Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ha TP!

Veel plezier vanavond!!
Hoi Miran!

Ik vind dat je moeder gelijk heeft! Kijk maar eens of hij wat zich van laat horen..

Eerlijk gezegd zit ik daar met mijn ex ook wel een beetje mee..Tot nu toe kwam elk contact steeds van mij (ook omdat ik eerst helemaal geen contact meer wilde natuurlijk), maar hoe zal dat straks gaan?? Ik ben benieuwd (en ben er weer veel te veel mee bezig..)

Wat voor een meubels heb je gekocht??

Ik zit te wachten op mijn bezoek. Ze stond in de file, maar was nu weer aan het rijden smste ze net
Feauteil en tv kastje, erg leuk, jammer alleen die levertijden......

Tja, ik heb al eens het contact verbroken, een maand, toen kwam hij begin oktober weer terug (smsen kwam weer op gang, hij was verhuisd en nodigde mij uit bij hem te eten) en daarna heb ik het contact/initiatief voornamelijk bij hem gelaten. Er volgde een leuke tijd met etentjes, bioscoop, concert etc. Totdat ik half november daar wat meer zekerheid bij wilde voelen en hij dat niet kon geven, want niet straalverliefd en nog altijd niet toe aan relatie. Hij loopt nog steeds wekelijks bij een psych, heeft in het verleden ook veel last gehad van een stalkster. Dat verhaal ken ik niet zo goed, maar volgens mij heeft hij daardoor een behoorlijk probleem met "vertrouwen"
Ps hij was zich nl. lam geschrokken toen ik een sinterklaaskadootje voor z'n voordeur had gelegd (zonder aan te bellen, ik was als een zwarte piet weer weg gegaan...).

Hij vermande zich wel weer (want "it was Miranda" en niet zij....) maar toch....
Klinkt best heftig, Miran! Vooral dat van dat stalken..

Je weet inderdaad nooit hoe het gaat lopen..maar even afwachten dus..

Jammer dat de levertijden voor je nieuwe meubeltjes zo lang zijn..ben benieuwd hoe ze eruit zien
mijn huis is zoals de zgn "riviera maison" stijl :-)
Oh ja..dat zegt me wel wat! Mooi hoor!
mijn bezoek is de weg kwijt..Het is de eerste keer dat ze hier komt..
Hoi!

Ik heb heeeeeeeerlijk uitgeslapen, en nu MOET ik aan de opruim.. ik wil alleen niet... Blugh...
Succes Pop! Zit nog steeds op vriendinnetje te wachten..
Ik ga nu winkelen met mijn Winkelmandje;-)
So Indi; die hebben ook lang in de file gestaan..... wel fijn geshopt?

Xen: hopelijk maak je ng leuke plannen voor vnvd ipv de gevreesde bankhangavond .

TP: veel plezier op je first night out met V. vnvd !

Miran.... tja. TM. Hoor nu de story een beetje, heb het nooit echt helemaal gevolgd, maar klinkt indd een beetje als steeds dezelfde ridel. Je bent bang dattie niet achter je aankomt als je niets van je laat horen; zegt at niet al genoeg?

Anyway; ik ga zo uit wokken met mijn zangeressen !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:misspoez schreef op 24 januari 2009 @ 12:39:

Inkepinkie, speel je ook iets met de carnaval ofzo?

leuke naam MP !

Nee, ik loop alleen polonaises met de carnaval :-)
Hoe was de proeverij, WM??

Ik vond het wel erg lekker dat eten
So, ik denk; sluit even aan in de discussie, maar er is niets loos hiero.

Iedereen leuke avond gehad, bij anderen of op de bank ?

Mijn avond was top, nu beetje leeghoofden op de bank, zodak wellicht straks wel wat langer doorslaap .
Waarom is het voor het slapen gaan zo moeilijk.....waarom komen dan die tranen......waarom mis ik hem zo?
Ach meis.....

Tis moeilijk omdat je dan helemaal op jezelf aangewezen bent; je niet int een oft ander kunt vluchten voor de afleiding. Omdat je het liefst iets warms hebt om tegenaan te kruipen.....

Hartstikke begrijpelijk, je gevoel WM. En het is indd rot meis.

Kopje thee en Alicia Keys op ned 3 helpt misschien ?
Vleer is thuis !!!!!

Teruglezen doe ik morgen wel , ben gesloopt..

Super vakantie gehad, kan skieen nou t begin dan in iedergeval Remmen en bochtjes maken haha , paar keer flink over de kop gegaan , lachend opgestaan en verder gaan skieen.

Apres ski was ook zeeeeeeeeeeeeeer gaaf , ben daar nog t meest kapot van geloof ik.

Had al een paar dagen een onwijs leuke vent gespot, gisteravond dan eindelijk langer met elkaar gekletst dan de bedoeling was. Nachtwerk en gaan elkaar geloof ik gauw weer zien !!

Vleer gaat de was uit de machine halen en ophangen en dan de 2e was er inpleuren en dan .. S L A P E N !!

Ben verrot kapot
Iemand die mij een update kan geven ?

Ik lees iets over tranen van WM ??
Ik weet het gewoon niet.....ene moment gaat het best.....en nu blijven de tranen biggelen over mijn wangen.
VM is niet verliefd....dus het is over......
Wm das kut !!! Dikke knufffel van mij , bah wat rot zeg voor je..

Ga morgen alles terug lezen (of er moet iemand zo lief zijn om een update te maken voor me ??)
WM; sorry dat ik zo abrupt weg was vanacht, maar mn ogen vielen dicht.

Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen en voel je je vandaag alsof je de hele wereld aankunt

Vleer; welkom thuis! Fijn dat je het leuk hebt gehad. Kun je er weer even stevig tegenaan hiero. Relax ze!
Nou toen ik langs de spiegel liep voelde het alsof ik wakker ben geworden na een flinke vectpartij. Inmens dikke ogen

Maar goed.....die zullen straks heus gaan slinken. Om 13u afgesproken om te gaan sporten en vanmiddag krijg ik voor een week een logékatje! Vanavond weeeeeeeer uiteten! Lekker decadent zo 3 keer op rij!
Hai allemaal!

Wat een lekker relaxte zondagochtend hier en in real life!

Vleer: welkom thuis! Zo te lezen heb je een fantastische vakantie gehad, incl. vakantievriendje, geweldig toch? Er is hier niet zoveel gebeurd hoor tijdens jouw afwezigheid, behalve dan met WM, maar dat wist je al.

WM: goed dat je zon lekker gevuld weekend hebt! moet logekatje dan hokken met Winkelkater? hoop dat dat goed gaat..En kan me heel goed voorstellen dat je van8 verdrietig was, dat hoort er toch bij, laat t maar gewoon komen ipv te ontwijken.

Waar zijn de mannen trouwens? BE is ook erg stil....

Ik had toch een bankhangavond gisteren, lekker filmpje gekeken. Voelde me wel een heel klein beetje rot...ik ben ook geen type om alleen de kroeg in te gaan. Ik zal binnenkort weer even vriendin vragen (die in andere stad woont, zus van goede vriend) of zij weer eens zin heeft om te sloeren. Ligt ook aan mij he, ik moet gewoon wat meer initiatief nemen soms.

Anyway, nog even en dan is het zomer en is iedereen veel meer buiten en meer spontane acties voor terrasjes etc.

kreeg net smsje van R dat ik hem nog niet gebeld had....zucht...hem teruggesmst dat hij heus wel weet waarom ik niet gebeld heb (vanwege het opdringerige vorige week) en dat ik geen zin heb om weer een gesprek daarover aan te gaan.

Ga zo even vriend smsen om te vragen of die vanmiddag iets wil doen, heb wel ff zin om naar een jazz optreden te gaan in kroeg hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven