Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 januari 2009 @ 10:48:

Goedemorgen

Ohhh een trio-theehuisdeet, wat leuk! Ik wil wel uitgebreid verslag!

Ja, Xan met z'n Victoria . Ik vind het een hysterisch wijf. Overweeg nu in de clausule op te nemen dat hij met Victoria mag zoenen als ik dan met Johnny D. mag Zoiets heb ik met Don ook afgesproken. Hij mag een ker zoenen met Seven of Nine uit Star Trek. En ik mag ook een keertje zoenen met een lekkere bekende man. Maar ik heb geen naam genoemd. Zou een beetje jammer zijn als ik George Cloony in het echte tegen zou komen, terwijl ik Johnny Depp genoemd heb als zoenert. Ik hou mijn opties open!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh das slim Kess

Zo'n contractje kan ik natuurlijk ook opstellen

Xan heeft bedacht dat het goed voor me is als ik heel even een blokje omga....
Peas on earth!
Met de auto kun je toch ook een blokje om?
Loretta is De Mol. Punt.
Xan zegt: jaaa nee jaaa neee neee jaaaa neeeeeeeeee..... we moeten ergens heenrijden en dán een blokje om.

Hij zegt er nog achteraan: jaa tsskk pffff natúúrlijk kun je een blokje om met de auto
Peas on earth!
Ik ga alleen als die trommelaars een beetje zachter trommelen.
Peas on earth!
Hoest met Vito trouwens?
Peas on earth!
Als ik nou óóit een kind krijg hè, hoe moet ie dan heten, hier op Vief? Worteltje ofzo? (van samen in een potje met die erwtjes?)
Peas on earth!
dopje (erwtje)

Wij ook allemaal afspraken, eigenlijk is iedere bekende buitenlander een optie voor ons als we de kans krijgen. Bekende Nederlanders moet overleg over gevoerd worden...

VIsh dankzij ben ik weer paar sneakers rijker, was aangestoken door de site!

Veel plezier vandaag Star!
Spruitje! No doubt about it!

Met Vito gaat het eh.... ik weet het zlf eigenlijk neit zo goed. Gisteravond weer 40 graden koorts, vanmorgen 38 en nu koortsvrij. Als hij straks toch weer koorts krijgt, ga ik de hap maar weer bellen. Vind het wel erg vreemd zo.

Kun je de trommelaartjes niet vragen ergens anders te gaan spelen? Met behulp van pijnstillers enzo?
Loretta is De Mol. Punt.
Hmmm, raar van Vito. Was met Chica ook al zo toch (dna weer wel en dan weer geen koorts). Zou inderdaad ook even hap bellen als 't niet overgaat. Duurt wel lang zo.

Heb inmiddels de trommelaars vriendelijk (1 paracetamol) doch dringend (+ nóg een paracetamolletje) verzocht elders te gaan trommelen. Even afwachten of ze luisteren.

Spruitje
Peas on earth!
Das ook een goeie, Dier! Gewoon álle bekende buitenlanders zoenen! Hoe vaak is dat al voorgekomen, trouwens? Want jij hebt dus wel een veel grotere 'pakkans'.
Loretta is De Mol. Punt.
Arme Vito, typisch dat het terug is en weggaat en terug komt. Is inderdaad typisch en 40 graden koorts hoort volgens mij ook niet bij een kies die door moet komen of wel?

Hoe kom je aan de trommelaars erwt? Retour afzender?
Nee, het is zeker gen kies oid. Echt ziek, want als hij koorst heeft plakt hij ook de hele tijd als een sticker aan me vast. Dat is intussen ook zijn nieuwe kossnaampje: Stickertje. En eten wil hij ook niet echt. Drinken gaat gelukkig wel goed.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 25 januari 2009 @ 12:40:

Das ook een goeie, Dier! Gewoon álle bekende buitenlanders zoenen! Hoe vaak is dat al voorgekomen, trouwens? Want jij hebt dus wel een veel grotere 'pakkans'.

Mijn pakkans groter, vertel want ik ben er nog niet achter ?

Heb wel Huub van der Lubbe op een babytruitje een handtekening laten zitten die ik ter hoogte van mijn borsten had maar dat is geen zoenen he? Was ook niet bewust . 5 maart John Legend, hij zoent heerlijk dus probeer het weer eens
Stickertje is cute....hmmm typisch, hope so dat het snel overgaat.
Mén, wat maak ik veel vertypinkjes! Maar geen zin om steeds terug te lezen en te corrigeren. Jullie moeten het er maar gewoon mee doen!
Loretta is De Mol. Punt.
Zijn de leedies al onderweg naar Ceetmeet?
Ik snap je beter met vertikkinkjes
Nou, jij hoeft niet eens toestemming te vragen, jij kan een bekende buitenlande gewoon bespringen. Ik heb geen bepaalde man gereserveerd, maar moet wel van te voren even melden wie ik ga zoenen. Als jij nou naar het internationaal filmgebeuren gaat in Utrecht bijvoorbeeld (dat is toch volgende week ofzo?) heb je dikke kans dat je kunt zoenen. Grote pakkans dus!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja tuurlijk, jij moet eerst nog overleggen. Zou ons systeem gewoon overnemen, moet kunnen.

*bestelt meteen kaartje filmgebeuren*
Ga dutje doen! Kess succes met Vito, hopelijk is het gewoon weg nu.

Erwt succes met de trommelaars, hopelijk is het ook weg door je dringende verzoeken.

Ciao bella's!
Wij gaan nu naar de C-meet

We hebben hele roze prinsessemeuk gescoord. Chica is vreselijk jaloers

Vish compu is stuk toch?

Kess, Chica had dat ook, steeds koorts, dan weer niet, dan weer wel

Tot later
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ben ik weer. Trommelaars hebben gelukkig een beetje pauze
Peas on earth!
Veel plezier Vish, Star en Inad!
Peas on earth!
Vish is ziek en niet zo'n beetje ook, heeft zich nog nooit zo beroerd gevoeld smste ze

Heeeeeeel bizarraarvreemd om Inadfamilie te zien, maar wel erg leuk. Ik vind ze lief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven