Entertainment alle pijlers

The walking dead Rise up

13-02-2017 19:35 3009 berichten
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!

Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose

Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best

En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan

Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.

Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.

Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

N.B

Voor de Lurkers en Newbies :

De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:

Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).

Linkje naar Hot diggity dog
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een leuke aflevering! Ik vind Eugene echt heel grappig en interessant hoe zijn leefwereldje in elkaar zit. Ik heb uiteraard ook genoeg om Negan gelachen (en gebakvist) en al helemaal toen Easy Street kwam. Heerlijk hoe ze dat dan weer even terug laten komen.

Zelf denk ik dat Eugene het wel aan het meespelen is, maar het daarnaast ook erg fijn vindt dat hij gewaardeerd wordt. Negan is natuurijk altijd zo lekker overdreven enthousiast, terwijl Eugene nooit echt erkenning van Rick heeft gekregen. Daarnaast heeft hij natuurlijk heel veel luxe nu, maar ik denk niet dat hij echt volledig overgelopen is. Misschien dat hij Negan echt niet meer wilt killen, door de persoon of omdat het tegen zijn principes in gaat. Ik vond het wel heel leuk om te zien dat hij ook echt aan het uitproberen was hoe veel hij kon maken, met ineens al die spullen pakken. Dat rare knuffelbeest zat later ook in zijn zak toen hij Dwight tegen kwam. Ik vraag me af of Eugene nog een bepaald soort band met Dwight gaat krijgen.

Fijn dat we nu ook meteen weten hoe het zat met de ontsnapping van Daryl, daarnaast vond ik het zo cute dat Dwight beer en pretzels mee had. Waarom hij de dokter heeft genaaid snap ik alleen niet zo, ik wacht met smart op theorieën en speculaties. Ik dacht trouwens ook dat die vrouwen van Negan Eugene eerst in de val wilden laten lopen, vriend riep nog dat die pillen voor Negan waren. And he was right, dat vind ik eigenlijk ook logischer.

Achteraf wel jammer dat we verder niks meer van TF hebben gezien en dat de actie steeds wordt uitgesteld, maar ik heb daar tijdens de aflevering geen last van gehad. Ik vind the Sanctuary namelijk ook erg interessant.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Dat hele Eugene-gebeuren vond ik dus wel erg goed aan de aflevering, want helemaal zeker is het gewoon niet of hij over gaat lopen of niet. Goed in elkaar gezet dus Aan de ene kant denk ik niet dat hij TF zal verraden, maar aan de andere kant heeft hij natuurlijk al eerder een trucje geflikt om zijn eigen reet te redden.

Dwight met zijn bier en pretzels, dat was echt wel een aaahhhhh-momentje voor mij. Dat hij de dokter beschuldigde snap ik wel, er was immers niemand bij toen hij zogenaamd Sherry heeft gedood. De dokter ook met zijn blablabla over dat je geen groot hart mag hebben. Dwight weet natuurlijk ook dat Negan je zo'n beetje alles kan laten zeggen, dus hij wist ook wel dat de dokter gewoon zou bekennen om zijn hachje te redden wat D zelf weer geloofwaardig(er) maakt. Ondanks alles wat Dwight geflikt heeft vind ik hem niet onaardig, hij had gewoon echt geen andere keus om de dingen te doen die hij heeft gedaan.

En Negan! Ondanks dat ik hem bloedirritant vind moet ik toch ook wel om hem lachen. En een dikke pluim voor JDM's acteerwerk aan het eind toen hij Eugene een bezoekje bracht. Die blik in zijn ogen, hij keek zo evil dat ik er veilig vanaf mijn bank gewoon de zenuwen van kreeg. Dat vond ik echt knap
Uhm... stuff... and things
ik snap niet zo goed dat die dames moeilijk wilden gaan doen met pillen. Als ze Negan wilden doden, kan dat toch ook met een mes of pistool? Okay, dit zijn geen helden, ze gaven toe zich aan Negan te hebben gegeven omdat het wel makkelijk was, maar toch...

Waarom willen ze hem eigenlijk zo graag dood hebben? Hij doet slechte dingen bij anderen, maar ik heb niet de indruk dat hij zijn vrouwen slecht behandeld. En hebben ze wel bedacht dat als Negan dood is, zij waarschijnlijk volgen?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
hm ja, dat dacht ik ook al Eugene een dokter? Ja dr in de immunologie , wat hij zelf beweerd. Geen medische dokter die wonden hecht, benen gipst, longonstekingen geneest en baby's ter wereld brengt

quote:Starshine-2 schreef op 28 februari 2017 @ 09:18:

ik snap niet zo goed dat die dames moeilijk wilden gaan doen met pillen. Als ze Negan wilden doden, kan dat toch ook met een mes of pistool? Okay, dit zijn geen helden, ze gaven toe zich aan Negan te hebben gegeven omdat het wel makkelijk was, maar toch...

Waarom willen ze hem eigenlijk zo graag dood hebben? Hij doet slechte dingen bij anderen, maar ik heb niet de indruk dat hij zijn vrouwen slecht behandeld. En hebben ze wel bedacht dat als Negan dood is, zij waarschijnlijk volgen?

Hij behandelt zijn vrouwen fysiek niet slecht, maar geestelijk wel. Afstand doen van hun geliefde, werken voor medicatie, zwanger van hem moeten worden... ik zou zo'n gast ook best een pilletje in zijn eten willen schuiven.

En vrouwen doen moord/zelfmoord heel vaak met vergif. Mannen zijn sneller van de bloederige taferelen (ik kijk veel ID) dus dat vind ik ook goed bedacht van de makers, dat ze daar bij stil hebben gestaan.
*denkt vooruit*

Negan is verslagen, Eugene is terug bij TF en heeft een liedje in zijn hoofd.

Komt daryl tegen en Eugene neuriet: " we're on eays street and it feels so s....

hier zat ik echt met samen geknepen billen naar te kijken, vond dit stukje enorm spannend
eigenlijk wil ik maggie weer even zien, ze is best weinig in beeld

hoe kan Lucille trouwens zo schoon zijn. Als ze helemaal bloederig is ga je haar ook niet lekker poetsen met een doekje met al dat prikkeldraad.
quote:Starshine-2 schreef op 28 februari 2017 @ 11:06:

hoe kan Lucille trouwens zo schoon zijn. Als ze helemaal bloederig is ga je haar ook niet lekker poetsen met een doekje met al dat prikkeldraad.Daar heeft hij vast personeel voor die zo hard hun best doen, omdat ze bang zijn zelf door Lucille te worden neergeknuppeld als ze niet goed schoon is
quote:mamsvan schreef op 28 februari 2017 @ 11:00:

eigenlijk wil ik maggie weer even zien, ze is best weinig in beeld Ik kan nou niet echt zeggen dat ik haar mis...
Zoek je op 'Maggie talks weird'

Krijg je als bonus keira knightley van Google ik moest m even delen

Hahahaha wat is ze daar in hemelsnaam aan het doen?
quote:Coda schreef op 28 februari 2017 @ 11:28:

Hahahaha wat is ze daar in hemelsnaam aan het doen? Even krabbelen op haar rug denk ik
quote:mama_lin schreef op 28 februari 2017 @ 11:25:

Zoek je op 'Maggie talks weird' [img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/or ... 36f5ed.gif[/img]

Krijg je als bonus keira knightley van Google ik moest m even delen

[img]http://i.giphy.com/8PLKYchvR09tC.gif[/img]What the...
nou niet zo
quote:mamsvan schreef op 28 februari 2017 @ 11:31:

nou niet zo Heb maar eens flinke jeuk wie weet kijken wij dan ook zo wel
Misschien kreeg ze wel een fijne beurt van Reeky!

quote:mamsvan schreef op 28 februari 2017 @ 10:58:

[afbeelding]

hier zat ik echt met samen geknepen billen naar te kijken, vond dit stukje enorm spannendJa brrrrr, die blik Dodelijk gewoon.
Uhm... stuff... and things

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven