Theehuis
zaterdag 24 januari 2009 om 16:31
Update: Xan is níet in zijn nopjes
Weegschaal is afgekeurd . Ik werd eerst een beetje meewarig aangekeken toen ik zei dat ik dat ding niet helemaal snapte, maar ding blijkt onbegrijpelijk en doet niet wat ie moet doen. En plotseling vindt ie water- en vetpercentage 'helemaal niet zo belangrijk' meer
Hij is 'm nu aan 't inpakken en brengt 'm volgende week terug...
Weegschaal is afgekeurd . Ik werd eerst een beetje meewarig aangekeken toen ik zei dat ik dat ding niet helemaal snapte, maar ding blijkt onbegrijpelijk en doet niet wat ie moet doen. En plotseling vindt ie water- en vetpercentage 'helemaal niet zo belangrijk' meer
Hij is 'm nu aan 't inpakken en brengt 'm volgende week terug...
Peas on earth!
zaterdag 24 januari 2009 om 16:58
zaterdag 24 januari 2009 om 17:12
zaterdag 24 januari 2009 om 17:30
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 januari 2009 @ 16:31:
Hij is 'm nu aan 't inpakken en brengt 'm volgende week terug... Ghe ghe, leedvermaak dit
Hij is 'm nu aan 't inpakken en brengt 'm volgende week terug... Ghe ghe, leedvermaak dit
zaterdag 24 januari 2009 om 17:32
zaterdag 24 januari 2009 om 19:10
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 januari 2009 @ 15:10:
Oh en kijk, voor als de iERen heimwee hebben
[afbeelding]
OOOO, ik wil ik wil. Ik vind dat ook erg lekker. Hebben we het over gehucht van nu of OudErwtenechtegroteStad?
Nog even bijlezen, maar vast: Leuk van Mal, Star. Die zou ik nu ook weleens willen intmoeten Eerst morgen Vish en jij maar. Ik vind het wel eng hoor
Oh en kijk, voor als de iERen heimwee hebben
[afbeelding]
OOOO, ik wil ik wil. Ik vind dat ook erg lekker. Hebben we het over gehucht van nu of OudErwtenechtegroteStad?
Nog even bijlezen, maar vast: Leuk van Mal, Star. Die zou ik nu ook weleens willen intmoeten Eerst morgen Vish en jij maar. Ik vind het wel eng hoor
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 24 januari 2009 om 19:14
Star, hahah om burgers
En om Xan en Erwt.
Ik ga ook online sodabred mix kopen, joechee
Hier iedereen echt beter lijkt het. Chica zowaar heel vrolijk vandaag. Net even bij mijn moeder langs geweest die wel ziek is nu.
Ik ga ook even in NS kijken en dan Chica op bed mikken.
En om Xan en Erwt.
Ik ga ook online sodabred mix kopen, joechee
Hier iedereen echt beter lijkt het. Chica zowaar heel vrolijk vandaag. Net even bij mijn moeder langs geweest die wel ziek is nu.
Ik ga ook even in NS kijken en dan Chica op bed mikken.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook