Minnaar
zaterdag 24 januari 2009 om 15:20
zaterdag 24 januari 2009 om 15:22
@ LL, het lijkt me dat Alina hier niet kan schrijven dat hij niet bevalt, haha. wat wel weer een voordeel is dan dat er zich spontaan weer nieuwe svtjes melden. Hebben jullie trouwens ook nog steeds dat mannen je een berichtje sturen zonder dat ze hier ook maar 1 letter hebben geschreven. Van de week had ik dat weer. Ik houd het er maar op dat deze meneer hevig geinteresseerd in de luchtvaart is.
zaterdag 24 januari 2009 om 15:30
quote:stewardess schreef op 24 januari 2009 @ 15:22:
@ LL, het lijkt me dat Alina hier niet kan schrijven dat hij niet bevalt, haha. wat wel weer een voordeel is dan dat er zich spontaan weer nieuwe svtjes melden. Hebben jullie trouwens ook nog steeds dat mannen je een berichtje sturen zonder dat ze hier ook maar 1 letter hebben geschreven. Van de week had ik dat weer. Ik houd het er maar op dat deze meneer hevig geinteresseerd in de luchtvaart is.Ik kan hier juist wel mijn hart luchten over sv. Toen ik hem hier tegenkwam had ik namelijk een andere nick. Hij moet hier en daar beetje bijgeschaafd worden maar verder bevalt hij prima!
@ LL, het lijkt me dat Alina hier niet kan schrijven dat hij niet bevalt, haha. wat wel weer een voordeel is dan dat er zich spontaan weer nieuwe svtjes melden. Hebben jullie trouwens ook nog steeds dat mannen je een berichtje sturen zonder dat ze hier ook maar 1 letter hebben geschreven. Van de week had ik dat weer. Ik houd het er maar op dat deze meneer hevig geinteresseerd in de luchtvaart is.Ik kan hier juist wel mijn hart luchten over sv. Toen ik hem hier tegenkwam had ik namelijk een andere nick. Hij moet hier en daar beetje bijgeschaafd worden maar verder bevalt hij prima!
zaterdag 24 januari 2009 om 15:34
quote:MeneerDeRaaf schreef op 24 januari 2009 @ 15:28:
Jij hebt er meerdere hier? Ik dacht dat jij een eenpitter was op sv gebied. Ben ik dan echt de enige romanticus in dit topic?
Nah.. volgens mij ben ik hier de enige romanticus (lees: hopeloos geval )
ben wel reuze benieuwd wie hier allemaal het er echt op 1tje houden. Ben zelf geen grootverbruikster. Zit simpel in elkaar; als ik iemand echt lekker en leuk vind, verdwijnt de behoefte aan een ander (als die er al zou zijn) heeel rap.
Bij mij geldt dat als ik weer om me heen ga kijken, dan betekent het dat ik ben/raak uitgekeken op de relatie die ik dan heb..
Daarom voelt het voor mij ook zo, dat mijn 'sv' nu wel klaar is met mij, omdat hij verder kijkt. Ik ben niet in staat en ook niet van willens om er 1tje van velen te worden. Been tjere done that, maar haremvrouw bevalt me niet. Ik wil een nr 1 zijn en de enige zijn, call me arrogant
PS zojuist gehoord dat ik nogal jong overkom hier, hihih.. maar euh.. ik denk dat ik 1 van de oudjes ben... man oh man...
Jij hebt er meerdere hier? Ik dacht dat jij een eenpitter was op sv gebied. Ben ik dan echt de enige romanticus in dit topic?
Nah.. volgens mij ben ik hier de enige romanticus (lees: hopeloos geval )
ben wel reuze benieuwd wie hier allemaal het er echt op 1tje houden. Ben zelf geen grootverbruikster. Zit simpel in elkaar; als ik iemand echt lekker en leuk vind, verdwijnt de behoefte aan een ander (als die er al zou zijn) heeel rap.
Bij mij geldt dat als ik weer om me heen ga kijken, dan betekent het dat ik ben/raak uitgekeken op de relatie die ik dan heb..
Daarom voelt het voor mij ook zo, dat mijn 'sv' nu wel klaar is met mij, omdat hij verder kijkt. Ik ben niet in staat en ook niet van willens om er 1tje van velen te worden. Been tjere done that, maar haremvrouw bevalt me niet. Ik wil een nr 1 zijn en de enige zijn, call me arrogant
PS zojuist gehoord dat ik nogal jong overkom hier, hihih.. maar euh.. ik denk dat ik 1 van de oudjes ben... man oh man...
zaterdag 24 januari 2009 om 15:36
of een sv die hier aktief is???????????????
maar dan denk ik..............wie is hier dan de sv
ben ik de sv of is iemand mijn sv?
als ik een sv ben, dan ben ik hier aktief
is iemand mijn sv is, dan is zij hier aktief.
en ben ik geen sv, ben ik hier toch aktief
en ik heb meerdere svtjes en die zijn hier ook aktief
pfffffffffff............ik weet het niet meer
zaterdag 24 januari 2009 om 15:39
zaterdag 24 januari 2009 om 15:46
quote:datmeenjeniet schreef op 24 januari 2009 @ 15:09:
[...]
hee klein Missje.............tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik jouw mailadres kwijt ben.
Mijn mailadres kwijt? MIJN mailadres? Hoe kun je dat nou weer doen!!!?
Daar hoort mi een gepaste straf bij....
[...]
hee klein Missje.............tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik jouw mailadres kwijt ben.
Mijn mailadres kwijt? MIJN mailadres? Hoe kun je dat nou weer doen!!!?
Daar hoort mi een gepaste straf bij....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zaterdag 24 januari 2009 om 15:47
quote:datmeenjeniet schreef op 24 januari 2009 @ 15:36:
Nu is het allemaal echt duidelijk.
Misschien nieuw topic openen: zoek de sv van ...
Nu is het allemaal echt duidelijk.
Misschien nieuw topic openen: zoek de sv van ...
zaterdag 24 januari 2009 om 15:48
En over 1 of meerdere sv's: op het moment bevalt mijn sv me echt verschrikkelijk goed, en heb ik weinig behoefte aan een ander. Heb wel een aantal 'aanbiedingen' (niet via het forum, in case you are wondering), en die zijn eerlijk gezegd best verleidelijk. Maar goed, zie sv gemiddeld twee keer per week, dus als ik er nog 1 bijneem, dan heb ik er een dagtaak aan, haha.
Voorlopig dus 1, maar de deur staat wel open....
Voorlopig dus 1, maar de deur staat wel open....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zaterdag 24 januari 2009 om 15:48