Zwanger worden in 2009

19-01-2009 10:45 649 berichten
Er zijn een hoop meiden die er voor gaan dit jaar, en binnenkort de voorbehoedsmiddelen de deur uit doen. Of dat al gedaan hebben en nu proberen zich nog met werk en andere aardse zaken bezig te houden en niet alleen met babies maken.

Met een stel hebben we al heel wat afgekletst in dit topic. Hier gaan we dan verder, ditmaal met een schema van onze vorderingen zeg maar

nicknameleeftijdperkindjeNODanoniempje2121juli 2008117/02arucamba27sept 2008114/02conscienza28feb 20091nvtEva25juni 20091nvtExcited3219/12/2008119/01Gorgi3327/12/071maart 2009 (IVF)Ittje2526/12/08121/02Jo8821zomer 20091nvtJoy30feb 2009106/03JWvB3228/12/08128/02Karan26mei 20091nvtKatalinova27feb 20091nvtKippie2323juli 2008106/02Lilith753427/12/08409/03Lily7929jan 2009315/02loeske28sep 20081 londen25april 20091begin meilucy12329zomer 20081?nata19mei 2008106/03renza2901/09/08123/02Schapekop31nov 2008122/02soeze29jan 20091?spikie3212/12/08115/02StefanieV23aug/sept 20091nvtzon29april 20091nvt

Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ik heb nu in mijn hoofd dat ik iets wil zeggen in de trant van: Het is nu wel duidelijk dat jij een kleinkind hebt, en die gaat er ooit wel een keer komen maar voorlopig niet. Dus tot die tijd hoef ik er niet iedere keer iets over te horen.

Maar misschien is dat ook wel weer zo onaardig. Maar als ik niks zeg blijven ze ook maar doorgaan. Mijn schoonmoeder hoort toch alleen maar wat ze wil horen...
Bij ons vragen ze steeds wanneer we gaan trouwen :-)

We hebben altijd gezegd dat we eerst wouden trouwen voor we aan kinderen beginnen dus ze zullen het totaal niet verwachten als we - hopelijk - binnenkort kunnen zeggen dat ik zwanger ben

(ikzelf heb al 2 kinderen uit mijn vorige relatie)
Karan,ik weet het, het is irritant hé? Altijd hetzelfde aan te horen. Ik zou zeggen wat je nu hier getypt hebt en erbij zeggen, maar het is niet slecht bedoeld hoor Of zo iets :-)
Conscienza..ik ben 34..wil het veranderen?...28 is ook goed ..
quote:JWvB schreef op 23 januari 2009 @ 11:44:

[...]

haha...ja vul ik altijd meteen in...hahaha!!

Ik heb me ook aangemeld. Maar ze willen wel een boel details weten hoor! Gelukkig dat het een persoonlijke kalender is - het zou wat zijn als anderen konden lezen hoe laat jouw man gisteren klaarkwam
lastig he,doe ,mensen die gaan zitten vissen!

Ik heb m'n familie een keer gezegd dat ik het niet fijn vond dat ze er steeds over beginnen. Ik heb gezegd dat het voor mij ook niet prettig was om steeds te moeten uitleggen dat het nog niet zo ver is....omdat vriendlief er nog niet aan wilde en dat wisten ze. En dan ging iedereen er steeds tegenmij over beginnen. pff...
Hmm..Lilith,dacht dat je net zo oud was als ik 25
Hey meiden,

Ben ik ook weer eens, inderdaad is het even stil geweest hier. Beetje druk geweest.

Maandag zou mijn menstruatie moeten beginnen, ALS mijn cyclus alweer op gang zou zijn. Die is nog steeds niet begonnen, woensdag een test gedaan, negatief. Hij lag echter nog in de badkamer, en toen ik hem gisteren op wilde ruimen, zag ik een ieniemieniemienie klein streepje. Vanochtend maar weer getest dus en die was negatief. Pffft, vind het zooooo irritant dat ik niet weet hoe mij cyclus nu loopt, afwachten maar weer dus, en blijven oefenen

Hopelijk volgende week postieve berichten, er staan weer wat NOD's op het programma dan.... spannend!!!

Vruchtbaar weekend meiden, niet vergeten te oefenen he
Hallo Dames!

Ook wij gooien in 2009 de pil in de prullenbak, en wel na mijn afstuderen!! Zoals het er nu naar uitziet stop ik dus in juni/juli al met mijn pil (wauw, nu ik dit hier zo typ besef ik me dat dat al over 5 maandjes is!).

Consienza!

Zou je mij dus ook in de tabel willen zetten? Vind het wel leuk om het zwart op wit te hebben namelijk

Plus dat ik dan ook heerlijk mijn rozewolk brabbels hier kan spuwen.

Ik ben 21 jaar, eerste kindje, vriendlief is 25.

Wat leuk trouwens dat er nog meer jonge meiden zijn! Fijn om te lezen dat ik niet zo achterlijk jong ben. haha!

Liefs
Welkom Jo88! Er zijn idd meerdere jongere dames hier en dat kan alleen maar gezellig zijn :d
achterlijk jong:O

meid schaam je hahahaha :D:D:D:d

leuk dat je ook mee komt lezen !

lillith GEFELICITEERD MEID en een heel fijn weekend voor jou

geniet ervan xxxxxxxxxxxxxxxxkusxxxxxxxxxxxxxxx
quote:Jo88 schreef op 23 januari 2009 @ 19:39:

Hallo Dames!

Ook wij gooien in 2009 de pil in de prullenbak, en wel na mijn afstuderen!!

Hey Jo88 welkom,

Wat heb je gestudeerd dan? En ga je dan na de bevalling fulltime werken of part-time?
Haha, oeps.. Sorry mede jonge meiden :D Haha, mijn HA zei het laatst heel mooi: jij bent niet te jong, de rest is te oud!

Ik draag die man echt op handen

Dan ook maar gelijk mijn lijstje:

1. Wat doe je in het dagelijks leven?

Aan het afstuderen, studie communicatie.

2. Wat doet je man/vriend/liefde van je leven in het dagelijks leven?

Werkt fulltime

3. Hoe oud is je man/vriend/liefde van je leven?

25

4. Hebben jullie gepland na de bevalling verder te werken/studeren

Na mijn afstuderen éérst maar eens aan een baan en zwanger worden. Daarna gewoon door werken, waarschijnlijk allebei 4 dagen.

5. Hebben jullie een voorkeur voor een jongen of een meisje?

Euhm, stiekem denk wel een jongetje, maar een miesje is ook wel erg leuk..

Fijn weekend allemaal!
Ik ben helemaal kapot en de tranen branden achter mijn ogen.............het vreselijke drama in België! Gewoon niet te bevatten als je kind meerdere malen met een mes gestoken wordt, die angst bij die kinderen die het overleefd hebben gaat er nooit meer uit. Ik heb al twee kinderen, dus bij mij speelt het meer dan bij jullie, weet ik wel, maar ik moet ff mijn hart lucht.....

Wij kregen woensdag een brief mee van het kdv en de school (zitten in één gebouw) dat er een verdachte rond de school was gesignaleerd en is aangehouden door de politie. Hij was een bekende bij de politie. Gelukkig niks aan de hand, maar dan denk je toch hieraan terug als je dit in de krant leest of op de tv ziet.
Ja het is echt erg. Ik las het op hln.be maar nu is het ieder uur op de radio in het nieuws. Het ganse nieuws gaat er over. Als ik nu zo lees op hln.be dat hij opgepakt is en gewoon lacht met de speurders, echt stom! Ik vind het echt erg en kan er met mijn gedachten niet bij. Je zal maar een van de ouders zijn daar.

Wel goed dat ze zo snel gehandeld hebben Mellie, zo weet je toch wel al wat dat ze het goed in de gaten houden!
quote:renza schreef op 23 januari 2009 @ 16:40:

Hmm..Lilith,dacht dat je net zo oud was als ik 25

Whahhahaa van de achterkant wel..

"van achteren lyceum van voren museum"...

Jo welkom..ik was 21toen mijn 1e geboren werd ook bewust jong "begonnen"...

Thanx Anoniempje!!

Conscienza tjee wel confronterend hoor 34!! ..

Ik ben druk vandaag dames hoop later op de dag een even te spieken hier...

xxx
Excited ik snap helemaal wat je bedoelt hier ook nog nul cyclus om helemaal gek van te worden he?

Gewoon omdat je niet weet waar je aan toe bent!!
lillith shit is dat het ik had dat ook was toen net van de pil af en elke keer maar denken dat ik zwanger was haha maar nee dus ...

jo88 bij ons is precies hetzelfde ik 21 vriend 25

en ik voel me niet te jong zit echt af te wachten wanneer

ik weer zwanger mag zijn ik hoop zo snel mogelijk het voelde zo lekker en fijn was helemaal in de wolken !!!

afwachten dus he
Tja uiteindelijk zitten we allemaal in de zelfde schuit!

Nah ik denk niet zwanger te zijn..whahahaha dat dacht ik bij de 1e toen wel hoor heel veel negative testen zijn er door heen gegaan toen...maar ja paar ervaringen rijker en illussies armer...oké zo zwaar nou ook weer niet maar ik "sta"er wel anders in zeg maar.

Ik moet echt rennen heb veel te doen...
nou meid ren ze:D

ik kan ook niet zwanger zijn nu ónmogelijk'

haha maar ik hoop toch echt over een paar kleine maandjes wel weer:D

wij gaan in ieder geval ons best doen
Hallo meiden,

Weer even een berichtje van mij. Heb verder weinig te melden eigenlijk. Menstruatie bijna ten einde, vrienlief in het buitenland, dus nog weinig kans zwanger te raken hahaha.

Is het zo met je cyclus dat als je ongesteld word je altijd 14 dagen daarvoor je eisprong had? Dat heb ik namelijk gelezen geloof ik.

De vorige keer ben ik een tijdje zomaar met de pil gestopt en de eerst volgende menstruatie was na 33 dagen. Schijnt normaal te zijn als het weer op gang moet komen. Dus ik denk dat ik volgende week zondag niet mijn eisprong heb, maar in 1 van de dagen daarna. Maar goed. Ik ga daar niet precies opletten. Gewoon lekker sexen en dan zien we wel.

Mocht het langer duren voordat ik zwanger wordt dan ga ik wel mijn cyclus bijhouden en wat meer rondom of tijdens de eisprong vrijen. Hoewel het geen verplichting moet worden. Maar vrijen met mijn schatje is geen straf!
Daar ben ik bang voor. Dat ik zo ga gefocust zijn op het zwanger raken, dat sex verplicht wordt :P Ik hoop natuurlijk dat het zo niet zal zijn, maar als het zo lange tijd duurt dat je niet zwanger raakt, kan ik wel begrijpen dat je het zo ziet..
Hey ladies,

Nou, ben weer opgedroogd hoor, was gister ff van slag van het bericht Belgie. (zal wel door mijn aankomende menstruatie komen)

Van mij mag het nu onderhand wel eens gaan komen die mens., heel irritant dat afwachten moet ik zeggen.

Mijn cycles is sowieso een zooitje, nooit enig regelmaat in gehad helaas, mijn record was wel 50 dagen! Had in die tijd wel 3 testen gedaan allemaal negatief natuurlijk.

Net als Lilith sta ik er nu wat nuchterder tegenover, maar toch.....een kindje krijgen is altijd speciaal en ik kijk er ontzettend naar uit. Ik weet namelijk hoe leuk het is, maar dat zullen jullie ook nog wel merken als jullie voor een tweede gaan. Als jullie er tenminste voor gaan. Ik weet natuurlijk niet of jullie het bij een kindje laten?

Nou, verder is het hier lekker rustig, manlief is met de oudste op pad en ik ben met de jongste lekker thuis en ga zo ff douchen (zit nog in mijn pyjama, schaam, schaam) .

Groetjes meiden en een gezellig weekend (wij gaan dit weekend helemaal los met het 8FM party in de Maaspoort, lekker dansen en swingen op muziek uit mijn tijd. (toen de dino's nog leefden ha, ha).
Hoi allemaal,

Over oefenen gesproken, ik pas nu even op mijn allerkleinste neefje van een week of zeven. Wat een schatje.

Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die de economie op gang houdt, voor wat betreft de zwangerschapstest-fabrikanten dan

Ik heb mezelf nu voor genomen om alleen nog op vrijdag te testen, zodat ik weet of ik in het weekend een wijntje mag drinken...

Fijn weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven