Gezondheid alle pijlers

Bobbeltje uit anus. Aambei?

26-02-2017 14:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Sinds een paar jaren heb ik last van een bobbeltje uit mijn anus. Of nou ja last, eigenlijk voel ik er niets van. Per toeval kwam ik erachter en ik hoopte dat het vanzelf wel weer weg zou trekken, maar dat is nooit gebeurd. Het doet geen pijn en het geeft ook geen jeuk, het is alleen heel oncharmant. Ik heb al een paar keer gegoogled, maar hier kan ik tot nu toe weinig mee. Heeft iemand dit ook of heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Het is zacht, zelfde kleur als m'n huid, ik kan het wel terug naar binnen duwen maar binnen een aantal minuten gaat ie dan vanzelf weer naar buiten. Bah, dit klinkt vies, haha. Het is ook wel een stuk groter dan 'gewoon' een puistje of een wratje, rare vergelijking maar het is ongeveer de grootte van een clitoris :')

Ik weet dat ik het beste gewoon naar de huisarts kan gaan, ik denk dat ik dat binnenkort ook wel doe maar het is toch een soort drempel die ik even over moet.
Waarschijnlijk een huidflapje of Mariske.
Klinkt als een aambei, en als je er geen last van hebt... lekker laten zitten
Wat nerdopviva zegt, ik heb het ook. Goed opletten met vegen ivm hygiëne. Je kunt hem weg laten halen, maar ik lees overal dat genezing moeizaam gaat en het behoorlijk lange tijd pijnlijk is.
quote:PlayingTheAngel schreef op 26 februari 2017 @ 14:27:

Wat nerdopviva zegt, ik heb het ook. Goed opletten met vegen ivm hygiëne. Je kunt hem weg laten halen, maar ik lees overal dat genezing moeizaam gaat en het behoorlijk lange tijd pijnlijk is.Dit zou het wel goed kunnen zijn ja, als ik het zo lees. Vind jij het niet vervelend als je intiem bent met iemand?
Foto?
quote:Cheryllion schreef op 26 februari 2017 @ 14:34:

[...]

Dit zou het wel goed kunnen zijn ja, als ik het zo lees. Vind jij het niet vervelend als je intiem bent met iemand?Heb jij ooit een mooie anus gezien?
Mwa. Wie is er perfect? Bovendien is het eigenlijk heel klein. Dus valt minder op dan je denkt/vreest. Mijn man zag het pas na een hele tijd, terwijl je er bij mijn lievelingsstandje zicht op hebt ik controleer heen goed of het schoon is en zet me er verder overheen. Er zijn ook mensen met n hele serie, het komt erg veel voor. Die mensen hebben ook gewoon seks.
quote:sandra1905 schreef op 26 februari 2017 @ 14:44:

Foto?Hahahah dit wou ik ook zeggen
Ok maak ff een foto van je r**t en gooi het ff op het forum.

Wat denk je nou zelf....

G.a. n.a.a.r e.e.n. d.o.k.t.e.r...
quote:Alicemorgan82 schreef op 26 februari 2017 @ 15:08:

Ok maak ff een foto van je r**t en gooi het ff op het forum.

Wat denk je nou zelf....

G.a. n.a.a.r e.e.n. d.o.k.t.e.r...Nee joh niet naar de dokter gewoon die foto hier plaatsen en zullen wij met zijn alle de diagnose stellen.
you go girl
aambeien is een koper tekort
ik heb het opgelost met 3weken lang bodybio copper druppels
maar het ligt eraan hoelang je het al hebt natuurlijk (ik had het een maand)
mijn tip doe ook een haar mineralen test en let op koper en zink zijn aan elkaar gelinkt . maar als je aambeien hebt het je te weinig koper...succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven