Entertainment alle pijlers

The walking dead Rise up

13-02-2017 19:35 3009 berichten
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!

Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose

Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best

En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan

Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.

Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.

Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

N.B

Voor de Lurkers en Newbies :

De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:

Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).

Linkje naar Hot diggity dog
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 28 februari 2017 @ 10:37:

[...]

Hij behandelt zijn vrouwen fysiek niet slecht, maar geestelijk wel. Afstand doen van hun geliefde, werken voor medicatie, zwanger van hem moeten worden... ik zou zo'n gast ook best een pilletje in zijn eten willen schuiven.

En vrouwen doen moord/zelfmoord heel vaak met vergif. Mannen zijn sneller van de bloederige taferelen (ik kijk veel ID) dus dat vind ik ook goed bedacht van de makers, dat ze daar bij stil hebben gestaan.Nou inderdaad. Kan het nog zo'n lekkere vent zijn, als ik verplicht zijn hoertje moet zijn om mijn vriend te beschermen dan heb ik hem ook liever dood.
Uhm... stuff... and things
quote:mama_lin schreef op 28 februari 2017 @ 11:25:

Zoek je op 'Maggie talks weird' [afbeelding]

Krijg je als bonus keira knightley van Google ik moest m even delen

[afbeelding]Dat van Keira Knightley is uit een film waarin ze koekoek is, daar speelt Michael Fassbender ook in geloof ik. Ze heeft dan last van hysterie en weet ik het wat, maar dat kan je hier goed zien.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:kruidentheetje schreef op 28 februari 2017 @ 12:12:

[...]

Nou inderdaad. Kan het nog zo'n lekkere vent zijn, als ik verplicht zijn hoertje moet zijn om mijn vriend te beschermen dan heb ik hem ook liever dood.Maar we moeten niet vergeten dat ze het als nog zelf kiezen. Sommigen noodgedwongen, maar goed. Ik snap als nog wel dat ze hem dood willen, omdat ze dit geen leven vinden. Maar de enige oplossing is dan hem killen en daarna weggaan, anders heb je het risico dat er een Negan-opvolger komt en dan gaat het gewoon door.
quote:mama_lin schreef op 28 februari 2017 @ 10:37:

[...]

Hij behandelt zijn vrouwen fysiek niet slecht, maar geestelijk wel. Afstand doen van hun geliefde, werken voor medicatie, zwanger van hem moeten worden... ik zou zo'n gast ook best een pilletje in zijn eten willen schuiven.

En vrouwen doen moord/zelfmoord heel vaak met vergif. Mannen zijn sneller van de bloederige taferelen (ik kijk veel ID) dus dat vind ik ook goed bedacht van de makers, dat ze daar bij stil hebben gestaan.

ja akkoord, maar die twee meiden (Frankie en ??) zeiden dat zij het voor hunzelf deden, maar dat Amber het deed omdat haar moeder medicijnen nodig had.

IN dictaturen en zo zie je ook vaak dat de dictator een gewillige vrouw heeft en wat vriendinnen on the side die het allemaal wel best vinden. Zolang zij een lekker leven hebben, sluiten ze hun ogen voor de misstanden. Kan natuurlijk zijn dat ze niet langer met hun geweten kunnen leven. Maar goed, als Negan dood zou zijn, komt er of een nieuwe leider (en wat doet die met zijn weduwes?) of er breekt een soort burgeroorlog uit en ik denk niet dat de Neganettes dan vriendelijk behandeld gaan worden.

ik schrok ervan om ik toch nog dacht dat hij Dwight zal pakken, echt mijn nekharen zaten overeind en riep alleen maar WTF WTF WTF
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:kruidentheetje schreef op 28 februari 2017 @ 12:12:

[...]

Nou inderdaad. Kan het nog zo'n lekkere vent zijn, als ik verplicht zijn hoertje moet zijn om mijn vriend te beschermen dan heb ik hem ook liever dood.

ik maak dan liever hem en mezelf dood zodat we als walkers door leven

hahahaha, nee natuurlijk niet

bij dit stukje zat ik wel te smelten
Mijn mening is dat de Cliffhanger per seizoen verschilt, (is de ene seizoen wow ok spannend is het daarna mhaaw,

kijk maar Seizoen 1, AMC ontploft nou o oke, (saai)

Seizoen 2, Vuur Boerderij, Rick verteld de waarheid dat ze allemaal geinfecteerd zijn (een beetje spannend)

Seizoen 3 Rick neemt inwoners van Governor zijn plaatje over en de oorlog tussen Governor en Rick was nou niet echt WOW, (saai)

Seizoen 4 Terminus, Wow The are Fucking with the wrong People (WOW)

Seizoen 5 wat gedoe bij Alexandria, (Saai)

Seizoen 6 BAM DE KNUPPEL van NEGAN komt eindelijk in beeld (BAM dat was walgelijk sexy en bloedstollend spannend!)

ik verwacht dat de cliff van seizoen 7 dus een mhwaaw moment wordt en de cliff van Seizoen 8 echt Mega spannende tenenkrommende en nagelbijtende cliffhanger wordt !!

even mijn mening over de cliffhangers
Ik dacht dat de dokter Lucille zou kussen, daar zat ik eigenlijk op te wachten. Ik vond het wel zielig.
Oeps
Even een plaatje voor de zwijmelaars onder ons

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Toch zou ik het ook best geloofwaardig vinden als Eugene inderdaad echt overloopt. Hij is nogal een watje vaak

En dat lijkt me nou eens een interessante verhaallijn om te volgen. Had je maar wat meer aandacht aan Eugene moeten geven Reek!!
Time spent with a cat is never wasted
Rick lijkt er ook minder wakker van te liggen dat Eugene bij negan zit dan toen daryl daar zat. Ik denk dat ik in zo'n geval ook had gedacht van: Hey Rick...

Hier wordt ik wel gewaardeerd om mijn slimme koppie en merkt negan mij wel op. Ik ben veel waardevoller dan dat rick denkt!

Ik zou het Eugene qua dat niet kwalijk nemen.

Alleen zou het mij niet lekker zit dat hij mijn maat Abraham zo gruwelijk heeft gedood.
quote:Stofmuis schreef op 28 februari 2017 @ 14:53:

Had je maar wat meer aandacht aan Eugene moeten geven Reek!!
Time spent with a cat is never wasted
quote:mamsvan schreef op 28 februari 2017 @ 13:17:

[...]

ik maak dan liever hem en mezelf dood zodat we als walkers door leven

hahahaha, nee natuurlijk niet
quote:jennie77 schreef op 28 februari 2017 @ 14:15:

Even een plaatje voor de zwijmelaars onder ons

[afbeelding]Oh. Nu ik dit plaatje zie snap ik dat gebakvis wel een beetje... Best sexy, dat knipoogje van hem.
quote:Coda schreef op 28 februari 2017 @ 08:56:

Alhoewel ik het niet erg vond dat dit seizoen rustig begint moet ik eerlijk zeggen dat er van mij nu wel actie mag komen.. Inmiddels is dit al aflevering 11 zonder al teveel actie. Ik vond het een leuke aflevering hoor, heb me niet verveeld maar het kabbelt nu maar een beetje zo voort zonder echt ACTIE!Dat was wel te verwachten toch, je hebt nu een opbouw naar de grote climax; de verschillende communities die hun krachten gaan bundelen om Negan te verslaan. Ik denk niet dat we tot de finale nog heel veel actie hoeven te verwachten. Of Negan moet nog iets flikken waardoor de laatste twijfelaars ook overstag gaan.
quote:Coda schreef op 28 februari 2017 @ 15:10:

[...]

[afbeelding]
quote:Smaug schreef op 28 februari 2017 @ 14:07:

Ik dacht dat de dokter Lucille zou kussen, daar zat ik eigenlijk op te wachten. Ik vond het wel zielig.Ik zat daar ook op te wachten. Ik zei nog tegen vriend: oh nu heeft hij bekend, dan wordt hij niet gebrand maar wel gelucilled.
O die knipoog
..

Mijn armband is bijna in de vliegtuig
Ik ga nu talking dead kijken
Net gekeken en weer bijgelezen.

Ik dacht net zoals Satchel over Eugene. Eugene kiest wat voor hem het best uitpakt.

En de dokter werd door Dwight verraden omdat Dwight zo niet hoefde te vertellen dat zijn vrouw kom even niet op haar naam dit voor hem heeft gedaan, want dan zou Dwight op z'n kop krijgen (met Lucille).

Ik vond het een mooie aflevering. Mijn man viel net naast me in slaap op de bank, zucht.....dat deed hij ook bij de aflevering Here is not here.

Ik denk dat Eugene in de scène met Dwight duidelijk wilde maken dat hij nu ook Negan is, dat ze aan dezelfde kant stonden.

En ik heb ook geen kaarten gewonnen ga wel bij de ingang staan wachten met m'n bakvis t-shirt aan. Smachtend naar Daryl
verdwaald op het nieuwe forum
Ik ga met je mee floflo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven