tattoo op de onderarm

zondag 26 februari 2017 om 17:34
Heb op beide onderarmen tattoo's.
Voor eentje 4,5 uur gezeten.
Op het laatst bij inkleuren gaat het wat branden, maar ik heb het nooit als "pijnlijk" ervaren.
Na een paar dagen voelt het even aan als een blauwe plek als je er tegen aan komt door bijv. Stoten... tussen 4-7 dagen gaat het jeuken. Maar last? Nee niet echt.
Goed invetten.
Een kleintje zal waarsch. een piece of cake zijn. Maar aangezien ik vermoed dat dit je eerste tattoo is... heb je de beste plek gekozen. Genoeg huid en geen bot... dus nihil pijn...
Voor eentje 4,5 uur gezeten.
Op het laatst bij inkleuren gaat het wat branden, maar ik heb het nooit als "pijnlijk" ervaren.
Na een paar dagen voelt het even aan als een blauwe plek als je er tegen aan komt door bijv. Stoten... tussen 4-7 dagen gaat het jeuken. Maar last? Nee niet echt.
Goed invetten.
Een kleintje zal waarsch. een piece of cake zijn. Maar aangezien ik vermoed dat dit je eerste tattoo is... heb je de beste plek gekozen. Genoeg huid en geen bot... dus nihil pijn...

zondag 26 februari 2017 om 17:35
ik heb een tattoo op mijn onderarm die ongeveer mijn halve onderarm in beslag neemt. Ik vond het niet zo pijnlijk maar het duurde wel een tijdje voordat het echt goed was genezen en niet meer gevoelig was. Ik heb wel eens gehoord dat het pijnlijk is om het op je pols vlak onder je handpalm te zetten, maar ik weet niet of dat waar is.

zondag 26 februari 2017 om 17:36
zondag 26 februari 2017 om 17:37
quote:hankypankyshanghai schreef op 26 februari 2017 @ 17:35:
ik heb een tattoo op mijn onderarm die ongeveer mijn halve onderarm in beslag neemt. Ik vond het niet zo pijnlijk maar het duurde wel een tijdje voordat het echt goed was genezen en niet meer gevoelig was. Ik heb wel eens gehoord dat het pijnlijk is om het op je pols vlak onder je handpalm te zetten, maar ik weet niet of dat waar is.Die pijn is ongeveer net zo als de rest van je onderarm, ik heb links een grote 'hoog' op m'n onderarm aan de binnenkant en rechts een redelijk grote aan de binnenkant van m'n pols. Gevoel ongeveer hetzelfde
ik heb een tattoo op mijn onderarm die ongeveer mijn halve onderarm in beslag neemt. Ik vond het niet zo pijnlijk maar het duurde wel een tijdje voordat het echt goed was genezen en niet meer gevoelig was. Ik heb wel eens gehoord dat het pijnlijk is om het op je pols vlak onder je handpalm te zetten, maar ik weet niet of dat waar is.Die pijn is ongeveer net zo als de rest van je onderarm, ik heb links een grote 'hoog' op m'n onderarm aan de binnenkant en rechts een redelijk grote aan de binnenkant van m'n pols. Gevoel ongeveer hetzelfde
Internagelaktisch

zondag 26 februari 2017 om 17:40

zondag 26 februari 2017 om 18:02
Ik heb 2 tatoeages op de onderarm laten zetten vorig jaar. Ik heb de handtekening van mijn overleden broer op mijn onderarm laten zetten en daarnaast een bos madeliefjes. Je voelt het wel ff maar ik vond het meevallen. Ze gaan met de naald vlak onder je huid zitten. Ik had er
weinig last van. Maar je moet de omgeving van de tattoo wel met een speciale zeep wassen de eerste 2 weken en met vaseline insmeren.
Dat deed ik 2 weken lang 3 keer per dag. Ziet er super eruit en ik ben erg blij met mijn tattoos.
weinig last van. Maar je moet de omgeving van de tattoo wel met een speciale zeep wassen de eerste 2 weken en met vaseline insmeren.
Dat deed ik 2 weken lang 3 keer per dag. Ziet er super eruit en ik ben erg blij met mijn tattoos.
zondag 26 februari 2017 om 18:09
Een vriendin van me heeft een tekst aan de binnenkant van haar pols, net onder haar hand zegmaar. Ik zat daarbij en ze vetrok wel een aantal keren haar gezicht van de pijn. Maar als het een kleintje is, is het vast goed te doen.
Van je bovenbenen zeggen ze ook dat het niet pijn doet. Ik heb een tattoo van 4 uur op mijn zij-bovenbeen, en dat was echt geen pretje hoor. Na 2 uur begon ik helemaal te shaken van de adrenaline. Gelukkig wel af kunnen maken en met goed doorademen kom je er best doorheen, maar het is dus voor iedereen verschillend.
Van je bovenbenen zeggen ze ook dat het niet pijn doet. Ik heb een tattoo van 4 uur op mijn zij-bovenbeen, en dat was echt geen pretje hoor. Na 2 uur begon ik helemaal te shaken van de adrenaline. Gelukkig wel af kunnen maken en met goed doorademen kom je er best doorheen, maar het is dus voor iedereen verschillend.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''

zondag 26 februari 2017 om 18:15
zondag 26 februari 2017 om 18:20
zondag 26 februari 2017 om 18:26
zondag 26 februari 2017 om 18:30
Ik vons mijn onderarm een van mijn minst pijnlijke tattoos, maar ik weet nog wel dat mijn eerste echt heel zeer deed terwijl die ook op een "niet pijnlijke" plek zit. Het deed gewoon extra pijn omdat ik niet wist wat ik kon verwachten denk ik.
Bereid je voor op het ergste dan kan het alleen maar meevallen. (Behalve bij je ribben dat valt nooit mee)
Bereid je voor op het ergste dan kan het alleen maar meevallen. (Behalve bij je ribben dat valt nooit mee)
She needed a hero. So that's what she became.

zondag 26 februari 2017 om 18:34
Ik heb er eentje aan de binnenkant van mijn onderarm en ik vond het niet pijnlijk. Alleen 1 of 2 keer toen hij met de naald een plekje raakte waar blijkbaar een zenuw liep, toen voelde ik een soort schokje dat doortrok naar mijn hand. Ik vond de tattoo op mijn enkel vervelender aanvoelen met zetten.

zondag 26 februari 2017 om 18:48
quote:hankypankyshanghai schreef op 26 februari 2017 @ 18:26:
[...]
Ik heb de wens om ooit kinderen te krijgen. Toch ben ik wel een beetje zenuwachtig voor de pijn bij de bevalling, wat er nou eenmaal bij hoort. Wat nu?
TO vraagt of het pijn doet. Buiten dat dat een onmogelijk te beantwoorden vraag is, snap ik ook de big deal rondom pijn bij het zetten ook niet. Ik zou me druk maken om het ontwerp, de plaatsing, de artiest, de nazorg.
Wat boeit die eventuele pijn? Je wil toch een tattoo? Dan ga je het maar ervaren.
Misschien valt het mee, misschien valt het tegen. Valt niets over te zeggen.
[...]
Ik heb de wens om ooit kinderen te krijgen. Toch ben ik wel een beetje zenuwachtig voor de pijn bij de bevalling, wat er nou eenmaal bij hoort. Wat nu?
TO vraagt of het pijn doet. Buiten dat dat een onmogelijk te beantwoorden vraag is, snap ik ook de big deal rondom pijn bij het zetten ook niet. Ik zou me druk maken om het ontwerp, de plaatsing, de artiest, de nazorg.
Wat boeit die eventuele pijn? Je wil toch een tattoo? Dan ga je het maar ervaren.
Misschien valt het mee, misschien valt het tegen. Valt niets over te zeggen.