Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:YellowDiamond schreef op 03 maart 2017 @ 23:56:

[...]

Schoenen,kleding,tassen en make-up en dan het liefst met 70% korting Zie je wel, ik wist 't !
quote:IrishCassidy schreef op 04 maart 2017 @ 00:11:

Maar dus...Maar dus er wordt niet geneukt vanavond ik moet het met appjes doen..
quote:YellowDiamond schreef op 04 maart 2017 @ 00:15:

[...]

Maar dus er wordt niet geneukt vanavond ik moet het met appjes doen.. Ik hoef maar naar boven te lopen als ik wil. Verschil moet er zijn.
quote:Phaedra__ schreef op 03 maart 2017 @ 23:58:

[...]

Natuurlijk. God houdt van alle mensen.Dat Jezus zijn liefde naar alle mensen uitstrekt klopt maar de alverzoening klopt niet. Mensen die Jezus redden afwijzen geloof ik eindigen in de hel.
quote:YellowDiamond schreef op 04 maart 2017 @ 00:02:

[...]

Nee nee als je dood gaat vergeeft god je al je zonden Alleen het offer van Jezus vergeeft al je zonden zonder dat is er geen hoop.
quote:IrishCassidy schreef op 04 maart 2017 @ 00:18:

[...]

Ik hoef maar naar boven te lopen als ik wil. Verschil moet er zijn.Ja wrijf het er nog maar even in.!
Dat geouwehoer over de PVV ook de hele tijd .. hij kan toch wel even jouw vleselijke geneugten komen bewonderen

hup! aan de bak jij!

En dan deze er achter aan:

Obama Prince
quote:IrishCassidy schreef op 04 maart 2017 @ 00:20:

[img]http://stmedia.startribune.com/images/cute.JPG[/img]

En dan deze er achter aan:

Obama Prince zoek daar maar eens een liedje bij
quote:groepsdenkdagen schreef op 04 maart 2017 @ 00:18:

[...]

Dat Jezus zijn liefde naar alle mensen uitstrekt klopt maar de alverzoening klopt niet. Mensen die Jezus redden afwijzen geloof ik eindigen in de hel.Natuurlijk niet. Lees de Bijbel goed, Jezus wees niemand af.
quote:Phaedra__ schreef op 04 maart 2017 @ 00:02:

Ik wel.

Maar niet die waarover de kerk vertelt.

Ik weet niet welk beeld je hebt van de hemel en hel zolang die maar overeenkomt met de bijbel

anders klopt je beeld niet. Ik kwam op youtube ooit een titel tegen van een nummer "We willen rellen in de hel want in de hemel is geen hardstyle" De realiteit is dat er in de hel ook geen hardstyle of andere muziek is en je kunt er ook niet rellen. De hel is geen voorzetting van de zonden die je op aarde kunt doen maar een eeuwige pijniging. De hemel is trouwens ook geen voortzetting van de zonden hier op aarde.
quote:shifty schreef op 04 maart 2017 @ 00:19:

Dat geouwehoer over de PVV ook de hele tijd .. hij kan toch wel even jouw vleselijke geneugten komen bewonderen

hup! aan de bak jij!Laat hem maar,mijn wraak zal zoet zijn hij merkt het vanzelf als hij het afschrift van zijn creditcard krijgt..
quote:YellowDiamond schreef op 04 maart 2017 @ 00:19:

[...]

Ja wrijf het er nog maar even in.! Easy Street.
quote:Phaedra__ schreef op 04 maart 2017 @ 00:21:

[...]

Natuurlijk niet. Lees de Bijbel goed, Jezus wees niemand af.Er zijn genoeg mensen die de redding van Jezus afwijzen in deze wereld. Wist je dat Jezus zelf verschillende keren heeft gewaarchuwd voor de hel zelf steden heeft gewaarschuwd.
quote:shifty schreef op 04 maart 2017 @ 00:21:

[...]

zoek daar maar eens een liedje bij Lief toch! Ik wil ook een mini-Prince. Ik heb alleen een dochter. Geen zoon
quote:groepsdenkdagen schreef op 04 maart 2017 @ 00:21:

[...]

Ik weet niet welk beeld je hebt van de hemel en hel zolang die maar overeenkomt met de bijbel

anders klopt je beeld niet. Ik kwam op youtube ooit een titel tegen van een nummer "We willen rellen in de hel want in de hemel is geen hardstyle" De realiteit is dat er in de hel ook geen hardstyle of andere muziek is en je kunt er ook nniet rellen. De hel is geen voorzetting van de zonden die je op aarde kunt doen maar een eeuwige pijniging. De hemel is trouwens ook geen voortzetting van de zonden hier op aarde.Weet je op hoeveel verschillende wijzen de Bijbel wordt geïnterpreteerd? Elke stroming heeft zijn eigen invulling. Dus wat is dan de juiste?
quote:groepsdenkdagen schreef op 04 maart 2017 @ 00:22:

[...]

Er zijn genoeg mensen die de redding van Jezus afwijzen in deze wereld.Ik ben er 1 van.
quote:groepsdenkdagen schreef op 04 maart 2017 @ 00:22:

[...]

Er zijn genoeg mensen die de redding van Jezus afwijzen in deze wereld.En zelfs dan zal hij ze verwelkomen.
Hopeloos verloren ben ik.
quote:Phaedra__ schreef op 04 maart 2017 @ 00:23:

[...]

Weet je op hoeveel verschillende wijzen de Bijbel wordt geïnterpreteerd? Elke stroming heeft zijn eigen invulling. Dus wat is dan de juiste?Lees je weleens de bijbel?
quote:IrishCassidy schreef op 04 maart 2017 @ 00:24:

Hopeloos verloren ben ik.Weet ik niet misschien komt er een moment in je leven dat je Jezus wel als redder en heer aanneemt. Zolang je nog leeft is er hoop.
Maar goed, al die fokkers hier dus. Kunnen we daar niks aan doen? Wie gaat vrijwillig weg?
quote:Phaedra__ schreef op 04 maart 2017 @ 00:24:

[...]

En zelfs dan zal hij ze verwelkomen.Nee ik denk dat er 0 atheisten in de hemel zullen zijn. Er zullen wel ex-atheisten daar zijn of iemand moet zich zogenaamd als atheist hebben voorgedaan.
quote:groepsdenkdagen schreef op 04 maart 2017 @ 00:25:

[...]

Weet ik niet misschien komt er een moment in je leven dat je Jezus wel als redder en heer aanneemt. Zolang je nog leeft is er hoop.Jezus van TWD?
Die vind ik wel leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven