Het Stamcafé XVIII
woensdag 8 maart 2017 om 12:14
Vandaag, op mijn werk. Waarschijnlijk de laatste keer iets bepaalds doen. Als de plannen die er zijn echt ingezet worden, dan is de komende tijd er eentje van heel veel "voor het laatst"
Daar ben ik best verdrietig over, vandaag. Loslaten is soms verdomd moeilijk, zeker als iets beter is, maar niet wat je zou willen.
Daar ben ik best verdrietig over, vandaag. Loslaten is soms verdomd moeilijk, zeker als iets beter is, maar niet wat je zou willen.
woensdag 8 maart 2017 om 13:28
woensdag 8 maart 2017 om 13:30
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 maart 2017 @ 13:27:
ik woonde maar de helft van de tijd bij hem, dus kon gelukkig meteen weg
het kwam heel erg onverwacht voor mij, het gevoel is weg bij hem
verder was alles echt goed, we pasten enorm bij elkaar..maar dat is niet genoeg
verder was alles echt goed, we pasten enorm bij elkaar..maar dat is niet genoeg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 8 maart 2017 om 14:40
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 maart 2017 @ 13:27:
verder was alles echt goed, we pasten enorm bij elkaar..maar dat is niet genoegSterkte
verder was alles echt goed, we pasten enorm bij elkaar..maar dat is niet genoegSterkte
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 8 maart 2017 om 15:02
quote:Renaissance schreef op 08 maart 2017 @ 14:34:
Ach Pinda, wat naar. Van hieruit een dikke knuffel!
Heb je mensen waar je (buiten hier natuurlijk) bij terecht kunt?Ja best veel gelukkig! En ben net gisteren aan een nieuw project begonnen wat heel erg leuk is, dus ik kan me daar ook helemaal in storten. Het fijne aan creatief werk doen is dat het een hele leuke afleiding is.
Ach Pinda, wat naar. Van hieruit een dikke knuffel!
Heb je mensen waar je (buiten hier natuurlijk) bij terecht kunt?Ja best veel gelukkig! En ben net gisteren aan een nieuw project begonnen wat heel erg leuk is, dus ik kan me daar ook helemaal in storten. Het fijne aan creatief werk doen is dat het een hele leuke afleiding is.