Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:tomcat schreef op 08 maart 2017 @ 20:21:

[...]

medisch nog maar in de molen blijven denk ik, je krijgt mogelijk zelf wat meer inzicht en in de toekomst leer je hoe ermee om te gaan dan wel vanaf te komen. Heeft te maken met teveel of te weinig van iets..

Met je ex, is aan jou, korte termijn kan je je er beter door voelen, lange termijn krijg je wat je al weet dat je kan verwachten zeggen de kaarten

Hartstikke bedankt! Het klopt denk ik helemaal (vooral het "teveel of te weinig van iets") Ook met die ex zitten de kaarten goed!

Thnx!
quote:tomcat schreef op 08 maart 2017 @ 20:00:

[...]

Ik gebruik de Green Witch Tarotkaarten

Je geozndheid komt als te voorschijn als iets waar je wel wat aandacht aan moet schenken, wat minder druk maken om materiele zaken en wat meer acht slaan op je welzijn. Genoeg rusten, niet teveel slecht eten of drinken, dat soort zaken.

Richting toekomst komt er een keuze die je moet maken, er zijn meerderd opties en je moet zorgvuldig kiezen, er is er maar 1 de juiste keuze.

Hai Tomcat,

Heel veel dank! Ik zal je advies zeker ter harte nemen! Ben ook alweer bezig om gezond te eten na een periode dat het er bij ingeschoten is. Maar wat bedoel met je laatste zin? Een keuze op gezondheidsgebied of op een andere terrein? Op relatiegebied bijvoorbeeld? Want dat doet wel wat bellen rinkelen...
Alle reacties Link kopieren
,.,.
mariekkk wijzigde dit bericht op 17-06-2018 21:07
99.69% gewijzigd
Beste Tomcat, ik sta op het punt om iemand te gaan vragen voor een date. Het betreft een man van wie ik sterke vermoedens heb dat hij gevoelens voor me heeft en mijn vraag is of hij het leuk zal vinden als ik hem benader en of hij positief gaat reageren als ik duidelijk maak dat ik hem als friend with benefits wil omdat ik een open relatie heb.
Hoi Tomcat,

Kun je zien of ik met mijn partner kinderen ga krijgen? Alvast bedankt.
Hi Tomcat, wat zeggen de kaarten over mijn persoonlijke groei in 2017?

Alvast bedankt!
Hoi Tom, ik heb nu eindelijk ook een vraag! Zou jij kunnen zeggen wat de kaarten vertellen over mijn studie(voortgang) in 2017?
Tomcat ik heb een pb gestuurd.
quote:tomcat schreef op 08 maart 2017 @ 20:14:

[...]

Er zit nu een combinatie van weijsheid, eravring maar ook het gevoel van tekort komen bij je man, bij jou zit een energie van langzaam maar zeker de problemen achter je laten.

Jullie relatie kent nu onterechte angsten, de zaken die gevreesd worden zijn geen echte bedreiging.

In de toekomst liggen vrolijke, feestelijke tijden.Heel erg raak weer! En leuk om te horen.
quote:Dymphnatam schreef op 09 maart 2017 @ 07:41:

Tomcat ik heb een pb gestuurd.IK heb vandaag geen pb's staan, wel van gisteren.
quote:tomcat schreef op 08 maart 2017 @ 19:56:

[...]

IK weet niet wat je wil weten erover maar de emigratie geeft aan dat zorgvuldige plannen succesvol ten uitvoer worden gebracht.Dankje Tomcat
Hallo Tomcat, ik deze vraag ook aan Fee gesteld in de hoop dat jullie mij opheldering kunnen geven.

Mijn kat is namelijk vermist, en ik heb wel een idee over het hoe en wat. Mijn vraag is dus of deze gedachten in de goede richting zitten.
Hi Tomcat, ik ben niet zo bekend hiermee, maar wel heel benieuwd wat je ervan zegt. Tof dat je dit doet.

Wat moet ik doen met die leuke collega die een open relatie heeft? Moet ik hem mee op date vragen - of kan ik beter mijn gevoelens onderdrukken aangezien het toch nooit iets zal worden?
quote:tomcat schreef op 09 maart 2017 @ 09:19:

[...]

IK heb vandaag geen pb's staan, wel van gisteren.hij staat als antwoord in onze eerste mailwisseling
quote:tomcat schreef op 08 maart 2017 @ 19:49:

[...]

Dat had ik beter in de originele legging kunnen doen, weet nu of het nu werkt.

Maar ik krijg dat de keuze te maken heeft met waardering, krijg je genoeg, het gevoel bij jou dat dit niet zo is terwijl het wel voo rhet grijpen ligt en zaken die langzaam maar zeker beter gaan worden..

Helpt dat?

Krijg niet echt waardering nu want werkeloos en voel me eerder aan de kant gezet en zie op dit moment ook geen kansen die voor het grijpen liggen. Integendeel. Ik hoop dat het uitkomt en zal het laten weten.

Dank je wel in ieder geval.
Hoi Tomcat,

Eerder heb je een legging gedaan over mijn werk en studie. Hier had ik toen heel veel aan, dank daarvoor. Echter is de situatie onverwacht nu zo veranderd (mbt het arbeidsvoorstel) dat ik voor twijfel tussen gevoel of verstand.

Ik kan eventueel nog uitwijden over wat er veranderd is, maar weet niet of je dit op prijs stelt. Zou je voor mij opnieuw een legging willen doen met betrekking tot werk? Alvast heel erg dank.

Specifieke vraag: moet ik gaan voor deze baan of niet?
'We should all start to live before we get too old.'
Dubbel, mijn excuus!
anoniem_237715 wijzigde dit bericht op 09-03-2017 23:00
Reden: Dubbel
% gewijzigd
'We should all start to live before we get too old.'
quote:tomcat schreef op 08 maart 2017 @ 20:02:

[...]

euh..nee..ik denk het niet, misschien dat ik straks even zoek, kan je anders zelf even opnieuw posten?

Hoi..lukt me niet.

Jij had legging gedaan en ik daarop gequote met extra vraag.

Als ik dat quote komt alleen mijn stuk in beeld. En daar heb je wrs niets aan (ik neem aan dat je niet alles onthoudt van iedereen ).

Ik had je bedankt en nog een vraag gesteld.

Je vertelde (6 maart) dat je zag dat ik o a. veel op mijn schouders neem relatie gewijs(van mezelf of anderen) en in toekomst zag je langere relatie.

Mijn vraag is: is dat mijn huidige of andere?

Ik weet niet goed hoe ik verder wil met huidige relatie.
quote:SoeteLieve schreef op 08 maart 2017 @ 20:53:

Beste Tomcat, ik sta op het punt om iemand te gaan vragen voor een date. Het betreft een man van wie ik sterke vermoedens heb dat hij gevoelens voor me heeft en mijn vraag is of hij het leuk zal vinden als ik hem benader en of hij positief gaat reageren als ik duidelijk maak dat ik hem als friend with benefits wil omdat ik een open relatie heb.Hij zal er wel op ingaan maar waarschijnlijk met wat andere verwachtingen dan jij, hij is verveeld in zijn huidige situatie. De kans is aanwezig dat hij meer dan alleen lichemlijk wil en de kans is ook aanweig dat jij dit ook gaat voelen. Mogelijk heeft dit consequenties voor je bestaande relatie.
quote:parachuutje schreef op 08 maart 2017 @ 21:00:

Hoi Tomcat,

Kun je zien of ik met mijn partner kinderen ga krijgen? Alvast bedankt.Ik zie onterechte angst en een keuze die gemaakt moet worden met betrekking tot het zorgen voor anderen (dit kunnen kinderen zijn), maak de keuze zorgvuldig
quote:TGIF schreef op 08 maart 2017 @ 23:31:

Hi Tomcat, wat zeggen de kaarten over mijn persoonlijke groei in 2017?

Alvast bedankt!

Jou moet ik wel op vrijdag antwoorden he

Ik zie kracht op spiritueel gebied, genoeg goede energie om je te ontwikkelen. Richt je daarbij op een evenwich in geven en nemen, ieder zijn rechtvaardige deel, betrek het niet teveel binnen je gezinsleven, dat kan problemen of nadeel opleveren.

De toekomst brengt iemand uit je sociale kring die je wat zakelijke inzichten geeft mogelijk gerelateerd aan de persoonlijke groei die je zoekt
quote:Jempo schreef op 08 maart 2017 @ 23:34:

Hoi Tom, ik heb nu eindelijk ook een vraag! Zou jij kunnen zeggen wat de kaarten vertellen over mijn studie(voortgang) in 2017?

Vreemd genoeg geven de kaarten aan dat er meer beweging zit in je liefdesleven, vruchtbaarheid, overvloed en een keuze met of over een partner die gemaakt moet gaan worden. Teveel welvaart zoeken voor je gezin/familie werkt nadelig.

Je studie lijkt je niet het geluk te brengen, je lijkt er geen voldoening uit te halen en zo te zien overweeg je misschien zelf ook al om dit anders aan te pakken
quote:Theamuts schreef op 09 maart 2017 @ 12:10:

Hallo Tomcat, ik deze vraag ook aan Fee gesteld in de hoop dat jullie mij opheldering kunnen geven.

Mijn kat is namelijk vermist, en ik heb wel een idee over het hoe en wat. Mijn vraag is dus of deze gedachten in de goede richting zitten.

Jouw idee krijg een krachtkaart, kan dus best in de goed richting zitten.

Gewoon zorgen dat zijn natje en droogje klaar staat werkt voordelig, teveel zorgen dragen werkt nadelig, de waarschijnlijke uitkomst is wel net even ietsje anders dan je had verwacht, er komt snel nieuws over
Hoi tomcat, ik zou graag willen weten of het nog lang zou duren voor ik zwanger raak (ben nu iets meer dan een jaar bezig). Alvast bedankt
quote:Aurorae schreef op 09 maart 2017 @ 12:18:

Hi Tomcat, ik ben niet zo bekend hiermee, maar wel heel benieuwd wat je ervan zegt. Tof dat je dit doet.

Wat moet ik doen met die leuke collega die een open relatie heeft? Moet ik hem mee op date vragen - of kan ik beter mijn gevoelens onderdrukken aangezien het toch nooit iets zal worden?Ik weet niet wat jij wil dat het gaat worden, maar tussen jullie uiteraard geen grote liefde, die heeft hij elders, zorgvuldige plannen tussen jullie kunnen ten uitvoer komen en het zal jou lessen opleveren over geluk voor jou in jouw huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven