Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
Ha ja, ik mis ook al minstens een dag weekend.

Nou mag ik vandaag wel thuiswerken, maar dat is ook niet echt ontspannen want de cv-monteur loopt hier rond voor een nieuwe ketel...

Fijne dag iedereen!
The owls are not what they seem
quote:dolfje schreef op 06 maart 2017 @ 08:01:

Volgens mij doen ze dat ook met elk weekend Ren!Ja volgens mij ook!
Gatver, komt er een dikzak naast me zitten die ook nog eens stinkt. L'enfer c'est les autres.
Gatver Ren!

Ik lig nog in bed, werk vanmiddag pas. Ga dadelijk maar eens strijken denk ik maar eerst maar eens ontbijt en thee.
quote:Renaissance schreef op 06 maart 2017 @ 08:30:

Gatver, komt er een dikzak naast me zitten die ook nog eens stinkt. L'enfer c'est les autres.Kun je straks ook naar je werk met je nieuwe vervoermiddel? Heb je nooit meer last van zulke dingen. Wel van de regen, dat dan weer wel.
Ik begin straks maar eens met de vakantie voorbereidingen. Moet nog zonnebrand halen. Boeken op e reader zetten en nog wat wasjes draaien. Inpakken doe ik morgen. We gaan pas rond 1600 met trein naar Schiphol, departure is pas om 2200. Inpakken is zo gebeurd. Alleen wat zomerdingen en klaar. Laat toch daar steeds wassen. Meestal gebruik ik niet de helft van wat ik mee heb.

En wat ik vergeet: alles is daar te koop.
quote:dolfje schreef op 06 maart 2017 @ 08:32:

Gatver Ren!

Ik lig nog in bed, werk vanmiddag pas. Ga dadelijk maar eens strijken denk ik maar eerst maar eens ontbijt en thee.Ik heb het ontbijt net op. Zit nu op de rand van mijn bed te bedenken wat ik aan zal trekken. Deze week drie dagen werken dus vandaag en morgen huishouden, boodschappen, koken (ook een beetje vooruit alvast) en vergaderen. Strijken heb ik gelukkig al klaar.
quote:yasmijn schreef op 06 maart 2017 @ 08:38:

Ik begin straks maar eens met de vakantie voorbereidingen. Moet nog zonnebrand halen. Boeken op e reader zetten en nog wat wasjes draaien. Inpakken doe ik morgen. We gaan pas rond 1600 met trein naar Schiphol, departure is pas om 2200. Inpakken is zo gebeurd. Alleen wat zomerdingen en klaar. Laat toch daar steeds wassen. Meestal gebruik ik niet de helft van wat ik mee heb.

En wat ik vergeet: alles is daar te koop.Fijne vakantie alvast een succes met de laatste voorbereidingen.
Dank
Alvast hele fijne vakantie Yas!! Heerlijk naar de zon!
Wat een heerlijk vooruitzicht Yas! Alvast een hele fijne vakantie!!!!
fijne vakantie Yas!!
Hier schijnt de zon nu ook, ik voel me dan altijd meteen een stuk beter en energieker. De strijk is gedaan en daarna ook de wc gepoetst en de badkamer gedweild.

Als het goed is wordt het de binnenkort iets rustiger op mijn werk,er worden wat veranderingen doorgevoerd en dan veranderen de roosters.

Oh en nu regen en zon tegelijkertijd.
Yas, fijne vakantie!!

Zo Dolfje je bent lekker bezig geweest!

Ik heb het koud, brrrrrr.

Fijne dag allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:yasmijn schreef op 06 maart 2017 @ 08:38:

En wat ik vergeet: alles is daar te koop.Fijne vakantie!
Life is short. Eat dessert first.
Fijne vakantie, Yas!

Hier regent het en is het koud. Nog even en dan vlieg ik ook naar de zon.
quote:Elfje112 schreef op 06 maart 2017 @ 12:17:

Fijne vakantie, Yas!

Hier regent het en is het koud. Nog even en dan vlieg ik ook naar de zon.Oh lekker! Jij ook een fijne vakantie!
Prrrr, mauw miawwwww.
Fijn, op vakantie!

Wij zijn net terug, hebben het heerlijk gehad maar wel allevier ziek geweest.

Wij waren niet naar de zon maar naar de sneeuw, echter was het er toch meer lente dan winter .

Maakt voor mij niet uit hoor, ik hou toch meer van zon!
quote:Jane-Ice schreef op 06 maart 2017 @ 17:51:

[...]

Oh lekker! Jij ook een fijne vakantie! Dank je, maar ik moet helaas nog even wachten
quote:BridgetteDubois schreef op 06 maart 2017 @ 17:53:

Fijn, op vakantie!

Wij zijn net terug, hebben het heerlijk gehad maar wel allevier ziek geweest.

Wij waren niet naar de zon maar naar de sneeuw, echter was het er toch meer lente dan winter .

Maakt voor mij niet uit hoor, ik hou toch meer van zon!Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Maar balen dat jullie ziek zijn geweest.
quote:Elfje112 schreef op 06 maart 2017 @ 17:54:

[...]

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Maar balen dat jullie ziek zijn geweest.

Ja dat wel maar daar doe je niks aan. We hebben het wel vaker dat we daar niet helemaal fit zijn; keelpijn hoesten en verkouden. Maar deze keer was wel erger, dochter met hoge koorts en de andere overgeven enzo. Ach over 4 maandjes gaan we weer 3 weken weg.

Hoe is het met jou?
quote:BridgetteDubois schreef op 06 maart 2017 @ 17:56:

[...]

Ja dat wel maar daar doe je niks aan. We hebben het wel vaker dat we daar niet helemaal fit zijn; keelpijn hoesten en verkouden. Maar deze keer was wel erger, dochter met hoge koorts en de andere overgeven enzo. Ach over 4 maandjes gaan we weer 3 weken weg.

Hoe is het met jou?

Is natuurlijk ook zo, dat je er niks aan doet. Maar het is wel jammer.

Met mij gaat het weer de goede kant op
Ha Brietje, long time no sietje.

Jammer dat jullie ziek waren zeg!
Gelukkig Elfje...

Hahahaha Ren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven