Hey mijn (helaas overleden) hond heette Toots, die was idd vernoemd naar Toots Thielemans
ik zag op een ooievaar een dorp verderop Xedra staan.. ik gok dat het een meisje is vanwege de a op het eind maar meer dan gokken kan ik niet aangezien ik iig nog nooit van deze naam heb gehoord..
Anoniem_63d4de36d8a94
woensdag 1 maart 2017 om 23:01
Facebook. Een professionele fotoshoot van een biljartbal-achtige baby in verschillende decors, oa verkleed als lieveheersbeestje naast een kunstige taart: "Marley-Jane had vandaag haar cakesmash!"
Het is nu al een paar dagen geleden en Marley-Jane blijft maar door mijn hoofd spoken.
Vanochtend in het zwembad was een jongen die Elvis heette.
Apart
Anoniem_257351
zaterdag 4 maart 2017 om 16:05
quote:syvon schreef op 01 maart 2017 @ 23:01:
Facebook. Een professionele fotoshoot van een biljartbal-achtige baby in verschillende decors, oa verkleed als lieveheersbeestje naast een kunstige taart: "Marley-Jane had vandaag haar cakesmash!"
Het is nu al een paar dagen geleden en Marley-Jane blijft maar door mijn hoofd spoken. Ik weet niet wat ik erger vind: je kind Marley-Jane noemen of een cakesmash-shoot houden.
Kwam een Mitzi tegen.. Ik had de naam wel eens eerder gehoord, maar dan in een Amerikaanse film ofzo.. Vond 'm zo 'live' best een beetje eh..apart.
Anoniem_649548ce5a867
zaterdag 4 maart 2017 om 20:21
quote:Stokstaartjenl schreef op 31 augustus 2016 @ 18:32:
[...]
Echte fans denken bij de hunger games niet aan de films, maar aan de boeken . Maar ik heb wel eens vaker namen gezien/gehoord waarvan je zeker weet dat ze uit een boek komen. Zoals Jondalar en Tiuri. Als je de boeken niet kent, dan zal het redelijk vreemd overkomen.Néééé..