Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:Miss thang schreef op 24 januari 2009 @ 15:48:

En over 1 of meerdere sv's: op het moment bevalt mijn sv me echt verschrikkelijk goed, en heb ik weinig behoefte aan een ander. [....]

Voorlopig dus 1, maar de deur staat wel open....Vraagje .. hij bevalt vreselijk goed maar je staat wel open voor anderen (los van tijdsgebrek ) betekent dat voor jou dan niet dat je uitgekeken raakt op je geweldige sv? Het 1 heeft geen invloed op het ander?
*veegt de koffie van haar beeldscherm en de tranen uit haar ogen... klimt weer in haar stoel*
oke ik doe een klein voorzetje....................de nick van de sv van Alina begint met een K.

ga ik door voor de volgende ronde???????????
quote:stewardess schreef op 24 januari 2009 @ 15:51:

Gewoon bij 'vrienden' kijken. Bij Alina is het bv al heel makkelijk

stew...................jij mag niet meer meedoen

akelig vervelend rotkind
Karmapappa? Of bedoel je Kuu?
ik heb buikpijn!!
quote:DWaallicht schreef op 24 januari 2009 @ 15:52:

[...]

Vraagje .. hij bevalt vreselijk goed maar je staat wel open voor anderen (los van tijdsgebrek ) betekent dat voor jou dan niet dat je uitgekeken raakt op je geweldige sv? Het 1 heeft geen invloed op het ander?

Nee, ik ben voorlopig echt nog niet uitgekeken op mijn sv, vind hem echt verschrikkelijk lekker en ontzettend geil, he makes my day, zeg maar....

Maar ik vind de spanning gewoon verslavend, en hoewel er bij hem altijd spanning is, vind ik het stiekem ook wel erg leuk dat mijn ex-sv'tje me weer eens belt, en heel voorzichtig aan het peilen is hoe de vlag erbij hangt..... En aangezien ik met hem een hele spetterende zomer heb gehad waar ik hele warme herinneringen bij heb, heb ik die deur wel open staan. Maar dat staat dus voor mij los van mijn andere sv.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:datmeenjeniet schreef op 24 januari 2009 @ 15:55:

[...]

stew...................jij mag niet meer meedoen

akelig vervelend rotkindI am lost!!!! Help me!
Ik kan het van jou ook heel goed begrijpen MissT, jij bent single, aan niemand verantwoording schuldig. Gewoon los gaan en ervan genieten!
quote:stewardess schreef op 24 januari 2009 @ 15:51:

Gewoon bij 'vrienden' kijken. Bij Alina is het bv al heel makkelijk U gaat niet verder naar de volgende ronde. Mijn sv heb ik onder mijn andere nick hier gevonden. Dus het is niet één van mijn vriendjes die ik als Alina hier heb. Hoe graag sommigen ook zouden willen...
die stewwie is toch zo verdomde slim jongens

echt niet normaal meer

die heeft aan 1 letter genoeg
quote:Alina08 schreef op 24 januari 2009 @ 16:05:

[...]

U gaat niet verder naar de volgende ronde. Mijn sv heb ik onder mijn andere nick hier gevonden. Dus het is niet één van mijn vriendjes die ik als Alina hier heb. Hoe graag sommigen ook zouden willen... He verdorie... je hebt maar 1 vriendje onder je nick.......
quote:datmeenjeniet schreef op 24 januari 2009 @ 16:05:

die stewwie is toch zo verdomde slim jongens

echt niet normaal meer

die heeft aan 1 letter genoegMeestal aan 1 vinger ook.
quote:datmeenjeniet schreef op 24 januari 2009 @ 15:53:

oke ik doe een klein voorzetje....................de nick van de sv van Alina begint met een K.

ga ik door voor de volgende ronde???????????Nee, jij gaat ook niet verder voor de volgende ronde.
Nou niet gelijk naar mijn vriendjes gaan kijken hoor!!!... ik ben een heel braaf Leeuwenvrouwtje.......

En @alina.... kweenie hoor!
quote:stewardess schreef op 24 januari 2009 @ 16:03:

Ik kan het van jou ook heel goed begrijpen MissT, jij bent single, aan niemand verantwoording schuldig. Gewoon los gaan en ervan genieten!

In het kader van de dooddoener: Je leeft maar 1 keer!

maar inderdaad, ik ga er gewoon lekker van genieten, hoor! Wie doet me wat, haha!
Als je in mijn 'vrienden' zou kijken weet je het meteen.

Heeft Alina een vrouw als sv dan?
quote:ladylion schreef op 24 januari 2009 @ 16:11:

Nou niet gelijk naar mijn vriendjes gaan kijken hoor!!!... ik ben een heel braaf Leeuwenvrouwtje.......

En @alina.... kweenie hoor!"Kijken vriendjes Ladylion". Aan je vriendjes te zien ben je inderdaad een heel braaf Leeuwenvrouwtje.....
LL, wat is eigenlijk jouw situatie, if you don't mind me asking?
@miss thang.... ik ben single.. don't mind asking.
quote:Alina08 schreef op 24 januari 2009 @ 16:14:

[...]

"Kijken vriendjes Ladylion". Aan je vriendjes te zien ben je inderdaad een heel braaf Leeuwenvrouwtje.....Toch een beetje nieuwsgierig.... mijn vriendenlijstje verteld jou dat ik een braaf leeuwenvrouwtje ben?... waarom?
Thanks, LL!
Hallo,

Ik heb ook 2 sv tjes. 1 zie ik bijna wekelijks en de ander zie ik zelden.

Afwisseling is toch wel erg leuk en spannend. En met de eerste sv heb ik geen verplichtingen dus ja waarom niet???

Ga zo naar sv 2 ben benieuwddddddd
Ik bedoelde gezien de namen op jouw vriendenlijstje juist te twijfelen aan jouw braafheid ladylion. Maar zolang je maar geniet gaat niemand dat ook maar een ruk aan toch?
Briggy? Is je sv van hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven