VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Mijn vader doet dat nu nog. Hij spaart zijn kleingeld op om daar de benzine voor de vakantie van te betalen (hij wisselt het dan wel in voor de vakantie ).

Nu echt slapen. Was gezellig met jullie.

(Ik zou echt graag willen dat jullie, Dropje, Vrolijk, Athena en Elyane, ook lekker meegaan op het weekend!!!)
Wij hebben ook een klein geld pot (grote wijnkaraf uit Italie voor 5 liter wijn) waar we alles onder de 2 euro in doen. Vorig jaar hebben we 500 euro gespaard.

3000 is gebaseerd op:

1700,- accomodatie

300,- benzine (camping is 1400 km vanaf onze woonplaats)

300,- overnachten (heen en terug)

700,- eten, uit eten, boodschappen, uitjes etc.

Nog maar afwachten of we het redden met die 700 euro.

Wat een geld zeg!

Athena, veel plezier morgen!

Nog niet boeken, Morrie! Wacht even de andere twee af

Ik vond ook veel leuke campings, tip van Drop, via Suncamp.
quote:Morrie schreef op 23 januari 2009 @ 22:42:

(Ik zou echt graag willen dat jullie, Dropje, Vrolijk, Athena en Elyane, ook lekker meegaan op het weekend!!!)Ik ook!
Ik val gewoon weer in vakantielol! Pff...ik zou me bijna opgejaagd gaan voelen om te boeken. Maar wij moeten hier zelfs nog vrij vragen voor de zomer, maar op mijn werk is dat geen probleem. Ik ben de enige met schoolgaand kind, de rest is jonger en gaan dus niet in hoogseizoen. Hoogseizoen is echt een hoop geld. Eigenlijk te bezopen voor woorden dat je voor een camping met alles erop en eraan 3000 euro betaald! Als je dat om gaat rekenen naar guldens idd, dan schrik je toch ook de gribus? Maar dat is wel echt schrikken van voorseizoen naar hoogseizoen overgang.

Ely, spannend met je echo. Ik ben benieuwd of het er 1 is of 2! Vrolijke tweeling hebben we al, dus ik voel wel wat voor een vrolijke drieling. Hoef je ook niet nog een keer zwanger te zijn Grapje..

Wel fijn dat er al een hoop onder de pannen zijn wbt vakantie en zelfs met hulp van hier Leuk! Morrie, ik hoop dat je wat hoort en Athena, Normandie is prima aan te rijden. Eigenlijk precies lang genoeg.

Oh ja Athena, leuk dat jullie zijn gevraagd als peter en meter voor de doop van neefje. Foto!

Ik vergeet volgens mij echt op zoveel te reageren! Wel heb ik in een deuk gelegen om opmerking van Schorrie. Geweldig!

Vanavond lekker bij ouders wezen eten en Loeder is blijven slapen en Mormel wilde graag mee. Prima, morgen ga ik toch met hem p/k zwemmen dus hoef ik hem niet op te pikken. Ik moet ook even een kalender kopen want ben heel mijn ritme kwijt van afspraken omdat ik het nergens meer heb staan.
Ik ga wel proberen om even een dagje langs te wippen met het weekend ok? Pin me er niet op vast, maar ik probeer het weekend te blokken.
Volgens mij hebben we echt veel geschreven vanavond.

Vanmiddag veel en lang geslapen en nu last van.

Heb nog wel last van mijn lijf (spieren) en koorts, maar voel me minder lamlendig dan gisteravond.

Kinderen knappen maar niet op en hebben nu allebei al 5 en 6 dagen koorts. Niet normaal...

Ga naar boven.

Was gezellig. Trusten.
Ja, leuk Vrolijk! Koop morgen een familiekalender (hebben wij en is heel kneuterig en leuk) blok het weekend met een kruis bij jou, Vrolijkerd en besteed de kinderen uit
Ach gut Wind, arme knullen van jou. Zien ze ook zo bleek? Hier zagen ze ook echt heel lang bleekjes en waren ook zo snel moe. Sterkte met je ziekenboeg.
Ik ga ook aan de familiekalender. Het wordt te ingewikkeld met iedereen zijn rooster. Ik heb wel vandaag kortgesloten met baas in gesprek dat ik standaard nu 1 dag in de vestiging oude woonstek ga werken. Dat doe ik denk ik op maandag en dan breng ik de kindjes en begin ik 9.30 tot 18.30 en ga ik gelijk door sporten van 19-21. Hoef ik ook niet heen en weer en Vrolijkerd vond het best.
Ik vind die familiekalender zo huiselijk en truttig, maar daarom

zo leuk!

Kinderen zien bleek, uitgeput en soms tegen het apatische aan.

Gek genoeg knappen ze dan weer op om vervolgens de volgende dag weer helemaal in te storten met koorts terug enzo.

Fijn dat je standaard 1 dag per week in mijn werkstad voor 1 á 2 dagen per week gaat werken! Scheelt het veel reistijd? Zit je ver bij mij vandaag?
Ga nu echt slapen.

Tot morgen!
Sohee, jullie hebben inderdaad hard geschreven!

Vrolijk, bedankt voor de post. Leuk! En lekker dat je je rooster hebt kunnen omgooien. Binnenkort samen lunchen in oude woonplaats?

Gelukkig dat wij op dit jaar gratuit op vakantie gaan want als ik jullie prijzen hoor zou het hier geen vakantie worden,pfff wat een geld.

Wind beterschap voor je mannetjes. Echt niet leuk als ze zo lang ziek zijn.

Ely, wat een fantastische zet van die kids van jou! Kleine interieurontwerpers in een notendop?

Leuk die complimenten zeg! Toch weer een opsteker! En het zou wat zijn he? Een meerling!

Ook erg gelachen om Schorrie's opmerking. Wat een ventje! Ik zie het dan helemaal voor me dat hij dat quasi serieus zegt tegen je.

Leuke spaartips trouwens! Ook wel een goed idee om te doen.

Net voor ons bedrijf een blog aangemaakt. Als hij vormgegeven is, zal ik jullie de link wel geven. Hebben jullie nog meer digitale shit om door te spitten

Wij hebben hier ook een familiekalender, werkt super! Van de HEMA.
Net te laat maar truste Wind!
Goed plan Nathje! Wordt echt wel ff tijd dat we bijkletsen.

Wind, ik zit wel wat van jouw werkstek vandaan want ik werk bij de brug. Maar ben wel binnen 10 min in het centrum. Sja, of het veel scheelt wbt reistijd? Mwah niet in de spits, maar wel als ik na 8.30 ga rijden. Bijkomen voordeel is gewoon dat ik daarna kan gaan sporten in 1 ruk door.

O ja, vriend van ons vroeg site waar wij kaartjes bij bestelden want hij vond al onze kaartjes zo mooi. Dat is een leuke opsteker voor jullie he?
Gezellig Vrolijk! Doe jij een suggestie op de mail?

En weet je waarover ik deze week nog zat op te scheppen? Jouw heerlijke goulash Ik zei tegen een andere vriendin dat jij dat en een hoop andere dingen zo lekker kan maken! Dat mis ik wel hoor nu we niet meer zo dicht bij elkaar wonen.

Zie jij met sporten die mevrouw nog wel eens die die B&B wilde beginnen? Ik ben benieuwd of zij nog doorgezet heeft nu de eco zo wankel is.
Halloootjes iedereen weer op 1 oor? Drop komt weer uit de crypte. Beetje tipsy want ik had al een ppoosje geen halve fles rode wijn meer gedronken. Nu dus wel . Met vent vanavond de film Underworld gekeken. Met Kate Beckinsale. Gave film! En ik vind haar haar leuk in die film. Als ik het ooit korter laat knippen, wil ik het zo. Daarna dat gezicht, maar goed, alleen het haar al is leuk.

Grappig dat iedereen nu aan het boeken is voor de zomervakantie (behalve Vrolijk). Mijn vakantie-aanvraag is ook goedgekeurd (hing aan een zijden draadje want iedereen wil blijkbaar ineens in dezelfde periode). Maar goed ook, want ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat het geen probleem zou zijn en had al een tikkie voortvarend geboekt. Die heel kleine camping in de Dordogne, ingerichte bungalowtent voor minder dan ¤ 600,00 voor twee weken, de eerste twee weken van augustus. Heb er echt zin in.

Kinderen waren overigens redelijk tierig toen ik ze ophaalde, ik voelde me een beetje genept eigenlijk. Wiske heeft vanavond niet veel gegeten, ik durfde het ook niet op te dringen want je weet maar nooit, maar ze waren verder goed in hun hum, ik hoop dat het komende dagen meevalt. En nu snel naar bed, morgen genoeg te doen (weer fitness denk ik, vandaag over eene week deel A van de selectieprocedure!).
quote:vrolijk schreef op 23 januari 2009 @ 22:47:

Ik ga wel proberen om even een dagje langs te wippen met het weekend ok? Pin me er niet op vast, maar ik probeer het weekend te blokken.

O ja, doe dat! Kom dan bijvoorbeeld zaterdag, evt eind van de middag en eet met ons mee?

Neem je voor de zekerheid slaapspullen mee zodat je niet terug hoeft te rijden.

Ik meen het als ik zeg dat me dat echt heel gezellig lijkt Vrolijk!
Ik ben echt onwijs moe. Heb het idee dat ik dit jaar extra last heb van donker en kou enzo. Ik heb zon nodig.

Gisterochtend had ik me zelfs verslapen. Ik werd pas om half 9 wakker (normaal is dat de tijd waarop ik begin op het werk...). Op het werk was iedereen verbaasd, hoe kun je je nou verslapen als je twee kleine kinderen hebt?? Nou, dat kan dus met die kinderen van ons.

Harrie werkt vandaag, ik heb voor mijn gevoel een hoop was en boodschappen te doen. Maar misschien blijf ik wel lekker in pyjama, in ieder geval vanochtend.....
Halleluja, wat hebben jullie veel geschreven!

Vakanties: fijn, we moeten nog steeds wachten op die drie weken dicht van de groothandel. Wil het Linoleum niet aandoen dat wij eerst gaan en dat daarna 3 weken de site plat ligt zeg maar.... en dat kunnen we dan ook niet financieren, want dan hebben we wel erg weinig pecunia .

En die kindjes, yegh... en ook beetje blok. Vind dat ze hier bij Kindergarden altijd zo overdreven doen met opa's en oma's geen toegangscode van de deur enzo. Of beter, VOND, want inmiddels vind ik het helemaal niet overdreven dat er toegangscodes zijn. Zou niet willen dat er zo'n gek voorbij komt...

En nu ga ik hardlopen. Vandaag klussendag (opruimen en schoonmaken) met 1 piepkleine loge. Tweelingen zijn best leuk, ook als ze twee-en-een-halve maand schelen .
Ik ben alweer met die f***** vakanties bezig. Maar we zijn er bijna uit. De kans is groot dat het die wordt die Wind op de ak het leukst vond. Heb reactie van de touroperator (geen Eurocamp, voor het eerst in ik geloof wel 7 jaar....) en de beschrijvingen klonken erg leuk.

Wel weer allerlei wisselende reacties van bezoekers, maar ik ga me daar maar niet meer druk om maken geloof ik. Het is zoals Wind zegt: vroeger boekte je vanuit een boekje met 1 foto en wachtte je gewoon af waar je terecht zou komen....

Zo'n gek als in Belgie is natuurlijk geen echt reele kans op onze kinderdagverblijven. Het is nu in Belgie gebeurd, maar het gebeurd nu nooit meer hoop ik.... Zoiets kan ook in de supermarkt gebeuren als je daar loopt, of bij de V&D, of weet ik veel waar. Ik kan zoiets wel goed relativeren. Ik denk dat hij bij ons in het kinderdagverblijf ook wel binnen kan komen, al weet ik niet of een man met geschminkt gezicht zo binnen gelaten zou worden.

Ik ben wel achter die groothandel. Heeft met die muziek te maken zeker....

Hardlopen, wat heerlijk. Ik wil ook weer gaan beginnen. Maar ben alleen met de kinderen, iedereen nog in pyjama, dus het zit er niet in vandaag.
Volgende week al de eerste selectieronde, Dropje?

Kun je op de LP iets meer vertellen waarvoor je precies solliciteert? Wat je uiteindelijk wordt dan bedoel ik. Heb er een geen goed beeld van. Je bent conditioneel goed bezig!

Vrolijk, werk je in het R? Welke dag word je oude woon- en mij halve werkstekdag? Kunnen we ook eens samen gaan lunchen. Lunch ik ook eens, ik neem echt nooit pauze, zo slecht. Was op vorige werk wel anders. Nathje, hetzelfde geldt voor jou!

Doel voor 2009: meer vrolijke lunches

Morrie, wat fijn dat het waarschijnlijk die camping gaat worden. Ziet er goed uit! Wat zijn de mindere kritieken?

En Lien aan de logé. Knuffel je hem lekker?

Ook namens mij

Hier nog steeds brak, maar met vlagen buikpijn, hoofdpijn en koortspiek. Schoet niet op. Kinderen zijn vandaag voor het eerst weer onder de douche geweest want allebei rond de 37,5 en zijn nu aangekleed.
En ik krijg ook weer hardloopkriebeld.

Goed bezig, Lien! ~ duim omhoog ~

Wanneer weet je wanneer groothandel sluit?
quote:Morrie schreef op 24 januari 2009 @ 10:40:

Ik ben alweer met die f***** vakanties bezig. Maar we zijn er bijna uit. De kans is groot dat het die wordt die Wind op de ak het leukst vond. Heb reactie van de touroperator (geen Eurocamp, voor het eerst in ik geloof wel 7 jaar....) en de beschrijvingen klonken erg leuk. Wel weer allerlei wisselende reacties van bezoekers, maar ik ga me daar maar niet meer druk om maken geloof ik. Het is zoals Wind zegt: vroeger boekte je vanuit een boekje met 1 foto en wachtte je gewoon af waar je terecht zou komen.... Heb net de reacties gelezen op zoover en al met al scoren ze een 7.5. Daar was ik vroeger op school blij mee.
En ik denk (en hoop) dat wat er in Belgie is gebeurd een incident is geweest. Bij ons op het kdv is de deur vaak op slot en wordt er via een van afstand bedienbare deurbeveliger open gedaan nadat ze door de camera hebben gekeken wie er voor de deur staat. Ik vraag me af wat ik had gedaan. Er staat een geschminkte man voor je camera en die zegt dat hij een vraag heeft. Ja euhm... niet direct aanleiding om niet binnen te laten toch? Misschien is hij clown en is hij aan het cold callen? Achteraf zo makkelijk beoordelen dat je hem niet had binnen gelaten, vind ik.
Ik ga het reserveringsformulier zo invullen, we gaan erheen.

We worden echt goed te woord gestaan door deze organisatie! We mogen zelfs op een plattegrond onze plek uitkiezen, ik zal straks als alles rond is wel even melden welke kleine organisatie het is. Ik vind het tot nu toe echt een aanrader, we krijgen hele lappen tekst terug op onze vragen met alle details over de plaatsen en de camping verteld door iemand die precies lijkt te weten wat we zoeken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven