Minnaar

vrijdag 23 januari 2009 om 14:46
Misschien kan je het ook slim aan boord leggen en is je rij-auto óók je neuk-auto. Zo is het nu toch ook, maar alleen heel erg oncomfortabel.
Ik heb altijd een bed bij, waar ik ook ga. Lang niet altijd om te neuken natuurlijk, maar die mogelijkheid is aanwezig dus mij hoor je niet klagen over seks in de auto.
En een hotelkamer is (in mijn geval) niet goedkoper hoor. Heb het net eens uitgerekend en de koopprijs van die auto heb ik al dubbel en dik uitgespaard, alleen al aan niet-betaalde hotelrekeningen.
Ik heb altijd een bed bij, waar ik ook ga. Lang niet altijd om te neuken natuurlijk, maar die mogelijkheid is aanwezig dus mij hoor je niet klagen over seks in de auto.
En een hotelkamer is (in mijn geval) niet goedkoper hoor. Heb het net eens uitgerekend en de koopprijs van die auto heb ik al dubbel en dik uitgespaard, alleen al aan niet-betaalde hotelrekeningen.

vrijdag 23 januari 2009 om 16:22
vrijdag 23 januari 2009 om 16:43
kijk en hier zijn we het dan een keer oneens Miss Thang
zeker wat betreft die schaduwen door het kaarslicht.
ik ben dan altijd een beetje bang, ik zie dan overal en in elke hoek haar man opdoemen...vreselijke angstige beelden roept dat op.
en ik zelf heb thuis altijd een partij TLverlichting, dat wil je niet weten.
vind ik niks mis mee.
ik ben dan altijd een beetje bang, ik zie dan overal en in elke hoek haar man opdoemen...vreselijke angstige beelden roept dat op.
vind ik niks mis mee.
vrijdag 23 januari 2009 om 16:46
quote:vamylena schreef op 23 januari 2009 @ 15:27:
whahahahaha......heerlijk dit
En Q ik heb mijn SV irl al ontmoet en ook stomende sex in de auto gehad dus nu thuis!!!
En klikt enorm met bellen smsen cammen mailen en irl dus ook.
Maar en kaarsje of zo...of is dat raar??? thuis dan?
tsja, huhh.........wat zal ik er over zeggen.
dat ligt er natuurlijk helemaal aan wat je met dat kaarsje wil gaan doen he Vamylena
whahahahaha......heerlijk dit
En Q ik heb mijn SV irl al ontmoet en ook stomende sex in de auto gehad dus nu thuis!!!
En klikt enorm met bellen smsen cammen mailen en irl dus ook.
Maar en kaarsje of zo...of is dat raar??? thuis dan?
tsja, huhh.........wat zal ik er over zeggen.
dat ligt er natuurlijk helemaal aan wat je met dat kaarsje wil gaan doen he Vamylena
vrijdag 23 januari 2009 om 16:48
quote:datmeenjeniet schreef op 23 januari 2009 @ 16:43:
vind ik niks mis mee.Ohhh dmjn wat romantisch
vind ik niks mis mee.Ohhh dmjn wat romantisch
vrijdag 23 januari 2009 om 16:49
dank allemaal voor de reacties en de ongezouten meningen.
niet steeds even makkelijk om te lezen, maar weet dat jullie gelijk hebben
ik ben er vandaag ook keihard tegen aan gelopen dat het hernieuwde contact inderdaad GEEn nieuwe opstart van de 'relatie' is... en dat ik inwisselbaar ben voor any other woman
waarom is het zo pijnlijk dat iemand, op wie ik toch ECHT niet verliefd ben, mij kennelijk niet meer als z'n nr 1 ziet, en kennelijk liever met anderen chat, en liefst ook sex met anderen heeft? Terwijl hij ooit flink achter mij aanjaagde? terwijl hij niet eens een jager *is*... hij laat het altijd maar komen zoals het komnt.... en als het niet komt, vindt hij het ook best.
Maar voor MIJ deed hij WEL moeite.. nu niet meer
Geheim schreef dat het niet meer gaat worden zoals het was, omdat hij niet meer wil *zijn* zoals hij toen was. Boy die kwam binnen, en het doet pijn, maar het is wel de spijker op z'n kop. Ik moet loslaten wat wás maar ik zou het zo graag terugwillen.
waarom wil hij niet meer wat zo goed was?
Ik wilde de enige zijn, ook als het alleen maar een sexuele relatie is..... is dat dan zo raar van me?
ik weet nu onverkort en ontegenzeggelijk dat hij mij 'neemt' zolang hij niks anders/beter heeft maar dat hij LIEVER weer wat nieuws zou willen
bah
niet steeds even makkelijk om te lezen, maar weet dat jullie gelijk hebben
ik ben er vandaag ook keihard tegen aan gelopen dat het hernieuwde contact inderdaad GEEn nieuwe opstart van de 'relatie' is... en dat ik inwisselbaar ben voor any other woman
waarom is het zo pijnlijk dat iemand, op wie ik toch ECHT niet verliefd ben, mij kennelijk niet meer als z'n nr 1 ziet, en kennelijk liever met anderen chat, en liefst ook sex met anderen heeft? Terwijl hij ooit flink achter mij aanjaagde? terwijl hij niet eens een jager *is*... hij laat het altijd maar komen zoals het komnt.... en als het niet komt, vindt hij het ook best.
Maar voor MIJ deed hij WEL moeite.. nu niet meer
Geheim schreef dat het niet meer gaat worden zoals het was, omdat hij niet meer wil *zijn* zoals hij toen was. Boy die kwam binnen, en het doet pijn, maar het is wel de spijker op z'n kop. Ik moet loslaten wat wás maar ik zou het zo graag terugwillen.
waarom wil hij niet meer wat zo goed was?
Ik wilde de enige zijn, ook als het alleen maar een sexuele relatie is..... is dat dan zo raar van me?
ik weet nu onverkort en ontegenzeggelijk dat hij mij 'neemt' zolang hij niks anders/beter heeft maar dat hij LIEVER weer wat nieuws zou willen
bah
vrijdag 23 januari 2009 om 16:50
Zo jullie zijn lekker bezig geweest vandaag zeg. Haha!
@VM gewoon doen wat je zelf wilt. Ik doe ook altijd gewoon de kaarsen aan hoor. Stuk gezelliger en zeker in deze donkere dagen!
Zo mijn date zit er jammer genoeg weer op maar ik zit nog wel heerlijk na te genieten. Het was in 1 woord weer zalig!
En even over het contact na date: ik heb hem zelf net een sms gestuurd en zojuist 1 tje terug met daarin: "Vond het super en zalig. Heb big smile. Fijn weekend xxx en LIEFS" Zucht......altijd fijn om te horen
Op naar de volgende x
@VM gewoon doen wat je zelf wilt. Ik doe ook altijd gewoon de kaarsen aan hoor. Stuk gezelliger en zeker in deze donkere dagen!
Zo mijn date zit er jammer genoeg weer op maar ik zit nog wel heerlijk na te genieten. Het was in 1 woord weer zalig!
En even over het contact na date: ik heb hem zelf net een sms gestuurd en zojuist 1 tje terug met daarin: "Vond het super en zalig. Heb big smile. Fijn weekend xxx en LIEFS" Zucht......altijd fijn om te horen
Op naar de volgende x

vrijdag 23 januari 2009 om 17:08
@ Dwaallicht: wakker worden. NU! Het verleden komt niet meer terug, het heeft dus geen zin motivatie uit het verleden over te hevelen naar vandaag. Vandaag is anders. Jij wil iets wat er niet meer is en als je daar niet snel van afstapt word je helemaal zielig, oninteressant en zelfs vervelend.
Get your act together and move on!
Get your act together and move on!
vrijdag 23 januari 2009 om 17:19
vrijdag 23 januari 2009 om 18:12