Uitgerekend begin September 2017

26-12-2016 10:40 1143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Lieve Dames,

Het lijkt me leuk om samen een te kunnen praten over het wel en wee van de zwangerschaps periode.

Zijn jullie uitgerekend in begin september (1 t/m 14 sept?) Dan lijkt het me leuk om samen erover te schrijven.

We hebben op eerste kerstdag positief getest, en vandaag nogmaals positief getest.

Wie sluit gezellig aan?

Naam
(leeftijd)
U.D. J/M KindjeAfsprakenBijzonderheden
BB87
29/28
01-09 Meisje 1e31/05 vk, 11/07 32 wk echogeen
RiverJoy
26/23
04-09 Meisje 1e4e ronde, 18/03 pretecho--
Bloes
32/32
03-09 Jongetje 2e--Gyn, bevallen in zkh, groeiecho's, zwangerschapsdiabetes
Ri88
28/32
03-09 Meisje 2e--vanaf wk 32 extra groeiecho's
Knotje
27/27
10-09 verrassing! 1econtrole vk 07/06ziekenhuisbevalling (poliklinisch tot nu toe)
dali80
36/40
06-09 Meisje 4e20 wk echo ?--
Toverspiegel
--/--
06-09 Meisje 2e--Gyn, ziekenhuisbevalling, groeiecho met 27 wk
Flowerzzz
29/--
04-09 Meisje 1e20/04 20 wk echo--
Fistik86
30/--
10-09 Jongetje 2e--endomyeriose en adenomyse, controle bij de gyn
NorthCape
31/31
15-09 Meisje 1e--bevallen in ziekenhuis, 32 weken extra echo

Mirriemirrie, Champignon & Mamsan(meisje), (tijdelijk) uit de tabel, ivm liever niet meer mee schrijven, lezen zo nu en dan wel mee.

Rovie, Cey_sam, Highfligh en Schuimblokje heb ik uit de tabel gehaald, hebben sinds een tijdje niet meer mee geschreven, willen jullie weer meeschrijven/in de tabel laat het me weten.

:rose: Lovelynoukske (meisje)
:rose: Eefje
:rose: Promesso
:rose: Sarina87
:rose: Sabrina-
anoniem_283049 wijzigde dit bericht op 28-05-2017 11:03
44.98% gewijzigd
Wat heftig Eefje! Dit gun je niemand! Heel veel sterkte, hopelijk vind je veel steun bij je vriend en familie.

Krijg er een brok van in m'n keel hele nare berichten.. Het is jullie allemaal zo gegund! Mamsan en noukske denk ook steeds aan jullie!
Oh nee eefje wat een vreselijk nieuws.. Wat vind ik dit erg voor je Wat kan het toch oneerlijk zijn.

Heel erg veel sterkte samen
Onee Eefje! Ik ben er helemaal stil van, wat verschrikkelijk! Heel heel veel sterkte toegewenst.
ach nee eefje, wat een verraad van je lichaam. Het kan iedereen overkomen, maar het is zo kut om er pas na 3 weken achter te komen. Sterkte komende tijd.
Ach, arme Eefje. Wat ontzettend moeilijk en inderdaad, wat kut dat het al 3 weken zo is en je er nu pas achter komt. Heel veel sterkte, eerst in de aanloop naar donderdag, en dan voor donderdag en daarna. En zo moeilijk dat het al voor de 2e keer fout is. Ik denk aan je!!!
Ahhh Eefje wat erg. Sterkte de komende tijd.
Lovelynouske en mamsan, wat een heftig nieuws.. brok in me keel en tranen in m'n ogen. Zulk nieuws gun je niemand. Leef met jullie mee.

Pff wat erg Eefje.. wil je heel veel sterkte wensen de aankomende tijd..

Even afwezig geweest door de vermoeidheid en dan is er zulk naar nieuws hier gedeelt..

Brok in m'n keel
Eefje, wat vreselijk! Dat was echt iets waar ik ook heel bang voor was. Heel veel sterkte!!

Ik heb voorzichtig goed nieuws! De eerste uitslag is goed! Zo opgelucht!! De gynaecologe zei dat er nu een hele grote kans is dat alles goed is. Volgende week krijgen we de rest van de uitslagen. Nog even volhouden dus maar vol goede moed op naar volgende week!
quote:Mamsan schreef op 28 februari 2017 @ 20:00:

Eefje, wat vreselijk! Dat was echt iets waar ik ook heel bang voor was. Heel veel sterkte!!

Ik heb voorzichtig goed nieuws! De eerste uitslag is goed! Zo opgelucht!! De gynaecologe zei dat er nu een hele grote kans is dat alles goed is. Volgende week krijgen we de rest van de uitslagen. Nog even volhouden dus maar vol goede moed op naar volgende week!Voorzichtig gefeliciteerd dan Fijn dat de eerste uitslag in ieder geval goed is, dat geeft hoop!
Oh wat fijn mamsan! Dat geeft weer hoop. Inderdaad voorzichtig gefeliciteerd! Nog even spannend met afwachten van de volgende uitslagen maar in ieder geval weer een lichtpuntje! We duimen volop met je mee!
Eefje.... Ik wil jullie ontzettend veel sterkte toewensen echt zo verschrikkelijk wat jullie nu doormaken...

Nouske hoe is het met jou, gaat het nog een beetje?

Mamsam, wat fijn dat de eerste testen er goed uitzagen, we duimen verder
Voor in de tabel: 17-03 geslachtsbepaling en 12-04 20wk echo
Straks de echo voor de combinatietest. Ik had een onaardige vrouw aan de telefoon om een afspraak mee te maken. Zei dat ik graag samen met mijn vriend die echo wilde laten maken. Volgens haar was ik te laat met het maken van een afspraak en ging het echt niet anders dan vandaag. Dus straks zonder m'n verkering erheen. Spannend. Ik vind het sowiso dubbel deze test. Ik doe het vooral omdat ik de ernstige chromosoom afwijkingen wil uitsluiten die vaak een zwangerschap niet overleven. Down zou ik heel erg vinden maar niet zo erg dat ik er een zwangerschap vooraf breek.
Mamsan ik duim voor je!

Voor in de tabel 18 maart pret echo voor t' geslacht en ik ben nu officeel 4 september uitgerekend
Toch spannend hè northcape! Hopelijk een mooie echo zo! Succes en veel plezier!
Ahh Northcape, wat vervelend dat je er nu alleen naartoe moet. Zoiets wil je gewoon graag samen doen. Hopelijk krijg je goed nieuws!

Wij hebben vanmiddag ook de echo voor de combinatietest. Bloed is al geprikt, dus we krijgen ook meteen de uitslag. Voor het eerst in m'n zwangerschap vind ik het spannend. Ik stond er de afgelopen weken zo relaxt in. Ik zat echt op een roze wolk en kon gewoon niets negatiefs denken of voelen. Maar na de ontzettend verdrietige berichten hier en in m'n omgeving, is er ineens toch een klein beetje spanning binnen gedrongen. Maar goed, hoort erbij denk ik. Over een paar uur weten we meer en hopelijk kan ik dan snel terug op die roze wolk.

Mamsan, ik duim heel hard voor jullie dat de overige uitslagen ook goed zijn!
Dank jullie wel!

Knotje, jij ook succes straks! ik moet mijn bloed nog laten prikken.

Mansan, ik hoop zo dat de berichten positief voor jullie zijn!!
Echo zag er goed uit! Nekplooi was ruim binnen de marge. Nu ben ik onderweg om bloed te laten prikken, volgende week krijg ik de uitslag.
Fijn Northcape! Dat is in ieder geval een goed begin :-)
Fijn, Northcape!

Bij ons was alles goed! Alles zag er heel mooi uit en geen verhoogde kansen, dus ik zit weer op de babywolk!
dank jullie wel!

Wat fijn Knotje! super leuk om zo lang naar de baby te kijken. Ik ben helemaal verliefd Ik begin er steeds meer in te geloven dat het goed gaat/komt deze zwangerschap :-)
Mooie berichten dus knotje en Northcape!

Ik had vandaag ook een echo met goede nekplooi en meteen de uitslag van de Nipt besproken: alles goed, en... we weten dat het een meisje wordt
Fijn knotje en toverspiegel! Hier ook de uitslag van de combinatietest binnengekregen en ook geen verhoogde risico's! Fijn!

En wat leuk dat jullie een meisje krijgen toverspiegel! Is jullie eerste een jongen/meisje?
Wat fijn dat jullie ook goed nieuws hadden, Ri en Toverspiegel!

En wat leuk, een meisje, Toverspiegel! Bijzonder om het al zo vroeg te weten! Wij gaan nog steeds voor de verrassing bij de geboorte.
Wat leuk Toverspiegel een meisje! (Wil

Ik ook haha)

Wij gaan denk ik geen geslachtsbepalende echo doen. Hopelijk is het op de 20 weken echo te zien. Gister zat ik naar het programma geslacht te kijken, hilarisch stukje op een gender release party. No way dat wij dat zo gaan aanpakken evenals een babyshower wat ik al mijn vriendinnen verbied om te organiseren, niet dat ik daar bang voor hoef te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven