The walking dead Rise up
maandag 13 februari 2017 om 19:35
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!
Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose
Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best
En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan
Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.
Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.
Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
N.B
Voor de Lurkers en Newbies :
De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:
Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.
Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent
Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )
Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts
Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten
)
Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden
Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten
Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).
Linkje naar Hot diggity dog
Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose
Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best
En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan
Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.
Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.
Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
N.B
Voor de Lurkers en Newbies :
De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:
Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.
Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent
Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )
Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts
Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten
Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden
Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten
Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).
Linkje naar Hot diggity dog
woensdag 1 maart 2017 om 12:31
woensdag 1 maart 2017 om 12:38
quote:Magneet schreef op 01 maart 2017 @ 12:31:
Ok, ik zit er veel te veel in merk ik. Ik word gewoon echt boos als ik jullie zie schrijven dat je denkt dat Eugene opportunistisch overloopt! Hoe kun je dat nou denken!
ik laat het nog even in het midden. Ik kan het me voorstellen dat hij overloopt (waardering, veiligheid, zijn autistische kant die hem makkelijker over het verlies van vrienden heen doet stappen). Aan de andere kant denk ik dat hij een spelletje speelt en nu vooral heel veel info verzamelt.
In Talking Dead werd Josh deze vraag natuurlijk ook gesteld, maar hij zei ronduit dat hij daar niks over kon zeggen.
Ok, ik zit er veel te veel in merk ik. Ik word gewoon echt boos als ik jullie zie schrijven dat je denkt dat Eugene opportunistisch overloopt! Hoe kun je dat nou denken!
ik laat het nog even in het midden. Ik kan het me voorstellen dat hij overloopt (waardering, veiligheid, zijn autistische kant die hem makkelijker over het verlies van vrienden heen doet stappen). Aan de andere kant denk ik dat hij een spelletje speelt en nu vooral heel veel info verzamelt.
In Talking Dead werd Josh deze vraag natuurlijk ook gesteld, maar hij zei ronduit dat hij daar niks over kon zeggen.
woensdag 1 maart 2017 om 13:33
quote:Starshine-2 schreef op 01 maart 2017 @ 12:38:
[...]
Dit denk ik ook, hij is zo verstandelijk ingesteld dat hij heel lang het spelletje mee kan spelen en hier zelfs van kan genieten.
Maar ik denk niet dat hij makkelijk over de dood van Abraham heen stapt en uiteindelijk zal hij heel effectief terugslaan. Hij is weliswaar doodsbang voor Negan, maar uiteindelijk steekt hij echt zijn nek wel uit, maar niet roekeloos en nutteloos. Onder invloed van Abraham heeft hij echt wel ballen gekweekt.
[...]
Dit denk ik ook, hij is zo verstandelijk ingesteld dat hij heel lang het spelletje mee kan spelen en hier zelfs van kan genieten.
Maar ik denk niet dat hij makkelijk over de dood van Abraham heen stapt en uiteindelijk zal hij heel effectief terugslaan. Hij is weliswaar doodsbang voor Negan, maar uiteindelijk steekt hij echt zijn nek wel uit, maar niet roekeloos en nutteloos. Onder invloed van Abraham heeft hij echt wel ballen gekweekt.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
woensdag 1 maart 2017 om 13:52
quote:nederlandsevrouw schreef op 01 maart 2017 @ 13:33:
[...]
[...]
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
woensdag 1 maart 2017 om 14:05
quote:Magneet schreef op 01 maart 2017 @ 12:38:
[...]
Nee maar satchel en floflo wel
Ik ga het nog erger maken: Eugene was altijd op zoek naar veiligheid. Hij verzon een verhaal zodat Abraham hem zou beschermen, dat was hun basis, dat is niet echt vriendschap. Bovendien sloeg Abraham hem bijna dood toen hij daar achter kwam. Nu heeft hij die veiligheid gevonden en nog een hele hoop comfort ook. Ik kan me voorstellen dat hem dat prima bevalt en hij gewoon lekker in deze situatie wil blijven leven.
Oh, en daar komt ook nog eens bij dat hij van toekijken houdt, dat is ook nog eens binnen handbereik bij Negan.
Maar ik zou het wel leuker vinden als hij toch ballen blijkt te hebben gekweekt en een belangrijke bijdrage levert om Negan ten val te brengen.
[...]
Nee maar satchel en floflo wel
Ik ga het nog erger maken: Eugene was altijd op zoek naar veiligheid. Hij verzon een verhaal zodat Abraham hem zou beschermen, dat was hun basis, dat is niet echt vriendschap. Bovendien sloeg Abraham hem bijna dood toen hij daar achter kwam. Nu heeft hij die veiligheid gevonden en nog een hele hoop comfort ook. Ik kan me voorstellen dat hem dat prima bevalt en hij gewoon lekker in deze situatie wil blijven leven.
Oh, en daar komt ook nog eens bij dat hij van toekijken houdt, dat is ook nog eens binnen handbereik bij Negan.
Maar ik zou het wel leuker vinden als hij toch ballen blijkt te hebben gekweekt en een belangrijke bijdrage levert om Negan ten val te brengen.
Spreuken 18:2
woensdag 1 maart 2017 om 20:11
quote:Magneet schreef op 01 maart 2017 @ 12:31:
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
woensdag 1 maart 2017 om 21:09
quote:Dragisa schreef op 01 maart 2017 @ 20:38:
[...]
Echt? Ik dacht dat ze vrijgezel was.
Dan kan ze natuurlijk alsnog zwanger raken, daar niet van
Hoeft in ieder geval niets te zeggen over haar rol.
Dan staat ze straks heel veel achter hekjes en zo
Zou leuk zijn als ze het integreerden en dat ze toch zwanger is van Abe. Of had ze een ONS met Spencer gehad ?
[...]
Echt? Ik dacht dat ze vrijgezel was.
Dan kan ze natuurlijk alsnog zwanger raken, daar niet van
Hoeft in ieder geval niets te zeggen over haar rol.
Dan staat ze straks heel veel achter hekjes en zo
Zou leuk zijn als ze het integreerden en dat ze toch zwanger is van Abe. Of had ze een ONS met Spencer gehad ?