Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Oudblond schreef op 28 februari 2017 @ 17:39:

[...]

Ik heb een schoon blazoen, ik ga ook even melden dat ik het topic gestaft heb en dat ik vind dat het uit de klauwen loopt.Heb me bij jouw bericht aangesloten (voor zolang het niet gegumd gaat worden).
quote:Phaedra__ schreef op 28 februari 2017 @ 16:45:

[...]

Ja.

Brum, cola, truffel, enz.Ohnee!
quote:Phaedra__ schreef op 28 februari 2017 @ 17:39:

[...]

Natuurlijk wel. Maar zelfs als je bewijzen van bedreiging mailt weigeren ze mee te werken.

Labbekakkenbeleid.Omdat ze het niet aankunnen. Ooit een forum neergezet om advertenties neer te zetten. De rest overkomt ze.
quote:Phaedra__ schreef op 28 februari 2017 @ 17:39:

[...]

Natuurlijk wel. Maar zelfs als je bewijzen van bedreiging mailt weigeren ze mee te werken.

Labbekakkenbeleid.Dat. Ze hebben mijn melding gehad en van 3 van mijn forumvriendinnen. Gebeurt niets mee terwijl ze het weten want screenshots.
Hier nog iemand die weet wie deze TO is. Ze heeft het ook in verschillende topics bevestigd door vragen te beantwoorden. Die vragen gingen dus over dingen die ze onder vorige nicks gepost had.
Life is short. Eat dessert first.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 17:46:

[...]

Omdat ze het niet aankunnen. Ooit een forum neergezet om advertenties neer te zetten. De rest overkomt ze.

Dat ja.

Een degelijke overdracht zou al bakken schelen.

Maar de een doet dit, de ander doet dat, weer een derde begrijpt niet wat er is, nummer 4 draait alles terug, waarop nummer 5 het toch weer bekrachtigd.
quote:doornroosje9 schreef op 28 februari 2017 @ 17:47:

Hier nog iemand die weet wie deze TO is. Ze heeft het ook in verschillende topics bevestigd door vragen te beantwoorden. Die vragen gingen dus over dingen die ze onder vorige nicks gepost had.Ze wordt idd in een ander topic ook flink aangepakt en daar bevestigt ze idd oude verhalen.
quote:Star schreef op 28 februari 2017 @ 17:23:

[...]

Anders gewoon een post op dat topic aan mensen die hun persoonlijke verhaal doen?Mss lees ik erover heen maar welk topic gaat het over?
quote:Kootsies schreef op 28 februari 2017 @ 17:49:

[...]

Mss lees ik erover heen maar welk topic gaat het over?Gender.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 17:48:

[...]

Ze wordt idd in een ander topic ook flink aangepakt en daar bevestigt ze idd oude verhalen.

Werkelijk het hele rijtje klopt.

En echt, zoveel gestoordheid hebben maar zeer weinig mensen.
quote:Phaedra__ schreef op 28 februari 2017 @ 17:47:

[...]

Dat ja.

Een degelijke overdracht zou al bakken schelen.

Maar de een doet dit, de ander doet dat, weer een derde begrijpt niet wat er is, nummer 4 draait alles terug, waarop nummer 5 het toch weer bekrachtigd.En een onzekere stagiaire gumt en gumt.

[...]

Omdat ze het niet aankunnen. Ooit een forum neergezet om advertenties neer te zetten. De rest overkomt ze.Dit. En leuk om niet zelf over onderwerpen voor je blad na hoeven te denken. Bespaart weer op personeelskosten want je kan de stagiair de stukjes laten piesen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Phaedra__ schreef op 28 februari 2017 @ 17:49:

[...]

Werkelijk het hele rijtje klopt.

En echt, zoveel gestoordheid hebben maar zeer weinig mensen.Dat ze loslopen.
Waarom ondernemen de mods geen actie??

Het is toch overduidelijk om wie dit gaat?
quote:Star schreef op 28 februari 2017 @ 17:49:

[...]

Gender.En contact met anderen.
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2017 @ 17:43:

Ik ben nog steeds met Phae. Ik zit al langer te twijfelen of ik hier nog wel op mijn plek ben. Rasidioten krijgen hier een groot podium en als een normaal formumpersoon zwaait in het modtopic of ' op de man' bent ( wat dát ook moge zijn) hoppa, strafbank. De meest griezelige walgelijke verhalen mogen hier staan. Geldt ook voor racisme.

Eigenlijk wil je hier als weldenkend mens toch niet eens zijn Omdat jullie dat eigenhandig bouwen!
quote:Oudblond schreef op 28 februari 2017 @ 17:50:

[...]

Dit. En leuk om niet zelf over onderwerpen voor je blad na hoeven te denken. Bespaart weer op personeelskosten want je kan de stagiair de stukjes laten piesen.Het zijn it-ers oid die totaal niet in staat zijn om dit soort dingen aan te pakken. En dat ligt bij sanoma zelf.
Grappig dat er ook forummers op truffel jagen die toen überhaupt nog niet op het forum kwamen

Alles om erbij te høren?
quote:Loca_Loca schreef op 28 februari 2017 @ 17:52:

Grappig dat er ook forummers op truffel jagen die toen überhaupt nog niet op het forum kwamen

Alles om erbij te høren?

Ik was er al ver voor haar hoor

Is het nu legitiem?

[...]

Omdat ze het niet aankunnen. Ooit een forum neergezet om advertenties neer te zetten. De rest overkomt ze.Nou. Vroeger zonder ads en geen rare mods was het hier veel leuker! Relletje? Even uitvechten en klaar. Niks rare dingen.

Alles om erbij te høren?Wat heeft ze je ooit gedaan vraag ik me al een tijdje af?

Alles om erbij te høren?Er zijn ook forummers met een nieuwe nick
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 17:52:

[...]

Het zijn it-ers oid die totaal niet in staat zijn om dit soort dingen aan te pakken. En dat ligt bij sanoma zelf.Ze moeten dat hele systeem van permabannen gewoon opheffen, want ze kunnen het totaal niet managen.

Alles om erbij te høren?Ik weet dat je het over mij hebt door die stomme ø. Maar ik ga hier al langer mee dan deze nick
quote:Star schreef op 28 februari 2017 @ 17:54:

[...]

Ze moeten dat hele systeem van permabannen gewoon opheffen, want ze kunnen het totaal niet managen.Ze zijn niet in staat om ook maar 1 regel consequent te hanteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven