Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:celine2906 schreef op 09 maart 2017 @ 19:26:

[...]

Krijg niet echt waardering nu want werkeloos en voel me eerder aan de kant gezet en zie op dit moment ook geen kansen die voor het grijpen liggen. Integendeel. Ik hoop dat het uitkomt en zal het laten weten.

Dank je wel in ieder geval.Het is niet per sé werk gerelateerd die kaarten
quote:beautygoodies schreef op 09 maart 2017 @ 22:58:

Hoi Tomcat,

Eerder heb je een legging gedaan over mijn werk en studie. Hier had ik toen heel veel aan, dank daarvoor. Echter is de situatie onverwacht nu zo veranderd (mbt het arbeidsvoorstel) dat ik voor twijfel tussen gevoel of verstand.

Ik kan eventueel nog uitwijden over wat er veranderd is, maar weet niet of je dit op prijs stelt. Zou je voor mij opnieuw een legging willen doen met betrekking tot werk? Alvast heel erg dank.

Specifieke vraag: moet ik gaan voor deze baan of niet?

Het blijft aan jou ben ik bang, ervoor gaan levert een situatie op waar je jezelf makkelijk weet te redden en er een soort adviseur op je pad komt die je helpt om zaken uit het verleden te vergeten en je op de toekomst te richten.

Er niet voor gaan lijkt wat uitdagender, meer balanceren maar dat lukt wel, in het verlengde ligt daar iemand die je uit je onvrede haalt en vruchtbaarheid meebrengt.
Hoi Tomcat,

Ik vraag me af of het nog waard is om zo veel energie te steken in het krijgen van kinderen

En of een kindje er uberhaupt komt bij ons, dit jaar, of ooit...

xx
quote:Versnellingsbak schreef op 10 maart 2017 @ 00:32:

[...]

Je vertelde (6 maart) dat je zag dat ik o a. veel op mijn schouders neem relatie gewijs(van mezelf of anderen) en in toekomst zag je langere relatie.

Mijn vraag is: is dat mijn huidige of andere?

Ik weet niet goed hoe ik verder wil met huidige relatie.Vanuit je huidige relatie neem je lessen mee die je sterker maken in je leven, er komt een andere relatie in de toekomst waarvoor je met concurentie te maken krijgt, die relatie brengt gezinsgeluk (met of zonder kinderen)
quote:tomcat schreef op 10 maart 2017 @ 11:41:

[...]

Jouw idee krijg een krachtkaart, kan dus best in de goed richting zitten.

Gewoon zorgen dat zijn natje en droogje klaar staat werkt voordelig, teveel zorgen dragen werkt nadelig, de waarschijnlijke uitkomst is wel net even ietsje anders dan je had verwacht, er komt snel nieuws over

Hallo Tomcat, dankjewel voor je snelle reactie!

Ik hoop dat het nieuws goed is, ik zal het je laten weten.
quote:Gigi2016 schreef op 10 maart 2017 @ 11:42:

Hoi tomcat, ik zou graag willen weten of het nog lang zou duren voor ik zwanger raak (ben nu iets meer dan een jaar bezig). Alvast bedankt

de kaarten adviseren je om meer te genieten van hetgeen je hebt bereikt en minder bezig te zijn met de zaken materieel nog beter voor elkaar te krijgen.

In de toekomst liggen wat zaken te wachten die je zelf waarschijnlijk in gang gaat zetten, je gaat iets leren of snappen dat een stormachtige periode tot gevolg heeft, snelle of onverwachte wendingen waar jij beter van wordt. Uit die periode komt iets van advies dat carieregericht is en daarna wacht vruchtbaarheid en overvloed.
quote:tearmiss schreef op 10 maart 2017 @ 11:53:

Hoi Tomcat,

Ik vraag me af of het nog waard is om zo veel energie te steken in het krijgen van kinderen

En of een kindje er uberhaupt komt bij ons, dit jaar, of ooit...

xxOoit waarschijnlijk wel, maar op dit moment moe je wat zaken uit het verleden vergeten en je op de toekomst richten, een leuke tijd hebben met vrienden/vriendinnen/familie is nu belangrijk. Geen nieuwe paden gaan inslaan, iets uit het verleden waar je naar terug verlangd kan je terug in je leven halen, de uitkomst is wat nieuwe inzichten, zaken die anders zijn dan je dacht,misschien verborgen. het brengt je meer controle over je leven, nieuwe zaken om te leren en te oefenen en daarna komt een zwnagerschap in zicht
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 10 maart 2017 @ 11:36:

[...]

Vreemd genoeg geven de kaarten aan dat er meer beweging zit in je liefdesleven, vruchtbaarheid, overvloed en een keuze met of over een partner die gemaakt moet gaan worden. Teveel welvaart zoeken voor je gezin/familie werkt nadelig.

Je studie lijkt je niet het geluk te brengen, je lijkt er geen voldoening uit te halen en zo te zien overweeg je misschien zelf ook al om dit anders aan te pakkenWow! Dit komt gigantisch binnen. Op dit moment staat mijn studie stil en dat frustreert, maar óók mijn liefdesleven staat stil. Bijzonder dat de kaarten dat gezien hebben. Ik zal later laten weten of de kaarten gelijk hebben en er inderdaad beweging gaat komen in dat liefdesleven! Ik hoop het!!! Bedankt tomcat, doet me goed!
Zou je voor mij ook de kaarten willen leggen?

Ik ben nogal een job-hopper geweest de afgelopen jaren. Nu zit ik op een werkplek waar ik me heel erg thuis voel, alleen het is een hectische omgeving, waardoor ik soms als een kip zonder kop rondloop omdat ik het overzicht kwijt raak. Mijn vraag is of ik het ga redden binnen dit bedrijf wat betreft de hectiek.
Tomcat, ik zou je nog een vraag willen stellen.

Kun je iets zeggen over de toekomst van mijn liefdesleven? (of de al jarenlange non-existentie ervan?). Ik voel me de laatste tijd wat eenzaam, waar iedereen in mijn omgeving zich inmiddels settelt, druk is met kinderen etc.
quote:tomcat schreef op 10 maart 2017 @ 11:26:

[...]

Hij zal er wel op ingaan maar waarschijnlijk met wat andere verwachtingen dan jij, hij is verveeld in zijn huidige situatie. De kans is aanwezig dat hij meer dan alleen lichemlijk wil en de kans is ook aanweig dat jij dit ook gaat voelen. Mogelijk heeft dit consequenties voor je bestaande relatie.Hartstikke bedankt Tomcat! Dat gevoel had ik zelf ook al. Ik ben bang dat ik hem ga kwetsen als ik alleen een fwb relatie met hem wil aangaan. En ik weet dat ik zelf ook wel eens heel hard voor deze man kan gaan vallen....
Ik ben even nieuwsgierig. Ik heb al heel lang geen baan, maar wil graag weer aan het werk. En dat klinkt makkelijker dan het is, blijkt wel. Komt er een leuke baan op mijn pad? Kan je ook zien of dat snel zal zijn? Of moet ik nog wat geduld hebben? Alvast bedankt weer!
quote:Joni_de_tweede schreef op 10 maart 2017 @ 13:44:

Zou je voor mij ook de kaarten willen leggen?

Ik ben nogal een job-hopper geweest de afgelopen jaren. Nu zit ik op een werkplek waar ik me heel erg thuis voel, alleen het is een hectische omgeving, waardoor ik soms als een kip zonder kop rondloop omdat ik het overzicht kwijt raak. Mijn vraag is of ik het ga redden binnen dit bedrijf wat betreft de hectiek.

Ja, je gaat het redden maar ook ja, het blijft wel hectisch.

het is zaak dat je goed afbakent, je prioriteiten stelt, controle houdt over het werk dat je doet en niet het werk jou laten controleren.

Teveel balanceren en op je tenen lopen gaat in je nadeel werken, je kan het maar het heeft een energie van..hoe meer je oppakt hoe meer je gaat krijgen. Geen waardering maar dat het normaal is dat je alles maar doet..blijf daar een beetje weg.

Er komen in de toekomst wat snelle, oneverwachte wendingen, zorg dat je op dat moment scherp bent dan kan je je voordeel ermee doen, dat is het moment om loon naar werken te gaan halen.
quote:dignity schreef op 10 maart 2017 @ 16:22:

Tomcat, ik zou je nog een vraag willen stellen.

Kun je iets zeggen over de toekomst van mijn liefdesleven? (of de al jarenlange non-existentie ervan?). Ik voel me de laatste tijd wat eenzaam, waar iedereen in mijn omgeving zich inmiddels settelt, druk is met kinderen etc.

Je liefdesleven komt in een nieuwe fase en dat kan vrij snel vrij serieus gaan worden,

Iemand die je leert kennen in een samenwerking of vanuit een groep.
Hoi tomcat,

Zou je wat kunnen vertellen over mijn liefdesleven?

Blijf ik voor altijd met mijn huidige partner?

Alvast bedankt voor je tijd!
quote:Biepmiep68 schreef op 10 maart 2017 @ 20:13:

Ik ben even nieuwsgierig. Ik heb al heel lang geen baan, maar wil graag weer aan het werk. En dat klinkt makkelijker dan het is, blijkt wel. Komt er een leuke baan op mijn pad? Kan je ook zien of dat snel zal zijn? Of moet ik nog wat geduld hebben? Alvast bedankt weer!

Snel of niet weet ik niet, maar ik krijg kracht in je intellgentie, je denkvermogen en iemand die je mogelijk begeleid naar die situatie. Misschien vai een uitzendbureau of jobhunter of iets in die richting eni ets van bijscholen om in de functie te komen? de verdere toekomst geeft een gezellige sociale omgeving aan waar je met gemak de zaken aankan die nodig zijn op carierregebied.

Dus dat werk dat komt denk ik wel geod, maar er lijkt een tussenstap te zijn van begeleiding, inzetten van je intelect, om daar te komen.

Denk aan detachering, uitzenbureau, jobhunter, trajectje waarin je bijleert om in de functie te groeien, zoiets.
quote:chocoladerijstwafel schreef op 11 maart 2017 @ 10:27:

Hoi tomcat,

Zou je wat kunnen vertellen over mijn liefdesleven?

Blijf ik voor altijd met mijn huidige partner?

Alvast bedankt voor je tijd!

Wat ik zie is dat jij actief bent in het controle houden op je relatie, checken of alles goed gaat en proberen bij te sturen als er ontvredenheid of strubbeling is, je wilt graag dat de relatie lang standhoud en daar zet je je voor in.

Je partner heeft iets in zijn/haar verleden wat echt een keer losgelaten moet worden, het is zinloos om verdriet over het verleden te houden en is jammer als je daardoor je zegeningen in het heden niet telt. Je partner zoekt een soort van veiligheid, steun in de relatie, dat is belangrijk voor hem/haar.

Jullie samen zijn soms misschien wat zakelijk of nuchter maar zeker betrouwbaar waar het op de relatie aankomt, daar werken jullie alletwee voor.

Waar het heen gaat daar ligt nieuws dat er komt, dat nieuws heeft betrekking op de misschien niet geheel vrijwillige samenwerking met iemand anders die om een compromis vraagt.

Misschien een ex waar samen mkinderen mee zijn of iets van beslommering uit het verleden, ik vermoed bij je partner gezien het verleden wat bij hem al naar boven kwam.

Er lijkt nog iets uit het verleden afgehandeld te moeten worden en daar komt binnenkort iets over.
Zo, de wachtkamer is weer leeg, tijd voor koffie
Mag ik nog een keer iets aan je vragen? Ik heb helemaal in het begin een algemene vraag gesteld en je had daar een goed antwoord op wat klopte. Mijn vraag is nu: waarom lukt het me niet om mijn ex (de vader van mijn kinderen) los te laten? Niet alleen vanwege de kinderen die we samen hebben, er is meer tussen ons, maar het belemmert en verwart me in mijn leven nu.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:tomcat schreef op 11 maart 2017 @ 10:44:

Zo, de wachtkamer is weer leeg, tijd voor koffie In de tussentijd heb ik even een bericht geschreven.
quote:Elmervrouw schreef op 11 maart 2017 @ 10:48:

Mag ik nog een keer iets aan je vragen? Ik heb helemaal in het begin een algemene vraag gesteld en je had daar een goed antwoord op wat klopte. Mijn vraag is nu: waarom lukt het me niet om mijn ex (de vader van mijn kinderen) los te laten? Niet alleen vanwege de kinderen die we samen hebben, er is meer tussen ons, maar het belemmert en verwart me in mijn leven nu.

De relatie was in het verleden heel goed en in het heden lijk jij behoefte te hebben aan vastigheid, weten waar je aan toe bent voor lange termijn, je zal je binnenkort gaan realiseren dat je hiervoor een ander pad moet gaan volgen.

Wat echt dwarszit is gerelateerd aan een nieuw pad op materieel gebied, dit uit zich wel in je emoteis en geest..je lijkt een beetje het materiele gezeur kwijt te willen en combineert dat aan gevoelens van liefde en geborgenheid.

Anderen zien jou wel als iemand die fluitend een cariere op kan bouwen met groot gemak maar de nieuwe fase in je leven is een behoorlijk obstakel op het moment.

De toekomst brengt stormachtige verandering die je ten goede zal komen, zorg dat je klaar bent om je kansen te pakken.
quote:tomcat schreef op 11 maart 2017 @ 10:55:De relatie was in het verleden heel goed en in het heden lijk jij behoefte te hebben aan vastigheid, weten waar je aan toe bent voor lange termijn, je zal je binnenkort gaan realiseren dat je hiervoor een ander pad moet gaan volgen.

Wat echt dwarszit is gerelateerd aan een nieuw pad op materieel gebied, dit uit zich wel in je emoteis en geest..je lijkt een beetje het materiele gezeur kwijt te willen en combineert dat aan gevoelens van liefde en geborgenheid.

Anderen zien jou wel als iemand die fluitend een cariere op kan bouwen met groot gemak maar de nieuwe fase in je leven is een behoorlijk obstakel op het moment.

De toekomst brengt stormachtige verandering die je ten goede zal komen, zorg dat je klaar bent om je kansen te pakken.Dat is een snel antwoord, dank je wel! Alleen, ik snap de relatie met materieel gebied en carriere niet (qua werk ligt alles op zijn gat, al een hele tijd); het is juist wat emotie en gevoel betreft waar ex en ik elkaar blijkbaar niet kunnen loslaten. Die stormachtige verandering, op welk gebied is dat dan? Sorry, ik kan er geloof ik niet zoveel mee..
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, soms klopt het niet maar dit is wat ik krijg als antwoord.

edit - ik lees net je verhaal en als ik wat ik heb gelegd daar aan relateer dan komt het niet loslaten juist omdat het werk op zijn gat ligt en er verder weinig afleiding is, daardoor blijf je met je focus op je ex hangen, omdat er verder weinig gebeurt. Kans is groot dat er op werkgebied weer iets komt waardoor je lekkerder in je vel komt en dat loslaten vanzelf gaat.
Tomcat, zou je voor mij nog een keer willen leggen?

Vraag is hoe de juridische procedure waarin ik sinds kort verwikkeld ben gaat aflopen?
quote:Dreamchild schreef op 11 maart 2017 @ 11:12:

Tomcat, zou je voor mij nog een keer willen leggen?

Vraag is hoe de juridische procedure waarin ik sinds kort verwikkeld ben gaat aflopen?Ik verwacht een compromis als uitslag, maar wel een compromis waar jij goeddeels de regie op voert, misschien kan je zelf met een voorstel komen om langslepende procedures te verkorten. Je hoeft niet bescheiden te zijn in deze zaak, laat zien wat je kan en waar je voor staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven