Hoe lui ben jij?

26-02-2017 21:50 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Te lui om een fatsoenlijke OP te maken.

Te lui om naar de WC te gaan (ik wacht wel tot ik het bijna in mijn broek doe).

Te lui om dez..

Hoe lui ben jij?

En nu ik het een paar keer heb geschreven, wat een raar woord is 'lui' eigenlijk...
quote:LostWandress schreef op 26 februari 2017 @ 22:56:

Te lui om naar bed te gaan nu.

Ik wil wel, maar wat je daar allemaal voor moet doen, pffffJa. Dat badkamerritueel.
Heel lui.

En toen werd ik moeder.

En toen wilde dreumes altijd Dingen Ondernemen.

En nu... Zucht.
Had ik maar een motto.
Ik ben best lui, maar daar ben ik niet altijd even blij mee
Te lui om mijn haar dagelijks te borstelen
quote:OldWood schreef op 26 februari 2017 @ 23:00:

[...]

Maar dat duurt toch juist langer dan douchen?Juist niet. Bij douchen moet je je uitkleden, afdrogen enz. Bij de wasbak kun je je kleren aanhouden en ben ik met 3 minuten klaar.
vandaag de hele dag op bed gelegen en naar de stofzuiger gekeken
quote:Filee schreef op 26 februari 2017 @ 23:19:

[...]

Juist niet. Bij douchen moet je je uitkleden, afdrogen enz. Bij de wasbak kun je je kleren aanhouden en ben ik met 3 minuten klaar.Bij mij duurt het vervolgens altijd vijf kwartier voordat m'n haar weer enigszins uit de klit is.
quote:Pinda-Kaas schreef op 26 februari 2017 @ 23:19:

vandaag de hele dag op bed gelegen en naar de stofzuiger gekekenPffff vermoeiend die stofzuiger in je blikveld.
Te lui om..te douchen, te eten, te koken, kleren aan te doen, kont af te vegen, tanden te poetsen. En autorijden doe ik ook al niet meer ik ben te lui om te schakelen...ik hang nog even verder op mijn bank.
Jullie werken tenminste nog, daar ben ik zelfs te lui voor.

Nee serieus, vrijwel iedereen zegt van zichzelf dat hij lui is, merk ik altijd. Hoeveel mensen daarvan zouden nou echt lui zijn? Eens een dagje liever lui dan moe zijn lijkt me niet zoveel mis mee, maar omdat mensen tegenwoordig zoveel moeten van zichzelf denken ze meteen lui te zijn als ze eens niet van hot naar her vliegen.
Totaal niet...
ik herken mezelf hier niet in, ik tik dit joggend.
quote:Emperor schreef op 26 februari 2017 @ 23:52:

quote:yasmijn schreef op 26 februari 2017 @ 23:23:

[...]

Pffff vermoeiend die stofzuiger in je blikveld.Wii hebben een robotstofzuiger en ik ben nog te lui om m aan te zetten ????
quote:jellybelly schreef op 26 februari 2017 @ 23:37:

Nee serieus, vrijwel iedereen zegt van zichzelf dat hij lui is, merk ik altijd. Hoeveel mensen daarvan zouden nou echt lui zijn? Eens een dagje liever lui dan moe zijn lijkt me niet zoveel mis mee, maar omdat mensen tegenwoordig zoveel moeten van zichzelf denken ze meteen lui te zijn als ze eens niet van hot naar her vliegen.

Dit topic zal wel meer als een grapje bedoeld zijn. Maak jij in je omgeving mee dat mensen zeggen dat ze lui zijn, weinig doen? De trend is, of was? juist druk, druk druk. Had de uitstraling van succes enzo.

Volgens mij zijn de meeste mensen juist niet lui. Het hebben van een hond, en dan vooral in de stad, is daar een goed voorbeeld van. Drie of vier keer per dag, 7 dagen per week, week in week uit, jaar in jaar uit, lopen met Fikkie en kijken hoe die schijt. En het is allemaal zelf opgelegd. Tja, mensen zijn gekke dingen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Nee serieus, vrijwel iedereen zegt van zichzelf dat hij lui is, merk ik altijd. Hoeveel mensen daarvan zouden nou echt lui zijn? Eens een dagje liever lui dan moe zijn lijkt me niet zoveel mis mee, maar omdat mensen tegenwoordig zoveel moeten van zichzelf denken ze meteen lui te zijn als ze eens niet van hot naar her vliegen.Ik ben écht lui. Ik vind dat trouwens helemaal niet zo leuk maar ik vind het lastig dingen op te pakken omdat het al zolang zo is. Het grootste deel van de week breng ik door op de bank, als ik niet in bed lig tenminste.

Life is short. Eat dessert first.
quote:miloen schreef op 27 februari 2017 @ 00:05:

[...]

Wii hebben een robotstofzuiger en ik ben nog te lui om m aan te zetten ????Laat jij 'm ook soms in een kamer staan als ie klaar is omdat je anders moet opstaan?
Life is short. Eat dessert first.
Ik ben zo lui ik pak de auto naar de supermarkt die 500m verderop is, waar ik naartoe kan rijden in de eerste versnelling, de korste route neem en vervolgens een nieuw plastic tasje koop omdat ik te lui ben er thuis een uit de kast te pakken en het allerliefst stuur ik natuurlijk mijn man!
Fijn om te lezen dit. Ook al is t maar een grapje. Voel me nu minder schuldig. En t valt best mee dan.

ik herken mezelf hier niet in, ik tik dit joggend.Niet te geloven die lui hier he
quote:doornroosje9 schreef op 27 februari 2017 @ 00:47:

[...]

Laat jij 'm ook soms in een kamer staan als ie klaar is omdat je anders moet opstaan? Hahaha. JA. Soms wel een paar dagen. En in de tussentijd val ik er dan een paar keer bijna over, but I reject to move it:)
Ik was te lui om in bed te blijven liggen.

Nu hang ik in de bank.

Ongewassen en in mijn slaapshirt.
quote:Purpie schreef op 26 februari 2017 @ 23:03:

Heel lui.

En toen werd ik moeder.

En toen wilde dreumes altijd Dingen Ondernemen.

En nu... Zucht. Ik ben zelfs te lui om te neuken, dus moeder zal ik nooit worden.

Ik ben écht (liever) lui (dan moe). Ik werk niet en zit de meeste dagen vrijwel de hele dag op de bank. In de middag doe ik even 1-3 dingen in het huishouden/boodschappen en 's avonds weer op de bank.

Ik heb door een chronische ziekte dan ook minder energie dan de meeste mensen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven