Lichaam na het krijgen van kinderen

vrijdag 3 maart 2017 om 06:58
quote:Eleonora-1 schreef op 03 maart 2017 @ 00:21:
[...]
Wat naar dat je nog steeds worstelt.
Ik had gehoopt dat je na die iatrosofische therapie opgeknapt was.
Wij hebben er toen elf topics over volgepraat. In 2004.
Was ontzettend fijn.
[...]
Wat naar dat je nog steeds worstelt.
Ik had gehoopt dat je na die iatrosofische therapie opgeknapt was.
Wij hebben er toen elf topics over volgepraat. In 2004.
Was ontzettend fijn.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

vrijdag 3 maart 2017 om 19:48
quote:Het-groepje schreef op 03 maart 2017 @ 18:48:
Je moet gewoon leren handschoenen en een tang opwindend te vinden
Heel veel plezier van gehad tijdens en na de bevalling. Man gebruikt de tang nu ook vaak.
Je kunt dingen wel beledigend vinden maar je kunt er ook iets leukers van maken denk ik dan. x 1000
Heel veel plezier van gehad tijdens en na de bevalling. Man gebruikt de tang nu ook vaak.
Je kunt dingen wel beledigend vinden maar je kunt er ook iets leukers van maken denk ik dan. x 1000
vrijdag 3 maart 2017 om 21:07
quote:daenerys79 schreef op 03 maart 2017 @ 00:56:
[...]
Ik ben die vrouw met dat lichaam, je weet wel post-zwangerschap....
Ghe....
Dat wist ik hoor maar aangezien we alleen in de standaardforumreacties met bezig waren zijn hoorde er bij jou dus: Ken ik jou?
[...]
Ik ben die vrouw met dat lichaam, je weet wel post-zwangerschap....
Ghe....
Dat wist ik hoor maar aangezien we alleen in de standaardforumreacties met bezig waren zijn hoorde er bij jou dus: Ken ik jou?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

vrijdag 3 maart 2017 om 21:37
vrijdag 3 maart 2017 om 21:39
quote:Het-groepje schreef op 03 maart 2017 @ 18:48:
Je kunt dingen wel beledigend vinden maar je kunt er ook iets leukers van maken denk ik dan.Ik heb je gestaft
Je kunt dingen wel beledigend vinden maar je kunt er ook iets leukers van maken denk ik dan.Ik heb je gestaft
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-