Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Beste Tomcat,

Ik zou ook graag willen weten hoe het gaat met de wens die mijn man en ik hebben om een gezin te starten.

Voor als je weer zin en tijd hebt.

Groetjes

Annie17
Hi Tomcat,

Mocht je weer tijd en zin hebben dan ben ik benieuwd wat je kaarten zeggen over de werksituatie van mijn man.

Zijn contract loopt bijna af, hij heeft wat gedoe met een directe collega en vraagt zich af of hij wel moet blijven (los van of ze hem willen houden). Wat als zijn contract niet wordt verlengd of als hij zelf besluit daar te stoppen?
quote:tomcat schreef op 06 maart 2017 @ 16:36:

[...]

Op je werk lijkt het nu vooral te draaien om waardering en met name de hoeveelheid..krijgt iedereen loon naar werken en zijn alle partijen het daar ook over eens?

Het werkt in je voordeel om te tonen wat je kan, in je nadeel om oppurtunistisch in te springen op onverwachte mogelijkheden.

Gewoon bij jezelf blijven en kwalitiet leveren, er zijn even geen mogelijkheden om snelle sprongen te maken.

In de toekomst krijg je een inzciht dat het tijd wordt voor iets anders, een beslissing daarover wordt onvermijdelijk

Super bedankt voor je uitgebreide verhaal! Vind het wel enorm bizar want er klopt als een bus.

Ik heb gisteren gehoord dat mijn contract niet wordt verlengd wat niet erg is want ik doe nu iets wat niet goed bij me past.

Wel is er onverwacht een mogelijkheid om terug te komen over 3 maanden maar dat is nog niet zeker en van tijdelijke aard. Een collega waarvan we het nooit meer hadden verwacht is ongepland zwanger en ik zou haar verlof straks op kunnen vullen.

Mag ik nog iets vragen? Zie je verbetering in de kwaal die ik momenteel heb qua mijn gezondheid? Is er nog vooruitgang te boeken en waar moet ik dan aandenken?
Tomcat, nog 1 laatste vraag en dan laat ik je met rust. Een vraag die ik mezelf bijna niet durf te vragen.

Blijven mijn man en ik nog lang bij elkaar? Zeg maar de komende 10 jaar of zo?

Bedankt weer
Beste Tomcat,

Denk je dat ik dit jaar een relatie krijg?
quote:Selin26 schreef op 06 maart 2017 @ 20:07:

Beste Tomcat, kan je voor mij ook kaarten leggen of heb je een specifieke vraag nodig? Bedankt!Ja, zonder specifieke vraag doe ik geen leggingen meer
quote:Koffiehagedis schreef op 06 maart 2017 @ 20:08:

Wat een interessant topic en wat leuk dat je dit doet (-:

Qua vragen; ik ben altijd aan het piekeren of ik ooit moeder zal worden en of ik wel in staat kan zijn een goede moeder te zijn. Dat, en of ik ooit in staat ga zijn geluk aan mijzelf te ontlenen, in plaats van enkel aan warmte die anderen mij bieden. Misschien wat diepgaande vragen, maar ben erg benieuwd (-:

Wel diepgaand, maar niet zo specifiek.

Of je ooit moeder wordt dat is iets wat niet vastligt, er is geen belemmering, het ligt aan de keuze's die jij maakt in je leven zeggen de kaarten, goed of slecht is een oordeel dat kaarten niet geven maar als je moeder wordt dan is dat voor jou een radicaal nieuw begin op een positieve manier. Echt een compleet nieuw leven voor je door die ervaring.

Geluk aan jezlef ontlenen, ja dat kan mits je ook jezelf de credits geeft voor wat je doet, je bent.

De warmte van anderen daar ligt een kaart die aangeeft dat je daar een beetje moet oppassen, dat kan leiden tot een positie waar je jezelf zal moeten verdedigen.

Hopelijk heb je hier iets aan
quote:rosanna08 schreef op 06 maart 2017 @ 20:08:

Tomcat, de laatste 2 weken spookt er een nieuwe man door mijn hoofd. Spook ik ook bij hem of kan ik hem beter gelijk vergeten? Hij lijkt vooral druk met een leerproces, je kan het contact tussen jullie positief beinvloeden als je zorgzaam bent naar hem toe, het is negatief als je je er blind instort. De verwacht uitkomst is in ieder geval dat je er wijzer van wordt, weer een eraring rijker.
quote:Selin26 schreef op 06 maart 2017 @ 20:13:

Oké mijn vragen dan:

Zal ik mijn huidige werk blijven uitvoeren in 2017 of komt er een andere job op mijn pad?

Zal ik dan toch zwanger worden in 2017 of zal dit nog even op zich laten wachten?

Thanks!

Werk is voor nu ok, er zit iets van een adviseur die je raad geeft ove je werk en in de toekomst wacht een stormachtige priode waar je je voordeel mee kan doen als je snel handeld.

Zwangerschap ligt er niet direct, wel het advies om de zaken eens op een andere manier te beschouwen en in de toekomst het werk en de bezigheden niet allemaal zelf op je te nemen maar ook wat te verdelen.
quote:woz schreef op 06 maart 2017 @ 20:33:

[...]

Dankjewel

Edit: Even over nagedacht. Ik hoop dat je gelijk hebt over die balans, ik ben wat onrustig. Als ik nog wat mag vragen (heeft ook weer te maken met de locatie van het eventuele verhuizen), zit ik op mijn plek binnen mijn huidige beroep, of is het beter voor mij om mijn vorige beroep weer op te pakken?

En uitlaatklep, kan ik dat interpreteren als dat ik een relatie zou krijgen?

Je huidige beroep werpt vruchten af en biedt rechtvardigheid in de toekomst

Je oude beroep brengt onterechte angsten mee en leidt tot een samenwerking die wel goed is maar van alle partijen vraagt dat ze water bij de wijn doen.

goed of slecht is aan jou.
Hai Tomcat! Kun je mij vertellen (of de kaarten) of ik moet doorgaan in de medische mallemolen met mijn vage klachten of dat het tijdelijk is en vanzelf overgaat?

En moet ik me inlaten met ex date die weer af wil spreken? Stort ik me in ellende of ga ik een leuke tijd hebben?
quote:celine2906 schreef op 06 maart 2017 @ 21:57:

[...]

Hallo tomcat, misschien heb je deze over het hoofd gezien. Misschien wil je nog een kaartje leggen.

Zodra ik het kan plaatsen of als het uit is gekomen dan laat ik dat weten in je andere topic.

Dat had ik beter in de originele legging kunnen doen, weet nu of het nu werkt.

Maar ik krijg dat de keuze te maken heeft met waardering, krijg je genoeg, het gevoel bij jou dat dit niet zo is terwijl het wel voo rhet grijpen ligt en zaken die langzaam maar zeker beter gaan worden..

Helpt dat?
Hoi tomcat,

Kun jij zien waar het contract met mijn ex toe leidt?

Kun je ook voor dieren kijken?

Wat vind mijn hond van de huidige situatie?
quote:mariekkk schreef op 06 maart 2017 @ 22:46:

[...]

Dank je Tomcat! Het klopt zeker wat je schrijft, ik herken ons beider houding die je beschrijft hier ook in. Maar ik voel van hem uit wel een diepe liefde, hij spreekt soms ook uit dat hij van mij houdt. Zelf voel ik die liefde ook voor hem maar om bepaalde redenen kan een echte relatie tussen ons (nog) niet. Is dit dan die "wie weet" van hem? Dat hij ergens wel hoopt op een vaste relatie maar nu ook wel weet dat ik daar nog niet voor kan gaan? Voor mij voelt hij wel als de echte grote liefde, als een zielsliefde zou ik eigenlijk zeggen, zo diep gaan mijn gevoelens voor hem. Zou je hier eens op willen doorvragen als je tijd hebt? Er is een heel diepe band tussen ons...maar misschien dus alleen in mijn beleving?

ik kan je niet vertellen hoe diep zijn gevoel voor jou is, en daar moet je ook niet van uit gaan.

Voor jou is het positief om de zaken goed van alle kanten te bekijken, het is negatief om teveel wonderen te verwachten, het gaat niet vanzelf en vraagt flink wat wikken en wegen. Dat lukt ook wel want je staat er zel als vrij analytisch en berekenend bij in deze legging.

De waarschijnlijke uitkomst is een transformatie, een keerpunt in het leven, is een van jullie nu "bezet" soms?
quote:liefbeest schreef op 06 maart 2017 @ 22:50:

Hoi Tomcat wil je kaarten leggen voor mijn toekomstige emigratie?IK weet niet wat je wil weten erover maar de emigratie geeft aan dat zorgvuldige plannen succesvol ten uitvoer worden gebracht.
quote:MisaMi schreef op 06 maart 2017 @ 22:58:

Hallo Tomcat,

Wat een intrigerend topic! Je hebt talent zo te zien! Mag ik vragen welke kaarten je gebruikt? Zijn dat tarotkaarten?

Dan mijn vraag; hoe is het gesteld met mijn gezondheid? Ik heb de laatste tijd wat vage klachten en maak me een beetje zorgen. Met name om mijn buik...

Ik gebruik de Green Witch Tarotkaarten

Je geozndheid komt als te voorschijn als iets waar je wel wat aandacht aan moet schenken, wat minder druk maken om materiele zaken en wat meer acht slaan op je welzijn. Genoeg rusten, niet teveel slecht eten of drinken, dat soort zaken.

Richting toekomst komt er een keuze die je moet maken, er zijn meerderd opties en je moet zorgvuldig kiezen, er is er maar 1 de juiste keuze.
quote:Versnellingsbak schreef op 07 maart 2017 @ 01:01:

Hi Tomcat...weet dat je ff vrij bent

Maar had je mijn vraag nog gezien ?euh..nee..ik denk het niet, misschien dat ik straks even zoek, kan je anders zelf even opnieuw posten?
quote:Annie17 schreef op 07 maart 2017 @ 09:37:

Beste Tomcat,

Ik zou ook graag willen weten hoe het gaat met de wens die mijn man en ik hebben om een gezin te starten.

Voor als je weer zin en tijd hebt.

Groetjes

Annie17

Het kan een tijdje duren en het werkt positief als jullie de gelegenheid hebben om genoeg rust te nemen en op te laden. Dingen doen waar je blij en vrolijk van wordt, energie en inspiratie van opdoet. Het werkt in het nadeel om te druk te zijn met formele zaken.

De waarschijnlijke uitkomst is wel dat er een kindje komt.
quote:Iekx schreef op 07 maart 2017 @ 09:42:

Hi Tomcat,

Mocht je weer tijd en zin hebben dan ben ik benieuwd wat je kaarten zeggen over de werksituatie van mijn man.

Zijn contract loopt bijna af, hij heeft wat gedoe met een directe collega en vraagt zich af of hij wel moet blijven (los van of ze hem willen houden). Wat als zijn contract niet wordt verlengd of als hij zelf besluit daar te stoppen?

De kaarten geven een duidelijke voorkeur aan,niet verlengen.

Bij niet verlengen ligt de wens kaart, wensen komen uit en verder in de toekomst ligt daar een frisse start van iets compleet nieuws

Bi jwel verlengen is het belangrijk om goed om de juiste keuze te maken uit vele opties en in de toekomst ligt daar het (met suuces) verdedigen van zijn positie.
quote:Jill39 schreef op 07 maart 2017 @ 18:57:

[...]

Super bedankt voor je uitgebreide verhaal! Vind het wel enorm bizar want er klopt als een bus.

Ik heb gisteren gehoord dat mijn contract niet wordt verlengd wat niet erg is want ik doe nu iets wat niet goed bij me past.

Wel is er onverwacht een mogelijkheid om terug te komen over 3 maanden maar dat is nog niet zeker en van tijdelijke aard. Een collega waarvan we het nooit meer hadden verwacht is ongepland zwanger en ik zou haar verlof straks op kunnen vullen.

Mag ik nog iets vragen? Zie je verbetering in de kwaal die ik momenteel heb qua mijn gezondheid? Is er nog vooruitgang te boeken en waar moet ik dan aandenken?

De kwaal kanalleen verzorgt worden en je kan je voorbereiden om ermee om te gaan. Het is in het nadeel om te vertrouwen op iets of iemand die zegt uit ervaring te weten hoe het wel beter kan gaan (hiermee bedoel ik geen arts).

In de toekomst zalje waarschijnlijk wat taken moeten gaan verdelen, minder voor andere doen en meer aan jezelf denken.
Dank je wel!
quote:muurbloempje66 schreef op 07 maart 2017 @ 19:11:

Tomcat, nog 1 laatste vraag en dan laat ik je met rust. Een vraag die ik mezelf bijna niet durf te vragen.

Blijven mijn man en ik nog lang bij elkaar? Zeg maar de komende 10 jaar of zo?

Bedankt weer

Er zit nu een combinatie van weijsheid, eravring maar ook het gevoel van tekort komen bij je man, bij jou zit een energie van langzaam maar zeker de problemen achter je laten.

Jullie relatie kent nu onterechte angsten, de zaken die gevreesd worden zijn geen echte bedreiging.

In de toekomst liggen vrolijke, feestelijke tijden.
quote:Boquiabierto schreef op 07 maart 2017 @ 19:29:

Beste Tomcat,

Denk je dat ik dit jaar een relatie krijg?

Ja, wel nog even geduld maar dat gaat lukken, niet gaan proberen om dit gekunsteld te doen, het komt gewoon als je bent wie je bent tijdens een periode waarin je je ook sterk voelt, het gevoel hebt de wereld aan te kunnen.

Er ligt compleetheid voor jou in de toekomst
quote:tantesidonia schreef op 08 maart 2017 @ 19:46:

Hai Tomcat! Kun je mij vertellen (of de kaarten) of ik moet doorgaan in de medische mallemolen met mijn vage klachten of dat het tijdelijk is en vanzelf overgaat?

En moet ik me inlaten met ex date die weer af wil spreken? Stort ik me in ellende of ga ik een leuke tijd hebben?

medisch nog maar in de molen blijven denk ik, je krijgt mogelijk zelf wat meer inzicht en in de toekomst leer je hoe ermee om te gaan dan wel vanaf te komen. Heeft te maken met teveel of te weinig van iets..

Met je ex, is aan jou, korte termijn kan je je er beter door voelen, lange termijn krijg je wat je al weet dat je kan verwachten zeggen de kaarten
quote:Lucky_Birdie schreef op 08 maart 2017 @ 19:52:

Hoi tomcat,

Kun jij zien waar het contract met mijn ex toe leidt?

Kun je ook voor dieren kijken?

Wat vind mijn hond van de huidige situatie?

De zaken met je ex moet je misschien een goed van alle kanten bekijken, het zal leiden tot wat lessen die jou meer controle over je leven geven.

Je hond wil graag laten zien wat hij kan en waard is en zal in de toekomst gewoon volgen hoe het loopt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven