Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 4 maart 2017 om 00:18
zaterdag 4 maart 2017 om 00:21
quote:IrishCassidy schreef op 04 maart 2017 @ 00:20:
[img]http://stmedia.startribune.com/images/cute.JPG[/img]
En dan deze er achter aan:
Obama Prince zoek daar maar eens een liedje bij
[img]http://stmedia.startribune.com/images/cute.JPG[/img]
En dan deze er achter aan:
Obama Prince zoek daar maar eens een liedje bij
quote:Phaedra__ schreef op 04 maart 2017 @ 00:02:
Ik wel.
Maar niet die waarover de kerk vertelt.
Ik weet niet welk beeld je hebt van de hemel en hel zolang die maar overeenkomt met de bijbel
anders klopt je beeld niet. Ik kwam op youtube ooit een titel tegen van een nummer "We willen rellen in de hel want in de hemel is geen hardstyle" De realiteit is dat er in de hel ook geen hardstyle of andere muziek is en je kunt er ook niet rellen. De hel is geen voorzetting van de zonden die je op aarde kunt doen maar een eeuwige pijniging. De hemel is trouwens ook geen voortzetting van de zonden hier op aarde.
Ik wel.
Maar niet die waarover de kerk vertelt.
Ik weet niet welk beeld je hebt van de hemel en hel zolang die maar overeenkomt met de bijbel
anders klopt je beeld niet. Ik kwam op youtube ooit een titel tegen van een nummer "We willen rellen in de hel want in de hemel is geen hardstyle" De realiteit is dat er in de hel ook geen hardstyle of andere muziek is en je kunt er ook niet rellen. De hel is geen voorzetting van de zonden die je op aarde kunt doen maar een eeuwige pijniging. De hemel is trouwens ook geen voortzetting van de zonden hier op aarde.
zaterdag 4 maart 2017 om 00:22
zaterdag 4 maart 2017 om 00:22
zaterdag 4 maart 2017 om 00:23
quote:groepsdenkdagen schreef op 04 maart 2017 @ 00:21:
[...]
anders klopt je beeld niet. Ik kwam op youtube ooit een titel tegen van een nummer "We willen rellen in de hel want in de hemel is geen hardstyle" De realiteit is dat er in de hel ook geen hardstyle of andere muziek is en je kunt er ook nniet rellen. De hel is geen voorzetting van de zonden die je op aarde kunt doen maar een eeuwige pijniging. De hemel is trouwens ook geen voortzetting van de zonden hier op aarde.Weet je op hoeveel verschillende wijzen de Bijbel wordt geïnterpreteerd? Elke stroming heeft zijn eigen invulling. Dus wat is dan de juiste?
[...]
anders klopt je beeld niet. Ik kwam op youtube ooit een titel tegen van een nummer "We willen rellen in de hel want in de hemel is geen hardstyle" De realiteit is dat er in de hel ook geen hardstyle of andere muziek is en je kunt er ook nniet rellen. De hel is geen voorzetting van de zonden die je op aarde kunt doen maar een eeuwige pijniging. De hemel is trouwens ook geen voortzetting van de zonden hier op aarde.Weet je op hoeveel verschillende wijzen de Bijbel wordt geïnterpreteerd? Elke stroming heeft zijn eigen invulling. Dus wat is dan de juiste?
zaterdag 4 maart 2017 om 00:26