Verliefd op beste vriend

19-01-2009 22:06 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heej lieve dames,

Ik lees geregeld gezellig mee op dit forum maar ik heb voor de eerste keer echt even heel dringend jullie advies nodig! Ik weet dat hier al een topic over bestond/bestaat maar toch heb ik besloten om mijn eigen verhaal even met jullie te delen.

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik dus sinds kort echt hopeloos verliefd op mijn beste vriend. Ik ken hem al ontzettend lang en we kunnen ontzettend goed met elkaar praten. We zien elkaar geregeld en spreken best vaak af om gezellig samen te eten. Ik kan alles aan hem kwijt en als ik me wat minder voel weet hij me altijd op te vrolijken. Mijn vriendinnen verklaren mij regelmatig voor gek als ik vertel dat er nooit iets is gebeurd omdat hij volgens hun waarzinnig aantrekkelijk is. Ik heb hier nooit echt bij stilgestaan en heb dan ook nooit gevoelens voor hem gehad die verder gaan dan onze vriendschappelijke relatie. Oké, ik weet best wel dat hij er goed uitziet en dat zijn toekomstige vriendin in haar handjes mag knijpen met hem, maar tot voor kort zag ik hem gewoon als mijn beste maatje.

Maarrrrr, sinds korte tijd is mijn gevoel voor hem dus totaal veranderd. Ik weet niet precies wanneer ik mij deze verliefdheid realiseerde, maar ik weet wel dat ik steeds jaloerser werd toen hij vertelde dat hij een leuk meisje ontmoet heeft tijdens het uitgaan. Hij heeft wel vaker vriendinnen gehad tijdens onze vriendschap maar nooit ben ik jaloers geweest, sterker nog, ik motiveerde hem juist en was blij voor hem. Ik heb hem zelfs een keer proberen te koppelen aan mijn beste vriendin!!! Ik schrok dan ook best van mijn jaloerse gevoel...

Ik weet totaal niet wat ik met mijn gevoel aanmoet. Het lijkt wel alsof ik hem steeds leuker ga vinden!! Ik word echt helemaal gek. Eergisteren kwam hij nog bij me eten en hebben we daarna tv gekeken. Hij zat naast me en legt dan meestal altijd een arm achter mijn nek, normaal deed me dat niks maar nu heb ik gewoon 2 uur met zwetende handen en een kloppend hart op de bank gezeten. Normaal ging ik dan zelf lekker tegen hem aanhangen maar nu durfde ik dat gewoon niet! Ik was me gewoon helemaal bewust van dat heerlijke lichaam dat naast me zat en hij ruikt ook zooooo lekker!!! En hij zat maar lekker relaxt chippies te eten. Ik kan me niet eens meer herinneren welk programma we gekeken hebben... Ik voel gewoon echt vlinders in mijn buik als ik aan hem denk! Gisteren smste hij dat hij ff langskwam en ik was gewoon helemaal gestresst! Ik heb 2 uur voor de spiegel gestaan en was écht zenuwachtig.

Maarja, aan de andere kant, hij klinkt ook zo gelukkig als hij over dat meisje aan het praten is. Donderdag heeft hij met haar afgesproken en ook al ben ik heel verliefd op hem, ik gun hem ook zo erg dat geluk met haar. Ik denk ook niet dat hij ooit meer dan gewone gevoelens heeft gehad voor mij. Ik heb wel een keer gehad dat we beide een beetje aangeschoten waren en dat we toen samen een dvd zaten te kijken (om 2 uur 's nachts haha, waren beiden te wakker om te gaan slapen). Ik voelde toen gewoon dat hij naar me zat te kijken. Haha omdat ik toen zelf ook behoorlijk aangeschoten en melig was heb ik mijn gsm gepakt en hem gesmst: waarom zit je zo naar me te kijken. Hij smste toen terug: omdat je zo'n mooi meisje bent. Hahaha, we hebben toen echt dubbel gelegen. Verder geeft hij me ook geregeld een echte vriendenknuffel en een kus op mijn wang. Maarja ik heb dat altijd als heel gewoon ervaren. Ik voelde me ook altijd zo op mijn gemak bij hem. Ik realiseer me nu hoe stom ik ben geweest door nooit eens actie te hebben ondernomen. Maar ik heb gewoon nooit echte gevoelens voor hem gehad! En nu, ik lijk wel een puber!

Ik weet dus nu niet wat ik moet doen. Ik durf het echt niet te vertellen. Ik ben gewoon zoooooooooo ontzettend bang dat ik onze vriendschap op het spel zet!!! En dat wil ik echt 100% niet. Ik gun hem alles want ik hou zoveel van hem, maarja aan de andere kant, wat moet ik met dit gevoel? Ik kan niet eens meer normaal tegen hem doen!! Ik zie hem waarschijnlijk morgen weer en alleen al die gedachte maakt me stapelgek!!

Wat moet ik doen? Ik weet het echt niet meer...

xxx
Oooooooowwwwwwww..... ben ook zo nieuwsgierig!!!!

(Ik heb gisteren naar The Wedding Planner gekeken *schaamrood op de kaken* en ik ben nog helemaal in de stemming voor meer romantiek)
Op zich een romantisch verhaal, blijftblozen, maar ik vond Jenny en Matt zooooo mierzoet acteren. Bah.
Zeg, hoe is t nu afgelopen...??? Ook ik ben heeeel benieuwd!!
Meiden! Sorry dat ik jullie zolang heb moeten laten wachten!!! Ik zit nu op mijn werk en het is druk druk druk hier... Ik zal vanavond uitgebreid verslag doen over de laatste ontwikkelingen...
Nou houuuuuuuuu! Vertel dan in elk geval IETS! Ik houd geen nagels over
Halloooo dit kan je niet maaaken.....Iets geef ons iets...Ik moet van alles doen en ik zit de hele tijd aan jou te denken.....toe nou...
Ik lees ook al stiekem een poosje mee en ben héél nieuwsgierig!! tipje van de sluier?!?
AIMEEEX ik ben zo benieuwd. Ik lees je topic en word er zelf al bijna nerveus van. Wat een spanning.........
Aan medeleven geen gebrek hier.. Ben het met ze eens: spill the beans, gauw een beetje!
Haha sorry!! Ik wil dolgraag mijn verhaal kwijt!! Maar ik heb echt geen tijd!!! Vrijdag is altijd gekkehuis hier. Ik kan jullie alleen een ding zeggen: ik ben de gelukkigste vrouw op aarde... Vanavond zal ik ALLES vertellen!
Leuk om hier te lezen haha.

En wow Aimeexxx, de gelukkigste vrouw op aarde? :D beloofd veel goeds hihi.

Ben, net als de rest hier haha, erg nieuwschierig!

Werk ze nog!
Haha, de prijs voor de beste cliffhanger(s) heb je binnen hoor!!!!

Kun je niet vrijnemen ofzo? Ontslag nemen is ook okay! En dan wel direct hier verslag uitbrengen natuurlijk!!!
quote:Aimeexxx schreef op 23 januari 2009 @ 15:45:

Haha sorry!! Ik wil dolgraag mijn verhaal kwijt!! Maar ik heb echt geen tijd!!! Vrijdag is altijd gekkehuis hier. Ik kan jullie alleen een ding zeggen: ik ben de gelukkigste vrouw op aarde... Vanavond zal ik ALLES vertellen!

Dat klinkt gooeehooeed

Doe het wel na 21 uur dan haha ik moet nog van 5 tot 21 uur werken en dan kan ik het niet volgen hahahaha
Dat belooft een smul verhaal te worden, kan niet missen.

Ga er vanavond lekker voor zitten met de zakdoekjes bij de hand!!! Heb er zin in.
Oh, gelukkig!!!! Gefeliciteerd, gelukkigste vrouw op aarde!

Nu heb ik nog veel meer zin in je verslag. Doe maar net zo uitgebreid als je openingspost. *smelt van verliefd-verhalen*
Heb ff bijgelezen, wat n heerlijk topic ! En al die puberale reakties van iedereen...... Veel amusementswaarde. Begrijp dat sommige t vergelijken met GTST (wat ik overigens nog nooit gezien heb). Anyway, ben nu toch ook AAAAAAkelig nieuwsgierig geworden naar het"heerlijk avondje" , t lijkt wel Sinterklaas. Volgens mij isHIJ

gewoon smoor op Aimeexx maar heeft t ook nooit durven zeggen. Hij houdt r niet voor niets in de gaten in de kroeg, en komt verhaal halen zodra hij zijn date de deur uit heeft gewerkt.

Dit gaat goed komen .........!
Oké klaar met werken!! YES. Ik ga nu heel snel naar huis, eten maken, laptop pakken, bord naast laptop en dan... TYPEN!! Hahaha. Ik zal het heeeeeeeel uitgebreid doen.... als beloning voor het lange wachten!!

Tot zo!!
Ach, je kunt best een frietje halen voor deze ene keer. Koken is niet nodig hoor!

Ik volg dit topic ook, ben blij voor je dat het zo gelopen is :D.

Ik heb hetzelfde meegemaakt, maar had helaas een negatieve uitkomst :(.
Eens met Vinyl, frietje is ook goed , of n pizza in de oven, kun je vast beginnen met typen, haha...

Terwijl we wachten... kan iemand me vertellen, hoe je die

poppetjes met emoties toevoegd, die zie ik nergens in mijn scherm, waar kan ik die vandaan halen/toevoegen?
Boven dit scherm staat een zin met daarin met rode letters REAGEER.

Dat is de optie voor uitgebreide mogelijkheden in reacties en daar staan ook de poppetjes.

Overigens kun je ze ook zelf typen, als je de codes onthoudt!
Mijn hemel, dit is nog beter dan een goed boek of een goede film. word hier helemaal blij van
Maar hij zou toch pas donderdag met dat meisje uitgaan? Was dat verschoven naar woensdag? Enne..stappen op woensdag in een dorp?

Maar goed, je houdt in ieder geval de spanning erin.
Ok, kan je aub beginnen met typen, ik moet straks de deur uit en ik zit nl ook erg mee te leven. Ik heb zo ook het gevoel dat dit een happy ending heeft :D aaaaa some girls have all the luck!
Meiden sorry dat ik jullie zolang heb (moeten) laten wachten!! Ik zal heeeeel uitgebreid (zoals beloofd) gisteravond voor jullie beschrijven. Het was een heftige avond… Ik zal bij het begin beginnen… Ontzettend leuk dat jullie zo meeleven!! Phillippa je hebt trouwes gelijk, ik heb idd donderdag geschreven, dat moest dus woensdag zijn, sorry foutje!

Nou zoals ik al zei begon de avond dus voor mij meteen heel leuk. Hij gaf me namelijk een knipoog toen hij zijn jas ophing. Haha ik had het al gelijk niet meer… Ik wist gelijk toen ik de deur opendeed dat dit een heeeeele zware avond voor mij zou gaan worden. Hij is zoooooo ontzettend knap. Hij heeft echt zo’n goed lichaam… En hij ruikt altijd heer-lijk. Maar ook zijn manier van doen, zijn uitstraling, alles!!! Altijd als ik hem zie maakt mijn hart een soort van sprongetje maar het maakt me tegelijkertijd ook zo enorm onzeker! Ik kan dan ook niet meer normaal nadenken… Mijn andere vrienden waren er al en hij ging in de woonkamer zitten tegenover mijn plaats. Echt ik had gewoon buikpijn van de zenuwen!! Uiteraard de dames een wijntje ingeschonken en de heren voorzien van een biertje. Ik was eerlijk gezegd best blij dat mijn andere vrienden ook aanwezig waren. Ik had niet geweten wat ik met hem had moeten vertellen, vooral na gisteravond. Ik probeerde mijn ogen een beetje van hem af te houden… Ik probeerde zo normaal mogelijk te doen. Hij had zoals gewoonlijk weer vanalles te vertellen. Hij keek mij gewoon zonder blikken of blozen diep in de ogen aan tijdens zijn verhalen. Hij leek alles prima onder controle te hebben. Hij bleef zo rustig en relaxt. Enorm sexy!! (hihi) Of hij voelt gewoon niks voor mij dacht ik nog…

Soms keek hij me wel nét iets langer dan normaal aan en glimlachte hij op een plagerige manier. Hij maakte me echt gek! Ik heb maar flink wat wijntjes gedronken (niet té, maar ik hoopte op die manier de zenuwen wat te verminderen). Haha ik had ook wel een beetje het gevoel dat hij het wel leuk vond dat ik zo zenuwachtig was. Ik weet niet waarom, maar hij leek er wel van te genieten op de een of andere manier. Maar dat maakte mij dus nog nerveuzer!! Ik probeerde zo normaal mogelijk te doen als ik iets aan het vertellen was maar eigenlijk denk ik dan alleen maar: ojee wat vindt hij van me, wat doe ik dom, etc etc. Echt niet normaal, denk niet dat ik ooit zo verliefd ben geweest (dat vermoeden hadden jullie zeker nog niet haha)

Op een gegeven moment maakt mijn vriendin op een subtiele wijze duidelijk dat ze zijn date niet echt een type voor hem vond, waarop mijn andere vriend de opmerking maakte: volgens mij vond je haar niet heel leuk want even later stond je alweer met iemand anders te dansen (vervolgd met knipoog). Omg ik had het niet meer... en dan die blikken richting mij! Ben op een gegeven moment gewoon ‘gevlucht’ richting keuken met als excuus dat ik drinken ging pakken!! Haha. Mijn vriendin natuurlijk achter me aan en me meteen even heel erg duidelijk gemaakt dat ik vanavond echt iets MOEST doen. Toen werd ik eigenlijk vreselijk nerveus. Maar echt heel nerveus! Ik wilde het op mijn eigen manier doen en pas als ik er echt klaar voor zou zijn. Zo vervelend als anderen je dan gaan pushen!! Tijdens ons gesprek kwam HIJ opeens totaal onverwacht ook de keuken binnenlopen. Mijn vriendin natuurlijk meteen weg… Hij keek me echt heel diep in de ogen en vroeg of hij misschien met iets kon helpen. Ik zei dat dit niet nodig was maar toen ik een beetje stuntelig de glazen uit de bovenste kast wilde pakken en dit niet echt lukte (te hoog) stond hij opeens heeeeeel dicht naast me. Ik had het natuurlijk niet meer!! Vervolgens liep hij fluitend naar de koelkast. Toen hij alle glazen had ingeschonken kwam hij heel dichtbij en fluisterde hij in mijn oor: was gezellig gisteren he? Vervolgens bracht hij alle drankjes naar de woonkamer. Moest echt ff bijjkomen, had het erg warm!

De rest van de avond verliep heel gezellig. Lekker gekletst, gelachen, beetje tv gekeken.

Maargoed rond half 12 kondigde mijn vriendin aan dat ze richting huiswaarts ging. Waarop ‘opeens’ alle overige gasten dit ook van plan waren. (dit was dus duidelijk afgesproken want dit doen ze normaal nooooooit en ik zag gewoon dat ze hun lachen moesten inhouden).

Toen ik daarna terug de woonkamer inliep zat hij op de bank naar een of ander programma te kijken. Ik besloot naar de keuken te gaan om glazen in de vaatwasser te zetten. Wist me totaal geen houding te geven. Ik had ook helemaal geen idee wat hij nou van mij vond. Oké hij gaf natuurlijk wel kleine signalen, maar misschien dat ik alles extra groot maakte voor mezelf, misschien deed hij altijd al zo maar is het me nooit opgevallen, misschien deed hij niet anders dan anders? Ik had geen idee!! Op een gegeven moment zei hij dat hij zo ook naar huis zou gaan, (AAAAAARGH). Toen hij zijn sleutels pakte dacht kon ik er gewoon niet meer tegen. Ik dacht nu of nooit. Dit kan zo niet verder, deze jongen maakt mij echt helemaal gek!! Ik zei dat ik even met hem wilde praten als hij tijd had (geloof me dat koste me heeeel veel moed). Ik ging op de bank zitten. Hij keek heel verbaasd en kwam naast me zitten. Ik haalde heeeeel diep adem en zei: ik denk dat ik gevoelens voor je heb die verder gaan dan vriendschap (JA IK ZEI HET ECHT, vraag me niet hoe, maar ik heb het gezegt!!) In eerste instantie durfde ik niet te kijken… Dat gezicht dat hij vervolgens trok, dat zal ik echt NOOIT meer vergeten. Hij keek me aan en het was gewoon zoooooooo eng. Ik kon niet uit zijn gezichtsuitdrukking opmaken wat hij dacht… vervolgens moest ik toch zó erg huilen… ik kon er niks aan doen, vond het ook heel genant, maar ik denk dat het gewoon een combinatie van spanning verliefdheid en ook een beetje alcohol was ofzo. Ik begon meteen als een gek te ratelen, dat ik hem al een tijdje leuk vond maar dat ik niet onze vriendschap kapot wilde maken, dat ik bang was om hem te verliezen, dat ik ontzettend zenuwachtig was, dat ik me geen houding bij hem wist te geven etc. ik kreeg gewoon bijna geen adem meer!! Het enige wat hij zei was: Aimee rustig…

Nou toen gebeurde het dus. Het moment… Hij pakte met beide handen mijn gezicht en begon me te zoenen!!! OMG en HOE. Echt de meest heftige en passionele zoen die ik ooit heb gehad! Ik wist niet wat me overkwam en ging helemaal in die zoen op. Terwijl hij me zoende vertelde hij buiten adem dat hij mij ook altijd al leuk had gevonden!!!!!! (ik dacht echt dat ik droomde, wat was ik happy!) Vanaf dat moment kon ik gewoon niet meer nadenken, ik heb me helemaal aan hem overgegeven. Ik verlangde zoooo erg naar hem.. niet te geloven!! En jullie kunnen je wel voorstellen dat we uiteindelijk in mijn slaapkamer terecht zijn gekomen… Hij zei nog een paar keer: vind je dit wel oké, gaat dit niet te snel voor je? Haha ik kon alleen maar zeggen: hou je mond! Het verbaasd me dat de knopen van zijn hemd nog aan zijn hemd zitten… echt heftig was het!! Maar wel heeeerlijk, het voelde gewoon zooo goed. Het was zó intens, echt een ontlading gewoon. Normaal ben ik best onzeker tussen de lakens, durf ik me niet helemaal te geven, nou dit was afgelopen nacht wel anders! Ik dacht nog, stel dat hij zich nu ooit nog eens bedenkt, dan neemt tenminste niemand me meer dit moment af! Jullie kennen vast wel dat gevoel als je heeeeel verliefd bent op iemand en je dan voor de eerste keer met diegene zoent. Zo’n tinteling, licht worden in je hoofd, dat had ik gewoon de hele tijd. Was echt geweldig om vanmorgen in zijn armen wakker te worden. Hij vroeg meteen of ik geen spijt had. Zo lief.. Ik dacht alleen maar: spijt? Spijt? Spijt? Wat is dat? Jammer dat we alletwee vroeg uit bed moesten (alletwee werken). Waren ook erg moe aangezien we tot laat in de uurtjes zijn doorgegaan. Konden zowieso niet van elkaar afblijven vanmorgen.. haha wat is verliefd zijn toch heerlijk!! Ik moet de hele dag alleen maar aan hem denken en wil gewoon bij hem zijn. Haha ik ben zooo blij!! Niet normaal.

Het voelde ook totaal niet vreemd ofzo, ik bedoel, het is toch mijn beste vriend. Ik vind het eigenlijk alleen maar fijn, de man die bijna alles van me weet, is dus blijkbaar ook verliefd op mij. Hij accepteert mij dus helemaal zoals ik ben. Op dit moment voelt het wel allemaal een beetje onwerkelijk, alsof ik in een film zit of droom... heel raar. Ik besef het nog niet echt... denk ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven