The walking dead Rise up
maandag 13 februari 2017 om 19:35
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!
Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose
Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best
En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan
Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.
Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.
Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
N.B
Voor de Lurkers en Newbies :
De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:
Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.
Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent
Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )
Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts
Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten
)
Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden
Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten
Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).
Linkje naar Hot diggity dog
Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose
Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best
En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan
Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.
Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.
Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
N.B
Voor de Lurkers en Newbies :
De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:
Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.
Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent
Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )
Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts
Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten
Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden
Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten
Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).
Linkje naar Hot diggity dog
woensdag 1 maart 2017 om 22:23
Zo,aflevering vandaag gekeken (voor degenen die Kodi gebruiken, werkt ie bij jullie nog?)
Ik vond dat Eugene wel heel snel overliep naar team Negan. Of zou t spelletje zijn? Ik denk t eerlijk gezegd niet. Ik denk dat hij het wel fijn vindt, de macht die hij nu heeft.
Scene met Dwight in het huis van hem en zijn vrouw vond ik mooi. Ik heb wel een zwak voor hem. Je ziet bij hem een soort van innerlijke strijd.
Concert van the dandy warhols was wel leuk btw. Ik kende alleen maar de hitjes sommige nummers waren wat saai en vooral lang.... Maar ik heb me wel vermaakt
Ik vond dat Eugene wel heel snel overliep naar team Negan. Of zou t spelletje zijn? Ik denk t eerlijk gezegd niet. Ik denk dat hij het wel fijn vindt, de macht die hij nu heeft.
Scene met Dwight in het huis van hem en zijn vrouw vond ik mooi. Ik heb wel een zwak voor hem. Je ziet bij hem een soort van innerlijke strijd.
Concert van the dandy warhols was wel leuk btw. Ik kende alleen maar de hitjes sommige nummers waren wat saai en vooral lang.... Maar ik heb me wel vermaakt
woensdag 1 maart 2017 om 22:43
quote:Liadan schreef op 01 maart 2017 @ 22:33:
Kodi deed het bij mij een paar uur geleden gewoon nog, CR.
Ok ik kreeg zo'n zwart scherm op mijn telefoon. Verder laadde die niet. Dus heb via showbox gekeken.
Las trouwens dat JDM zaterdag later komt op de conventie ivm familie omstandigheden. Gelukkig komt hij wel!
Kodi deed het bij mij een paar uur geleden gewoon nog, CR.
Ok ik kreeg zo'n zwart scherm op mijn telefoon. Verder laadde die niet. Dus heb via showbox gekeken.
Las trouwens dat JDM zaterdag later komt op de conventie ivm familie omstandigheden. Gelukkig komt hij wel!
woensdag 1 maart 2017 om 23:27
Zie net dat Christian Serratos ( Rosita ) dus wel al 100 jaar een relatie heeft
Dat deelt ze blijkbaar gewoon niet op social media. Heel verstandig.
https://www.google.nl/amp ... nant-with-her-first-child
Dat deelt ze blijkbaar gewoon niet op social media. Heel verstandig.
https://www.google.nl/amp ... nant-with-her-first-child
woensdag 1 maart 2017 om 23:29
quote:CherokeeRose1977 schreef op 01 maart 2017 @ 22:43:
[...]
Las trouwens dat JDM zaterdag later komt op de conventie ivm familie omstandigheden. Gelukkig komt hij wel!Gelukkig maar! Ik heb niet alles bij gelezen, maar jij ging toch ook naar Londen?
[...]
Las trouwens dat JDM zaterdag later komt op de conventie ivm familie omstandigheden. Gelukkig komt hij wel!Gelukkig maar! Ik heb niet alles bij gelezen, maar jij ging toch ook naar Londen?
donderdag 2 maart 2017 om 06:49
quote:Coda schreef op 02 maart 2017 @ 05:22:
We are all Daryl.
Ik heb net ook heel schaamteloos naar Fox een bericht gestuurd met mijn verhaal en mijn tickets met de vraag of ze aaaaaaaaaasjeblieeeeeeeft nog een kaartje voor me hebben.. ik voel me zo sneu.
Goed idee, wie weet!!
Ja zie je wel! Rosita is zwanger! Dat soort dingen zíe ik gewoon!
We are all Daryl.
Ik heb net ook heel schaamteloos naar Fox een bericht gestuurd met mijn verhaal en mijn tickets met de vraag of ze aaaaaaaaaasjeblieeeeeeeft nog een kaartje voor me hebben.. ik voel me zo sneu.
Goed idee, wie weet!!
Ja zie je wel! Rosita is zwanger! Dat soort dingen zíe ik gewoon!
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
donderdag 2 maart 2017 om 07:29
quote:Starshine-2 schreef op 01 maart 2017 @ 21:09:
[...]
Dan staat ze straks heel veel achter hekjes en zo
Zou leuk zijn als ze het integreerden en dat ze toch zwanger is van Abe. Of had ze een ONS met Spencer gehad ?Achter hekjes en ze is nu de pineut, ze moet de afwas doen.
[...]
Dan staat ze straks heel veel achter hekjes en zo
Zou leuk zijn als ze het integreerden en dat ze toch zwanger is van Abe. Of had ze een ONS met Spencer gehad ?Achter hekjes en ze is nu de pineut, ze moet de afwas doen.
verdwaald op het nieuwe forum
donderdag 2 maart 2017 om 07:31
We are all Daryl.
Haha coda!
Maar jij hebt ook wel heel veel pech gehad met je andere kaarten!
Hoe gaat het nu met je rug?
We are all Daryl.
Haha coda!
Maar jij hebt ook wel heel veel pech gehad met je andere kaarten!
Hoe gaat het nu met je rug?
verdwaald op het nieuwe forum
donderdag 2 maart 2017 om 07:49
We are all Daryl.
Ik heb net ook heel schaamteloos naar Fox een bericht gestuurd met mijn verhaal en mijn tickets met de vraag of ze aaaaaaaaaasjeblieeeeeeeft nog een kaartje voor me hebben.. ik voel me zo sneu. Hahaha, als nog smart.
We are all Daryl.
Ik heb net ook heel schaamteloos naar Fox een bericht gestuurd met mijn verhaal en mijn tickets met de vraag of ze aaaaaaaaaasjeblieeeeeeeft nog een kaartje voor me hebben.. ik voel me zo sneu. Hahaha, als nog smart.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
donderdag 2 maart 2017 om 10:08
We are all Daryl.
We are all Daryl.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
donderdag 2 maart 2017 om 12:00
over fear gesproken, er zijn kennelijk weer webepisodes,
zoals toen met die vliegtuig, nu kennelijk iets anders,
ik denk wel belangrijk om te weten :
http://www.amc.com/shows/ ... ng-dead-passage-parts-1-8
hier zijn ze natuurlijk regio gebonden, maar ik denk dat ze op YouTube ook zijn
zoals toen met die vliegtuig, nu kennelijk iets anders,
ik denk wel belangrijk om te weten :
http://www.amc.com/shows/ ... ng-dead-passage-parts-1-8
hier zijn ze natuurlijk regio gebonden, maar ik denk dat ze op YouTube ook zijn
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
donderdag 2 maart 2017 om 12:22
We are all Daryl.
Ik heb net ook heel schaamteloos naar Fox een bericht gestuurd met mijn verhaal en mijn tickets met de vraag of ze aaaaaaaaaasjeblieeeeeeeft nog een kaartje voor me hebben.. ik voel me zo sneu. Ja jij verdient wel een kaartje nu je niet naar Londen kan
We are all Daryl.
Ik heb net ook heel schaamteloos naar Fox een bericht gestuurd met mijn verhaal en mijn tickets met de vraag of ze aaaaaaaaaasjeblieeeeeeeft nog een kaartje voor me hebben.. ik voel me zo sneu. Ja jij verdient wel een kaartje nu je niet naar Londen kan
donderdag 2 maart 2017 om 13:16
quote:Magneet schreef op 01 maart 2017 @ 12:31:
Ok, ik zit er veel te veel in merk ik. Ik word gewoon echt boos als ik jullie zie schrijven dat je denkt dat Eugene opportunistisch overloopt! Hoe kun je dat nou denken!
Sorry lieve Magneet!! Ik heb het vast mis, dat is namelijk vrij vaak zo
Nu rustig ademen hoor.
Ok, ik zit er veel te veel in merk ik. Ik word gewoon echt boos als ik jullie zie schrijven dat je denkt dat Eugene opportunistisch overloopt! Hoe kun je dat nou denken!
Sorry lieve Magneet!! Ik heb het vast mis, dat is namelijk vrij vaak zo
Nu rustig ademen hoor.
Time spent with a cat is never wasted