffel meid.
Oei Boulu, dat klinkt wel spannend. Ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt en dat je een verse terugplaatsing krijgt en heel wat mooie cryo's. Ik heb ook wel eens gehoord dat het slagingspercentage hoger is met een verse terugplaatsing. Aan de andere kant, als een embryo -196C overleeft dan is het wel een sterke.

Wbt de vriendinnen, het is inderdaad soms echt heel bewonderingswaardig hoe sommigen reageren. Laatst zei iemand over onze tweede miskraam (waarvan we het kindje hebben begraven), tja bij jou zit dat nog in je hoofd en wij zijn verder gegaan. Ik dacht echt even: pardon? A. dat kindje ligt onder de grond en er staan nog foto's op mijn telefoon en B. ik ben ook verder gegaan hoor, maar no way dat ik dit kindje ga vergeten. Verder denk ik niet altijd dat de mensen die persoonlijk contact opnemen de meest empatische zijn, ze hebben alleen de hint begrepen. Of ze voelen zich ook niet goed binnen de groep en kunnen daar nu met mij over praten. Ik zie dit nu alleen veel beter en kan dan beslissen of ik het oke vind om er voor hen te zijn of dat ik daar even geen zin in heb. Ik zie nu ook veel beter wie er wel echt voor mij zijn en de achterliggende reden voor de vragen die sommigen stellen, dat geeft een hoop rust in mijn hoofd.

Leuk om te horen Animal dat jullie veel lol hebben tijdens de behandelingen. Een beetje humor kan geen kwaad, het is al zwaar genoeg allemaal.

Wat rot zeg Angel, dat je in dit zware deel van het traject een beetje naast je vriend leeft. Hebben jullie er wel eens over nagedacht om eens met iemand te praten? Man en ik hebben het ook een tijdje zwaar gehad, ik sloot hem heel erg buiten en we denken over sommige dingen anders. Maar door met iemand te praten hebben we veel geleerd over onszelf en anderen en is onze relatie veel stabieler geworden.

Jammer Wished, dat je toch last hebt van de deca. Maar fijn dat het minder werken bevalt en je nu even de tijd hebt om goed voor jezelf te zorgen.

Hier, vanochtend toch maar een test gedaan. Ik maakte mezelf weer helemaal gek en er staat een druk weekend voor de deur, vandaag is een chilldagje op het werk dus vanochtend in een vlaag van verstandsverbijstering toch maar getest (in overleg met man). Maar helaas, negatief.

Man is wel wat verdrietig, maar ik voel eigenlijk vrij weinig. Het is jammer, maar aankomende weken geen stress m.b.t. een prille zwangerschap en dat vind ik ook wel lekker. We gaan wel gelijk door deze maand en verder tja... soms kan je ook niet precies zeggen waarom je wel verdrietig bent en nu kan ik niet zo goed zeggen waarom ik niet verdrietig ben. Ik wil denk ik gewoon mijn leven niet meer laten verpesten door dit stomme traject.

Waarschijnlijk toch iets wat de medisch maatschappelijk werkster heeft bereikt denk ik

Trouwens de teller staat inmiddels op -5kg, dus nu kan ook nog mooi even door afvallen
Knuffel Mssfiddler..Respect voor een sterke vrouw,
Hoi lieve meiden!

Ik doe even een tvp want ik was jullie kwijt, maar jullie zijn al aan een nieuw deel begonnen! Zonder dat ik het doorhad haha. Ik kom binnenkort bijlezen, moet eerst even snel scriptie afronden maar moet vaak aan jullie denken en hoop dat het goed gaat!
Mssfiddler wat een opmerkingen van je vriendinnen! Dan wil ik je vriendin wel zijn hoor, ik begrijp je. Je bericht komt hier echt binnen. Zo'n kindje zit niet in je hoofd, het heeft bestaan en het leeft niet meer. In je hoofd... klinkt alsof het maar een hersenspinsel is ofzo.

Ik kijk nog bijna dagelijks naar de foto's van onze sterretjes. Die hebben bestaan en gaan nooit weg.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Mssfiddler: sluit me volledig aan bij wat Flipje zegt. Zodra je zwanger bent, maak je ergens in je hoofd al plannen voor JOUW kindje wat zo gewenst was, helemaal na zo'n moeizaam traject. Sommige mensen hebben echt het inlevingsvermogen van een ui! Ben gewoon plaatsvervangend boos voor je.

Wat jammer van de negatieve test zeg...

Angel: De MMM is best een aanslag op je relatie. Bij ons in huis vond mijn man het heel moeilijk om te zien dat het over bijna niets anders kon gaan dat de onvervulde kinderwens.

Seks was op een gegeven moment meer met het idee: voortplanten, gesprekken waren wel goed, maar eindigde soms ook met verdriet - de angst dat het misschien wel nooit zou lukken, en daar kwam ook de houding van C. bij waar ik het zo moeilijk mee had.

Het was heus niet altijd slecht, integendeel - we zijn een sterk koppel, Maar ook wij hebben moeilijke momenten gehad. Wat wel hielp was om minimaal een keer per week uit eten te gaan en het dan niet over de MMM te hebben of over C. Misschien kunnen jij en je partner ook zoiets doen?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Ik heb even geen tijd om heel uitgebreid te reageren. Sorry!

Ik wilde even laten weten dat er 2eitjes te zien zijn. Bijna 15mm, bms is 6.9 dus nog 1x spuiten en maandag middag de inseminatie.

Mssf hele dikke

Er valt nu wel weer een last van je schouder. Gewoon een leuk weekend van maken (voor zover dat kan).

Boulou ik hoop dat je geen over stimulatie krijgt en een verse tp. De ene x hopen we op meer dan weer op minder. Vers of niet het ziet er hoop ik naar uit dat je straks wel meer dan 1 bevruchting hebt. Goedzo meid ik hoop dat dit gelijk heel je gezinnetje is

Proudmama beterschap! Hier ook flinke hoestbuien echt niet prettig.

Wished naar van de bijwerkingen zeg maar het is voor een goed doel. Nog even geduld

Fijn dat je nu tijd hebt om andere dingen te doen waar je normaal niet aan toe komt.

Angel wat k dat het beetje rot loopt tussen jullie. Wat inderdaad helpt is om elkaar niet uit de weg te gaan maar wat leuks te plannen en het niet alleen over voortplanten te hebben. Laast hebben wij samen ook ff een wandeling gemaakt aan het strand en wat gedronken, spontaan. Ik zit dan gewoon in zo een diepe put echte donkere dagen. Heb ze trouwens de laatste tijd steeds meer en langer. Voorheen was het ff een uurtje dat ik me rot voelde. Nu kan ik een hele dag in zo een stemming blijven hangen. Ben benieuwd naar je hoeveelheid eitjes.

Maart is de maand waarin de ivf dames in dit topic weer mogen testen. Boulou, Wished, angel, Animal (toch?)! Ik hoop een positieve flow en op een positieve test voor mijzelf en alle andere dames natuurlijk.
Ik lees jullie verhalen echt vol bewondering, vergeleken met jullie is het peanuts wat ik doormaak. Het is wel vervelend, maar ik hoef 'gelukkig' alleen maar wat pillen te slikken en op dag 12-14 een echo om te kijken of er eitjes zitten.

@Wished; Heerlijk dat je nu de rust hebt om dingen te doen voor jezelf. Het is belangrijk om ook aan jezelf te denken. En wat fijn dat het op je werk zo te regelen was.

@Angel; allereerst even een , wat vervelend dat het nu iets minder gaat tussen je man en jou. Misschien eerst even zelf weer op krachten komen en kijken hoe het dan gaat. Wat baggal zegt is ook een goede; een vast moment in de week/maand nemen en echt even weer man/vrouw zijn.

Ik lig vaak 's avonds ook al vroeg in bed. Vaak al tegelijk met de kleine. En deze week al de hele week rond 9 uur dat ik in een diepe slaap ben, en de volgende ochtend nog moe ben.

@MissF; Mijn mond valt open van plaats vervangende schaamte. Hoe kan iemand zoiets zeggen. Het maakt niet uit hoe oud je kindje wordt, vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent, gaat een kindje nooit uit je gedachten/hart. Jammer van de negatieve test. Hoeveel kilo moet je afvallen?

Morgen begin ik weer met een nieuwe reeks Clomid. Ben benieuwd hoeveel eitjes er dit keer gaan groeien.
@meghan slik je clomid zonder inseminatie? Relaxed hoor maar dan is de druk ook zo groot. Juiste timing aan de slag en zie je net dat het die x allemaal weer eruit loopt.

Oh ja dubbeltje ik spuit ook altijd thuis en pen ligt altijd gekoeld. Kan je gonal gewoon buiten de koeling laten? Grrr als ik dat had geweten.
@jo; ja, ik slik nu alleen clomid. Dit keer heeft het wel lang geduurd voordat we de juiste dosering hadden. Dus een paar x geen eitje gehad, maar ook een paar x drie.
@MssF: Nee, wat balen van je negatieve test :(. Ik had het zo gehoopt voor je. Wel heel herkenbaar wat je zegt over verdrietig zijn. Soms ben ik het ook niet terwijl ik dacht het wel te moeten zijn. Fijn dat je je voor nu even oké voelt erbij. Nu kun je in ieder geval het weekend wel drinken. Niet goed voor het afvallen, maar hé er is al 5 kg af!

Ongelooflijk wat je vertelt over die vriendin (of niet echt vriendin dan misschien) en jullie miskraam. Hallo, het is niet iets wat je zomaar vergeet. Het was jullie kindje!! Nou ja bizar, ik snap soms niet hoe mensen dat kunnen zeggen...

@Jo: Oh maandag IUI al, wat goed! En 2 eitjes, dat is wel fijn he. Hoef je dan niet meer terug voor een echo?

@Wished: Balen dat je toch last hebt van die deca :(. Schijnt wel normaal te zijn geloof ik. Wanneer mag je ook alweer beginnen met de Gonal F erbij? Fijn te lezen dat je je thuis wel vermaakt! Inderdaad: een goed boek lezen kan soms ook zo lekker zijn he, maar heb ik meestal ook geen tijd of energie voor. Ga je ook alleen wandelen? Dat vind ik dan vaak weer een beetje saai haha.

@Angel: Vervelend dat je zo moe bent en het thuis niet lekker loopt. Met die werkuren snap ik wel dat je moe bent hoor, pff weet niet of ik het zou trekken. Het blijft lastig de MMM en je relatie. Misschien wel één van de grootste uitdagingen binnen je relatie. Maar uiteindelijk word je er alleen maar sterker van denk ik hoor! Het lijkt erop dat jouw man niet lekker in zijn vel zit en niet goed weet hoe hij daarmee om moet gaan. Wel lastig voor jou, want jij kan er ook niks aan doen ofzo. Wat ons helpt is om wel te blijven communiceren wat we willen (bv: gaan we vanavond samen iets doen of alleen?) en ook te respecteren dat we er soms anders in staan. Mijn man heeft soms meer tijd nodig om naar een nieuw traject te gaan (bv naar Düsseldorf straks) en ik geef hem die tijd dan ook.

Wij doen trouwens ook nog wel vaak leuke dingen, ook weekendjes weg, vakanties, uit eten enz. Net zei mijn man dat hij wel wil uit eten komende week maar geen zin heeft om het de hele tijd over de punctie, terugplaatsing ed te hebben. Nou dan hebben we het over andere dingen .

@Hannepan: Dankjewel dat je je verhaal deelt van jouw vriendin! Hopelijk gaat het bij haar ook snel lukken. 5 cryo's is wel mooi inderdaad! Cryo's geven ook goede kansen maar toch voelt een verse terugplaatsing beter haha.

@Dubbeltje: Hoe is het nu?

@Meghan: Hoeveel clomid ga je slikken? Spannend weer hoe het gaat aanslaan. Ik heb zelf ook ovulatie inductie gedaan (een jaar) en vond de verplichte seks ook wel zwaar. Maar goed: alles voor een kindje . Succes!

Hier vanmorgen dus weer in het ziekenhuis geweest en jawel: ik mag morgen weer haha ;). Nee, ik vind het niet erg zo lang het goed gaat. De follikels groeien wel maar heel langzaam dus nog even geduld hebben. De verpleegkundige had er vertrouwen in dat het goed gaat komen . Nog steeds veel drinken en rustig aan doen maar volgens mij zijn ze niet echt bezorgd nog.
Ah fijn Boulu, klinkt goed. Doe het rustig aan meid.

Meghan succes met de clomid.

Klopt jo, super spannend.. Maart word een testmaand voor velen, en wat hoop ik heel veel dikke knaltesten!

Wat jij zegt baggal, deden wij ook. Eens per week iets leuks en dan niet over de MMM hebben. Je kunt dan je gedachten verzetten en even richten op wat leuks.

Wat sommige mensen toch zeggen, echt dan denk ik hoe krijg je het uit je mond..Sommige mensen zeggen iets uit onwetendheid en dat kan en mag, als je het nooit hebt meegemaakt snap ik dat je het niet kent maar dat botte, kwetsende vind ik echt naar. Je kan toch wel enigszins in denken hoe rot het is denk ik dan.
Up date van echo..

Echo gehad vanmorgen. 10 folikels rechts tussen 12-16 en 4 links tussen 12-15mm. Echoscopiste vond links ook weer lastig te vinden. Ze zei als ik rechts genoeg heb, dat we links kunnen laten voor wat het is. Omdat mijn linker eierstok op de baarmoeder ligt, denkt zij dat de punctie ook moeilijk/pijnlijk is. Misschien als er meer folikels groeien of groter worden dat mijn eierstok gunstiger gaat liggen. Mag maandag terug. Denk zelf ook dat als die kleineren van 12-14 doorgroeien, dat ik dan maandag pregnyl mag spuiten. Hoop dat dat zo is. Bms was 9.2.

Erg lieve berichtjes wat betreft mijn man... ik reageer later op ieder. Nu geen tijd. Wil wel zeggen dat jullie super lief zijn en precies juiste dingen zeggen altijd!
Mooie score Angel, fijn!! Op naar die punctie!

MssF: Hoe gaat het nu met je? Nog steeds niet verdrietig?

Hier was het even spannend vanmiddag. Mijn follikels zijn goed doorgegroeid maar de arts wilde toch mijn bloed laten prikken op oestradiol waarde om te kijken of de overstimulatie niet al te erg was. Net gebeld dat de punctie maandag gelukkig door kan gaan!! Dus dat is heel fijn! Nu hopelijk nog een terugplaatsing volgende week.
Spannend angel!

Boulu wat een top nieuws voor nu, heel fijn. Geen spanning voor de punctie? Je hebt het al eens gehad dus je weet een beetje wat je te wachten staat dat scheelt wel. Ik hoop een terugplaatsing voor jou volgende week en hele dikke knaltest over 2.5 week.
Boulu wat spannend! En wat fijn dat je niet overgestimuleerd bent! (Schrijf je dat eigenlijk zo... )

Angel goh, ik had daar nog nooit van gehoord dat eierstokken op de baarmoeder kunnen liggen. Ja eigenlijk is het logisch, het zit allemaal zo compact bij elkaar. Nou ja als er rechts voldoende groeit is dat natuurlijk goed.

*klaagmodus aan*

Ik schreef eerst mee in een 35+ zwanger worden clubje hier... en ik ben eruit gegaan al een paar weken geleden. Maar ja, het komt natuurlijk toch bij mijn lijstje omdat ik erop gereageerd had en soms lees ik dan toch iets mee. Jammer dat het niet te blokkeren is... want er zitten nu al 3 of 4 dames die in de eerste ronde al zwanger werden... en dat doet toch zeer. En ook eentje die twijfelde en twijfelde, en voor de lol meeschreef, en vorige week de knoop heeft doorgehakt en nu heeft ze drie dagen geleden positief getest. Pfff wat kan je dan toch jaloers zijn he... Voelt ook heel stom eigenlijk, want waarom zou een ander niet net zoveel een zwangerschap 'verdienen' als ik. *klaagmodus uit*
Dankjewel meiden! De bloedwaardes zijn goed maar denk dat het na de punctie ook nog even spannend wordt. Want dan heb je ook meer kans op overstimulatie en dus dat de terugplaatsing niet door kan gaan. Morgen maar even afwachten hoe het gaat!

@Proudmama: Heel herkenbaar hoor, snap dat je jaloers bent. Het is ook inderdaad echt niet eerlijk. Ik heb ook moeite met de topics die in het lijstje toch steeds naar boven komen. Zo heb ik ooit iemand gefeliciteerd in het topic 'Zwanger na IVF of ICSI behandeling' en dit topic vind ik nu te confronterend en heel soms klik er per ongeluk op.

Dat vind ik ook het enige moeilijke van het meeschrijven in zo'n topic: het kan altijd zijn dat iemand (of een paar) mensen 'alleen' over blijven of niet (snel) zwanger raken. Soms ben ik daar best bang voor: op dit forum vind ik steun en ik vind het fijn om mijn gevoelens kwijt te kunnen, hiernaast ook te lezen hoe anderen het ervaren met vruchtbaarheidsbehandeling. En stel je voor dat dat dan straks ook moeilijker wordt omdat veel zwanger zijn enzo?! Dat is best pittig, want in 'real life' heb ik geen groepje vriendinnen die allemaal vruchtbaarheidsbehandelingen doet ;).
Even ego: nog steeds niet ongesteld en vanochtend ook weer een omo witte test. Het kan ook nooit eens een keer normaal gaan. Dan sta ik er een keer relaxed in, zorgt dat sch**tlichaam van mij er wel weer voor dat ik helemaal gestrest raak van dit kl*te traject.
Dames, mag ik hier mee schrijven? Voel me eigenlijk in weinig topics nog thuis. "Maar niet zwanger worden" klinkt als een fijne topic. We zijn nu anderhalf jaar bezig en we worden inderdaad maar niet zwanger. We worden nog niet aangemeld voor een vruchtbaarheidsbehandeling omdat onze natuurlijke kansen nog hoog genoeg zijn. Ik heb alleen een rot cyclus. Ik word 7 dagen na de eisprong al weer ongesteld, dit al drie kwart jaar lang. Eerst had ik een normale cyclus van 26 dagen. Nu nog maar 19 of 20 dagen. Op de laatste echo zag alles er in mijn buik rustig uit, geen cystes meer en geen vocht meer te zien. Dus de cyclus zou deze maand weer normaal kunnen zijn. Daar wacht ik nu dus op. Spannend!!

Ik hoop snel bij jullie aan te kunnen sluiten en mee te praten over jullie situatie.
quote:mssfiddler schreef op 27 februari 2017 @ 09:58:

Even ego: nog steeds niet ongesteld en vanochtend ook weer een omo witte test. Het kan ook nooit eens een keer normaal gaan. Dan sta ik er een keer relaxed in, zorgt dat sch**tlichaam van mij er wel weer voor dat ik helemaal gestrest raak van dit kl*te traject. Aah chips.... die witte testen zijn zo irritant!!! Ik was deze week heel erg blij met mijn 2e streepje op mijn ovulatietest. Even geen witte test haha. Snap je frustratie. Heb je veel wisselde cyclussen gehad?
Welkom Lieksie, rot vond ik dat als je niet met vruchtbaarheidsbehandelingen mag beginnen omdat je "kansen te hoog zijn". Ik hoop dat je hier wat steun vind.

Ik zal het afgelopen jaar even samenvatten (overmorgen een jaar in de mmm )

29 februari 2016 begonnen met iui, 2e iui raak maar MA bij 7,5 week (lege vruchtzak). In juni weer met iui begonnen, weer tweede iui raak, alles leek goed te gaan, ontslagen uit het ziekenhuis. We komen bij de verloskundige, kindje dood (MA met 10,5 week). Onderzoeken laten doen maar geen oorzaken voor de miskramen gevonden. Ondertussen vaker ongesteld dan niet, hele cyclus in de war. Vorige maand weer begonnen met iui (met hormonen), ik dacht daardoor weer een normale cyclus te hebben maar niet dus.

Inmiddels even adem gehaald, misschien bel ik later op de dag de verpleegkundige wel of ze wil kijken of er weer een cyste zit of zo. Ondertussen reageer ik mijn frustratie wel af op mijn werk (is de baas ook weer blij dat er eens opgeruimd wordt).

Boulu, hoe was de punctie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven