Hoe lui ben jij?

26-02-2017 21:50 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Te lui om een fatsoenlijke OP te maken.

Te lui om naar de WC te gaan (ik wacht wel tot ik het bijna in mijn broek doe).

Te lui om dez..

Hoe lui ben jij?

En nu ik het een paar keer heb geschreven, wat een raar woord is 'lui' eigenlijk...
quote:speldenkussen schreef op 26 februari 2017 @ 21:59:

Wat betreft het huishouden ben ik superlui. Ik erger mezelf er kapot aan, maar blijkbaar niet genoeg dat ik er wat aan ga doen

Aan de andere kant, op mijn werk ben ik alles behalve lui. Ik draai mijn hand niet om voor dingen die ik eigenlijk niet hoef te doen.

Dusja. Ik weet niet of ik lui ben. 50/50 denk ik.Dat heb ik exact hetzelfde. Parttime lui. Op mn werk haat ik stilzitten/ nietsdoen, thuis ben ik te lui om naar de keuken te lopen of het licht aan te doen. Vandaag heel de dag geen reet uitgevoerd en bankgehangen, morgen weer rennen en vliegen
Ik heb ook hetzelfde. Op mijn werk loop ik van hot naar her en ben ik altijd bezig. Kom ik thuis, dan plof ik op de bank en zet ik geen stap meer
quote:yasmijn schreef op 26 februari 2017 @ 22:19:

[...]

Dat zelfs niet want ik ben te lui om niet passende dingen terug te sturen. Oké, daar heb je een punt. Ik vind kleren kopen überhaupt stom trouwens, maar helaas heb je soms toch kleren nodig.
quote:yasmijn schreef op 26 februari 2017 @ 22:27:

[...]

O god wat een geregel. Veel te lui voor.Haha inderdaad; die brengen ze maar hier
Ik heb geen werk dus ik ben fulltime lui.
quote:yasmijn schreef op 26 februari 2017 @ 22:27:

[...]

O god wat een geregel. Veel te lui voor.Welnee, daar heb je toch m man voor
Liever lui dan moe, dat ik laat het daarom hierbij.
Ik pak bijna voor alles de auto. Ga nog net niet met de auto naar de wc. Een fiets heb ik ook, maar vind het vaak te hard waaien. Dan ga ik zo gauw zweten, wat ik ronduit irritant vind. Ik ben dan wel weer dol op wandelingen met mijn honden.
quote:yasmijn schreef op 26 februari 2017 @ 22:19:

[...]

Dat zelfs niet want ik ben te lui om niet passende dingen terug te sturen.Die kunnen tegenwoordig ook bij je thuis worden opgehaald, voor de (nog niet hyper-)luie mens.

Oh, ik dacht dat ik te lui zou zijn om hier te reageren, maar dit valt me alleszins mee van mezelf. Ga ik nu weer onderuit zakken op de bank....
Mijn ereader ligt boven.

Ik wil nog een stukje lezen in het boek waar ik in bezig ben.

Maar te lui om te lopen.

Heb de bijbehorende app opgezocht en gedownload op m'n tablet zodat ik datzelfde boek verder kan lezen zonder op te staan.
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Lui zijn is gewoon heerlijk!
Life is short. Eat dessert first.
Zo lui dat ik op mn vrije dag aan mijn oksel snuffel en dan besluit dat het best nog een dagje kan zonder te douchen.
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 26 februari 2017 @ 22:43:

Zo lui dat ik op mn vrije dag aan mijn oksel snuffel en dan besluit dat het best nog een dagje kan zonder te douchen.Ik heb m'n haar gewassen in de wasbak omdat ik geen zin had om te douchen
Dat wil je niet weten. Zo lui dat m'n beessies al een paar dagen wachten op een schoon hok. Dat er een partij schone was wat opgevouwen moet worden boven op zolder ligt, waar ik ook al een paar dagen tegenaan loop te hikken. Zo lui dat ik die was niet eens strijk. En zo lui dat ik weliswaar rond 7:00/7:30 wakker ben, maar het vaak tot 9:00/9:30 duurt voor ik er eindelijk uitkom.
Ik ben te lui om te gaan werken en gelukkig doe ik dat al 24 jaar niet meer.
quote:ShaunTheSheep schreef op 26 februari 2017 @ 22:37:

[...]

Die kunnen tegenwoordig ook bij je thuis worden opgehaald, voor de (nog niet hyper-)luie mens.

.Dát zijn nog eens tips!
quote:Blondie456 schreef op 26 februari 2017 @ 22:44:

Ik ben te lui om te gaan werken en gelukkig doe ik dat al 24 jaar niet meer.Nou, sneu.
quote:Drackie schreef op 26 februari 2017 @ 22:16:

[...]

Ik bestel het liefste alleen op websites waar ik achteraf kan betalen (zodat ik het nog een tijdje uit kan stellen) of met PayPal.Dan nog moet je de deur voor de postbode open gaan doen, ben daar echt te lui voor hoor! Als je te lui bent om je uit te kleden kun je je zooitje gewoon aanhouden en heb je geen nieuwe kleren nodig.
Ik heb echt wel eens van die extreem luie dagen dat ik alleen maar in bed of op de bank hang. De afwas laat staan, te lui ben om was uit het machine te halen en een pizza laat bezorgen. Ik hou van die luie dagen.
Op mijn 11e zat ik nog regelmatig in de nek van mijn vader, als ik geen zin meer had om te lopen. Meestal op vakantie. Dat kon ook makkelijk omdat ik klein en tenger was. Lopen, het woord alleen al maakte me vroeger kriegel.
Te lui om naar bed te gaan nu.

Ik wil wel, maar wat je daar allemaal voor moet doen, pffff
quote:Felroze schreef op 26 februari 2017 @ 22:44:

Dat wil je niet weten. Zo lui dat m'n beessies al een paar dagen wachten op een schoon hok. Dat er een partij schone was wat opgevouwen moet worden boven op zolder ligt, waar ik ook al een paar dagen tegenaan loop te hikken. Zo lui dat ik die was niet eens strijk. En zo lui dat ik weliswaar rond 7:00/7:30 wakker ben, maar het vaak tot 9:00/9:30 duurt voor ik er eindelijk uitkom.Daar heb ik m'n poetshulp voor. Zo lui ben ik. Geen werk en tóch een poetshulp.
quote:Filee schreef op 26 februari 2017 @ 22:43:

[...]

Ik heb m'n haar gewassen in de wasbak omdat ik geen zin had om te douchen Maar dat duurt toch juist langer dan douchen?
quote:OldWood schreef op 26 februari 2017 @ 23:00:

[...]

Maar dat duurt toch juist langer dan douchen?Ik werd al moe bij de gedachte.
quote:ShaunTheSheep schreef op 26 februari 2017 @ 22:37:

[...]

Die kunnen tegenwoordig ook bij je thuis worden opgehaald, voor de (nog niet hyper-)luie mens.

Oh, ik dacht dat ik te lui zou zijn om hier te reageren, maar dit valt me alleszins mee van mezelf. Ga ik nu weer onderuit zakken op de bank....O jee. Opgehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven