Zwanger worden in 2009

19-01-2009 10:45 649 berichten
Er zijn een hoop meiden die er voor gaan dit jaar, en binnenkort de voorbehoedsmiddelen de deur uit doen. Of dat al gedaan hebben en nu proberen zich nog met werk en andere aardse zaken bezig te houden en niet alleen met babies maken.

Met een stel hebben we al heel wat afgekletst in dit topic. Hier gaan we dan verder, ditmaal met een schema van onze vorderingen zeg maar

nicknameleeftijdperkindjeNODanoniempje2121juli 2008117/02arucamba27sept 2008114/02conscienza28feb 20091nvtEva25juni 20091nvtExcited3219/12/2008119/01Gorgi3327/12/071maart 2009 (IVF)Ittje2526/12/08121/02Jo8821zomer 20091nvtJoy30feb 2009106/03JWvB3228/12/08128/02Karan26mei 20091nvtKatalinova27feb 20091nvtKippie2323juli 2008106/02Lilith753427/12/08409/03Lily7929jan 2009315/02loeske28sep 20081 londen25april 20091begin meilucy12329zomer 20081?nata19mei 2008106/03renza2901/09/08123/02Schapekop31nov 2008122/02soeze29jan 20091?spikie3212/12/08115/02StefanieV23aug/sept 20091nvtzon29april 20091nvt

Welkom!
Alle reacties Link kopieren
quote:StefanieV schreef op 22 januari 2009 @ 11:27:

Hé Lily leuk dat je ook mee schrijft :-)

Ik realiseerde me achteraf dat ik ook mss te veel informatie gaf over mijn woonplaats enzo Aangezien nog niemand het weet, dus ik ga dat even terug opzoeken en kijken om aan te passen :-)

Melie ik hoop dat je zoontje rap weer beter wordt hoor, een ziek kind is nooit leuk (volwassen ook niet maar bon )Thanks Stefanie! Het gaat gelukkig weer wat beter met hem, hij ligt lekker te slapen
quote:natadecoco schreef op 22 januari 2009 @ 16:37:

welkom lily!

hoe gaat het verder bij jullie meiden?

Even wat leuke vraagjes om elkaars situatie te begrijpen.

1. Wat doe je in het dagelijks leven? met mijn gezinnetje bezig zijn en werken

2. Wat doet je man/vriend/liefde van je leven in het dagelijks leven? mijn man is vertegenwoordiger

3. Hoe oud is je man/vriend/liefde van je leven?

ahum.......hij is 39

4. Hebben jullie gepland na de bevalling verder te werken/studeren oid? ook na deze 3e bevalling blijf ik gewoon 16 uur werken

5. Hebben jullie een voorkeur voor een jongen of een meisje?

heb twee boys, dus een meid zou leuk zijn, maar vooral ben ik pas blij als het gezond is.

Ik ben vandaag lekker vroeg klaar met werken 17h00 joepie
Hey hey,

Stefanie, ik heb je op msn toegevoegd. Nog juist even accepteren.

1. Wat doe je in het dagelijks leven?

Full time job

2. Wat doet je man/vriend/liefde van je leven in het dagelijks leven?

ongeveer hetzelfde dan ik

vriend is 31

4. Hebben jullie gepland na de bevalling verder te werken/studeren oid?

We gaan beiden opnieuw werken, maar mijn uren zijn ideaal.

Een gezond kind, misschien liefst van elk eentje of twee jongens. 2 meisjes zou ik misschien wat minder vinden. hoewel?

mmmm ja gezond dus
Wat doe je in het dagelijks leven?

Ik werk 3 dagen per week als comercieel medewerker.

Wat doet je man/vriend/liefde van je leven?

Hij heeft een eigen bedrijf iets met staal.

Hoe oud is je man /vriend liefde van je leven?

40

Hebben jullie gepland te blijven werken?

Ja ik blijf werken hebben een oppas aan huis.
Hebben jullie voorkeur voor jongn/meisje?

Nee ik heb een zoon en 2 dochters ,

misschien zou ik een jongen nu wel weer leuk vinden wat een luxe probleem..nee heel cliché als het maar gezond is en als dat niet is is het even welkom!

Anoniempje ,

JOEHOEHOEHOE...

Ik ben er weer!!!

Lily,

Welkom!!

Mellie,

Hoe is het met Robin?

Inderdaad tijd voor jezelf heel erg belangrijk!!

Vriend en ik zijn alle 2 samen vrij op maandag...lekker hoor dagje samen als de kinderen op school zijn.

Verder lang leve oma en opa dit weekend gaan wij mijn verjaardag vieren in Antwerpen of Breda met vrienden lekker stappen tot in de kleine uurtjes.

Aracumba,

Balen meid gaat het nu wel weer?

x
quote:Lilith75 schreef op 22 januari 2009 @ 21:25:

Hebben jullie voorkeur voor jongn/meisje?

Nee ik heb een zoon en 2 dochters ,

misschien zou ik een jongen nu wel weer leuk vinden wat een luxe probleem..nee heel cliché als het maar gezond is en als dat niet is is het even welkom!

Anoniempje ,

JOEHOEHOEHOE...

Ik ben er weer!!!

Lily,

Welkom!!

Mellie,

Hoe is het met Robin?

Inderdaad tijd voor jezelf heel erg belangrijk!!

Vriend en ik zijn alle 2 samen vrij op maandag...lekker hoor dagje samen als de kinderen op school zijn.

Verder lang leve oma en opa dit weekend gaan wij mijn verjaardag vieren in Antwerpen of Breda met vrienden lekker stappen tot in de kleine uurtjes.

xHe meis! Alvast gefeliciteerd met je 33e of 34e verjaardag! Lekker uit je bol gaan, ik hoop dat je een geweldige avond zult hebben! (met veel cadeautjes natuurlijk voor je verjaardag)
Met Robin gaat het beter hoor, paracetamolletje doet wonderen! Morgen ff kijken hoe hij het doet zonder zetpil, zal wel een heel eind over zijn.

Nou, ga ik lekker slapen, welterusten iedereen tot morgen!
Hoi Allemaal,

Welkom Lilly!

Hey Arucamba,vervelend hoor weer die teleurstelling!

Antwoord op de vragen:

Werken in de zorg

Iets heel anders

30

Ik ga waarsch minder werken

Geen voorkeur,maar op de 1 of andere manier vind ik ons meisjes-ouders
Mellie beterschap met Robin!

Lilith alvast een fijne verjaardag!

nata en Itje het wordt spannend de komende dagen!!

Anoniempje en Spikie hoe is het?

Groeten voor allemaal! Doei
nou meiden weer een GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!

lilith ik was al lekker in bed gaan liggen heb je dus moeten missen gister, en alvast gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag Dikke kus

renza het gaat goed hoor dank je .

ben al over de schrik heen, vandaag maar weer eens lekker werken!!

dus tot vanavond iedereen fijne dag voor jullie allemaal
nata en renza voor jullie komt er een spannende tijd aan zie ik in het lijste, huden jullie ons op de hoogte...
Goedemorgen!

Het is alweer vrijdag !! :-)

Even ter aanvulling voor het lijstje, ik ben 29 jaar

1. Full-time jobke

2. Zelfstandige aannemer

3. 34 jaar

4. Opnieuw gaan werken, full time. (aanvraag voor 4/5 is in de loop maar ik vrees dat dit niet zal lukken

5. Persoonlijk heb ik geen enkel voorkeur. Cliché maar zal gewoon blij zijn als het gezond is. Mijn man zou wel liever een zoontje hebben maar als het een meisje is zal hij het wel even graag zien maar toch gaat zijn voorkeur naar een jongen

Mellie, gaat het al beter met Robin? Goede nacht gehad?

Lilith, gelukkig verjaardag !!

Ano21, hou je goed meid !!

tot later allemaal !
LILITH GEFELICITEERD MET JE JONGE JAAR!!

(f)
Eva ik heb je toegevoegd, was naar de volley gisteren :-)

Full time job

Section leader bij groot bedrijf

vriend is 30

We blijven beide werken al denk ik om 4/5de te gaan werken, kind neem k mee naar mijn werk (werk bij familie )

Het maakt niet zoveel uit, zolang het maar gezond is :-) Al moet ik zeggen dat ik liever een meisje zou hebben, maar is het een jongen zal ik natuurlijk ook blij zijn :-)
Aracumba, ik kan me je teleurstelling voorstellen... Fijn dat je er weer bij bent.

Lilith, gefeliciteerd!

Anoniempje, hoe voel jij je nu?

Lily, welkom!

Bij mij niet heel veel nieuws, behalve dan dat mijn vriend wel zei dat ik het er vooral maar vaak over moest hebben met hem, zodat ie er echt aan kon wennen. Moest wel even lachen daarover...

Voor mij ook even de vragen:

Ik werk in en HRM functie, en ben parttime bezig mijn eigen zaak op te starten.

Die is consultant.

28

Ja, allebei 4 dagen werken

Nee, niet echt. Beide zou leuk zijn.
Lilith: Gefelciteerd met je verjaardag!

Geniet ervan!

Groetjes Mariska
Lily/Renza; het gaat gelukkig veel beter met Robin, alleen nog heel verkouden (overal snot) , maar daar komt ie ook wel overheen. Wel heerlijk geslapen ja, Robin werd pas om 8 uur wakker! Mijn man heeft de oudste naar school gebracht, dus konden Robin en ik saampies lekker rustig aan doen.

anoniempje; fijne werkdag vandaag, gelukkig dat het wat beter met je gaat.

Karan/Renza hoe gaat het met jullie? Ben zo benieuwd?

En Excited? Hoe gaat het met jou? Al even niks van je gehoord

Mijn mens. is nog steeds niet gekomen, ik baal er nu wel van, heb wel buikpijn, maar het zet niet door => getver vervelend hoor . Zeker omdat mijn cycles zo onregelmatig is, ik wil zo graag vast beginnen want ik weet dat mijn cycles soms wel 40 tot 50 dagen is! Dan is het zolang afwachten enzo......grrr heel frustie!

Maar ik geef niet op, ik heb tenslotte al twee gezonde kinderen, dus weet dat het wel goed komt..........
Dank jullie wel..

Werd vanmorgen bezongen:"De kattekop is jarig...ipv De kop van de kat ..jawel mijn kinderen zijn zo humor vol..zo kreeg ik van mijn oudste een E card..met proficiat met je 50e of was het nou 45e verjaardag...

dat "bestraf"ik meteen met kind zo jong en nu al Alzheiemer vergissen is menselijk ik vergeef je mama is pas 25 geworden!!"..

Heb leuke kado's gekregen..dubbel cd van Amy Winehouse en het luchtje van D&G Feminine.

Vriendin M kwam al vroeg haar dochter brengen en ik kreeg schaal met kaarsen altijd leuk.

Vannavond komen mijn schoonouders en morgen slempen in Antwerpen/Breda....

En dan zondag "fris en fruitig op verjaardag van tante I.... "they try to make me go to rehab"...

Dikke kussen!
Oh helemaal over gelezen! Proficiat Lilith met je verjaardag!
Lilith, geliciteerd!

Ik heb buikpijn, alsof ik weer eens blaasontsteking krijg (terwijl ik echt liters drink elke dag)

bleh, en ik moet nog tot 8 uur vanavond.

ik heb ook geen voorkeur voor een jongen of meisje, als het maar een baby is :P hiihihi
Lilith, allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Mijn antwoorden:

1. ik ben op zoek naar een nieuwe baan, of een winnend staatslot.

2. Mijn partner is bedrijfsleider, maar op zoek naar een nieuwe baas (deze bevalt niet).

3. Hij is 38

4. Maakt niet uit. Maar ik heb wel al een meisjesnaam, dus dat maakt dat als ik dan zou moeten kiezen (gelukkig heet ik geen Sophie), dat ik dan misschien naar een meisje zou neigen.
HIhi, Lilith, dat vind ik toch wel erg grappig...

Grappig, JWvB, mijn vriend en ik hebben ook al een meisjesnaam.

Ik ga vanavond trouwens richting schoonouders. Die wonen een aardig eindje weg dus gek vaak komen we er niet. We hebben morgen een verjaardag daar in de buurt.

Nu vind ik het altijd wel leuk om naar mijn schoonouders te gaan, alleen... Schoonmoeder heeft een groooote tikkende klok: ze wil een kleinkind. En snel ook. En iedere keer als ik haar zie, dan komen er wel weer van die opmerkingen. In het begin is het wel grappig, maar zo onderhand word ik er wel redelijk gestoord van. Het is me echt wel duidelijk dat zij vindt dat wij aan kinderen moeten beginnen, maar mag dat misschien onze eigen keus zijn? Lijkt me ook heel duidelijk dat ik keer op keer probeer om haar te vertellen dat ze er de komende jaren maar niet of moet rekenen (geen hoop scheppen denk ik dan maar), maarja, ze is redelijk selectief in wat ze opvangt...

Overigens levert het wel hele mooie situaties op:

Ik heb namelijk een wat onhandige auto. Een 2 + 2 zitter, dus voorin gewoon plek, maar achterin past alleen iemand die geen onderbenen heeft. 3 volwassenen kunnen we erin krijgen, maar iedereen die niet stuurt zit oncomfortabel en klem. In september hadden we een bruiloft van de nicht van mijn vriend, en er wilde een ander neefje meerijden met ons. En zijn vriendin moest ook mee. Dat kon dus niet, en halverwege de avond kwam ik het neefje en mijn schoonmoeder ergens tegen op het feest en toevallig hadden ze het net over mijn auto. Schoonmoeder: Nee... Er passen echt geen mensen op de achterbank. (En heel triomfantelijk) Maar er past wel precies een maxi cosi!

Ze kon het dan ook niet waarderen dat ik haar vertelde dat die zéker niet op de achterbank zou passen.

Iemand advies hoe ik mijn schoonouders een beetje stil kan krijgen? Ik heb niet echt zin om te gaan vertellen dat we aan de slag gaan omdat ze dan volgens mij helemaal doordraaien, maar ik heb ook geen zin in allemaal van die onderhuidse opmerkingen...
quote:renza schreef op 22 januari 2009 @ 00:53:

Misschien kan iemand hier iets mee: ik houd al maanden m'n cyclus bij op www.mijnkalender.net je krijgt dan een beetje inzicht in je cyclus. De pc rekent dan uit wanneer je je eisprong kunt verwachten en wanneer je weer menstueert. Ook kun je er afspraken, lichaamsklachten en nog veel meer op bijhouden. Miss leuk? Succes!

Tijd om te gaan slapen Renz!Ik heb me ook aangemeld. Maar ze willen wel een boel details weten hoor! Gelukkig dat het een persoonlijke kalender is - het zou wat zijn als anderen konden lezen hoe laat jouw man gisteren klaarkwam
Haha om halftwaalf precies... helaas telt het nog niet want de Mirena zit er nog in (ik tel af, nog 12 dagen).

Vinden jullie vrijen anders als het zonder anticonceptie is, en met een doel erbij?
Karan, ik herken het helemaal. Mijn schoonbroer vraagt iedere keer wanneer er kindjes zullen zijn, mijn broer ook en hoeveel berichtjes dat ik niet heb gekregen op nieuwjaar, hopelijk dit jaar met een kindje erbij.

Ik negeer het gewoon, ik praat er niet meer over, ik wil zeker niet zeggen dat we in aug/sep beginnen, al twijfel ik om het te zeggen tegen mijn ma, maar ik doe het momenteel maar nog niet..

Het is zo irritant, vooral omdat ik het er al moeilijk mee heb en iedere keer als k mijn schoonbroer zie: en zijt ge al zwanger?

Wat je er tegen kunt doen weet k niet, mss zeggen dat de kindjes wel komen als de tijd er rijp voor is ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven