Thuiswerk
vrijdag 3 maart 2017 om 23:24
[img]null[/img]quote:Rattatata schreef op 03 maart 2017 @ 17:46:
Roamler moet je ook maar net zin in hebben, ik voelde me altijd ontzettend ongemakkelijk in supermarkten als ik dan een paar foto's moest gaan maken.
Ik zit zelf bij Panelwizard en Euroclix, elke ochtend tijdens m'n kop koffie klik ik daar doorheen. Per jaar haal ik daar ongeveer 100 euro mee op.
Da's waar en dat ongemakkelijke herken ik wel.
Ik doe aan Euroclix en Lady Cashback. Je wordt er niet rijk van, maar het is leuk voor een paar keer klikken.
Roamler moet je ook maar net zin in hebben, ik voelde me altijd ontzettend ongemakkelijk in supermarkten als ik dan een paar foto's moest gaan maken.
Ik zit zelf bij Panelwizard en Euroclix, elke ochtend tijdens m'n kop koffie klik ik daar doorheen. Per jaar haal ik daar ongeveer 100 euro mee op.
Da's waar en dat ongemakkelijke herken ik wel.
Ik doe aan Euroclix en Lady Cashback. Je wordt er niet rijk van, maar het is leuk voor een paar keer klikken.
woensdag 8 maart 2017 om 18:29
Chatwerk heb ik ook tijdje gedaan, maar daar moest je heel veel uren maken en verdiende je nog niet echt veel. Doe nu iets soortgelijk, verdient beter voor veel minder tijd.
Weet niet of ik dit mag neerzetten maar dan hoor ik het wel, ze zoeken bij wat ik doe nog een paar mensen. Wel mensen die al eens hebben gechat, maar dit is geen chatwerk maar schrijven van korte tekstjes.
Weet niet of ik dit mag neerzetten maar dan hoor ik het wel, ze zoeken bij wat ik doe nog een paar mensen. Wel mensen die al eens hebben gechat, maar dit is geen chatwerk maar schrijven van korte tekstjes.
anoniem_335141 wijzigde dit bericht op 12-03-2017 09:58
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
donderdag 9 maart 2017 om 11:47
enquetes doe ik bij qassa, ook veel verdien met bestellingen via webshops daar. Als ik bij een bepaalde webshop iets wil bestellen kijk ik altijd eerst of het ook via hun kan. Verder doe ik ook aan geld terug acties via scoupy en campina. Ik doe het alleen voor de producten die ik ook daadwerkelijk ga gebruiken en die inclusief korting niet alsnog duurder zijn dan de producten die ik normaal gebruik.
Sinds kort bezorg ik post via Sandd. Heb ik al eerder gedaan en toen combineerde ik het met een baan van 5 ochtenden. Je moet dan namelijk wel zelf binnen de gestelde tijden de post bezorgen. De dag daarvoor krijg je het binnen en moet je het sorteren.
Sinds kort bezorg ik post via Sandd. Heb ik al eerder gedaan en toen combineerde ik het met een baan van 5 ochtenden. Je moet dan namelijk wel zelf binnen de gestelde tijden de post bezorgen. De dag daarvoor krijg je het binnen en moet je het sorteren.