Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 22 januari 2009 om 18:52
Het blijft een raar iets, liefde... Waarom wel, waarom niet... Was er maar een truucje voor he...
Hoe gaat het nu WM? Ga je vanavond nog iets leuks doen?
Prikvlieg in de stress? Volgende week rustiger? Of moet je nog ff door?
Ik ga zo naar een borrel, dus ben hier vanavond niet...
Fijne avond allemaal!
Hoe gaat het nu WM? Ga je vanavond nog iets leuks doen?
Prikvlieg in de stress? Volgende week rustiger? Of moet je nog ff door?
Ik ga zo naar een borrel, dus ben hier vanavond niet...
Fijne avond allemaal!
donderdag 22 januari 2009 om 19:19
Ik ben sinds gister het sporten ook weer gaan oppakken! Zijn we in ieder geval op tijd voor de zomer.
Ik moet ook straks wat minder gaan snaaien... Wat ik ben erg van de lekkere tussendoortjes Maar ik red het niet om alleen gezond te eten....Heb ik de disipline niet voor
Ik ga vanavond helemaal niets doen, beetje forummen en hangen... Ouders komen wel zo eventjes op de koffie!
Zal gezellig worden ivm geplande zomervakantie.....
Ik moet ook straks wat minder gaan snaaien... Wat ik ben erg van de lekkere tussendoortjes Maar ik red het niet om alleen gezond te eten....Heb ik de disipline niet voor
Ik ga vanavond helemaal niets doen, beetje forummen en hangen... Ouders komen wel zo eventjes op de koffie!
Zal gezellig worden ivm geplande zomervakantie.....
donderdag 22 januari 2009 om 19:48
So, daar ben ik weer !
Net telefoontje dat mn optie voor een appartementje niet doorgaat; de bewoners willen er nog niet weg....grrrr.... ik ben gedoemd voor eeuwig bij mijn ouders te wonen volgens mij....
Over VDL, weinig bijzonders, paar smsjes over en weer. Niets gepland staan; ons beider weekend zit nogal vol.
LM: hopelijk voel je je al wat beter. Indd rot, die reactie van FBM. Maar, zoals Xen zegt; hij is het niet waard een traan om te laten. Heb het idee dat hij dat ook niet om jou doet (klinkt lomp misschien, is niet zo bedoelt). Sterkte meis!
Indi; wat leuk zeg; staatsbezoek! Kon ze ook een beetje voorlezen?
WM: over het relatief weinig huilen; misschien heb je al genoeg gehuild; zijn je tranen een beetje op. Ik had dat heel erg bij mijn ex; ons laatste half jaar dagelijks in tranen en vanaf het uit ging heb ik geen traan meer gelaten.......
Erykah en Xen; wat eng zeg, die paniekaanvallen. Hopelijk hebben jullie iets aan elkaar. Sterkte meiden.
Xen: tof dat je zo'n enorme indruk maakte met je colbertje! Goed hoor. Veel plezier int theater vnvd!
MP: ik heb je woord '''zenn' 3 x moeten lezen; las de hele tijd ''xennn'' haha. Dat woord zit nogal ingeprogrameerd blijkbaar
Net telefoontje dat mn optie voor een appartementje niet doorgaat; de bewoners willen er nog niet weg....grrrr.... ik ben gedoemd voor eeuwig bij mijn ouders te wonen volgens mij....
Over VDL, weinig bijzonders, paar smsjes over en weer. Niets gepland staan; ons beider weekend zit nogal vol.
LM: hopelijk voel je je al wat beter. Indd rot, die reactie van FBM. Maar, zoals Xen zegt; hij is het niet waard een traan om te laten. Heb het idee dat hij dat ook niet om jou doet (klinkt lomp misschien, is niet zo bedoelt). Sterkte meis!
Indi; wat leuk zeg; staatsbezoek! Kon ze ook een beetje voorlezen?
WM: over het relatief weinig huilen; misschien heb je al genoeg gehuild; zijn je tranen een beetje op. Ik had dat heel erg bij mijn ex; ons laatste half jaar dagelijks in tranen en vanaf het uit ging heb ik geen traan meer gelaten.......
Erykah en Xen; wat eng zeg, die paniekaanvallen. Hopelijk hebben jullie iets aan elkaar. Sterkte meiden.
Xen: tof dat je zo'n enorme indruk maakte met je colbertje! Goed hoor. Veel plezier int theater vnvd!
MP: ik heb je woord '''zenn' 3 x moeten lezen; las de hele tijd ''xennn'' haha. Dat woord zit nogal ingeprogrameerd blijkbaar
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 22 januari 2009 om 22:50
Nee hoor, niet echt. Was gewoon aan het smsen met iemand en die zei iets (niks bijzonders, gewoon dat april wel ver weg is(ik heb aangegeven minstens tot april niet af te willen spreken)) waardoor ik meteen mijn telefoon wilde wegleggen omdat ik acuut overal bulten en jeuk kreeg, zegmaar. En daarna was ik even bij een kennisje aan het computerEHBO-en en in haar mailbox zag ik een mail van mijn ex staan (ze doen iets samen, niks raars, weet ik ook gewoon) en ze vertelde dat hij aan het feesten is en nogal losgeslagen, overal vrouwen, bladiebla, en ik kon alleen maar denken - *leegte* en de tranen liepen zo over mijn wangen. Hij heeft me zo'n zeer gedaan, ik heb echt het idee dat er iets stuk is in me. Nee, ik ben er nog lang niet...
donderdag 22 januari 2009 om 23:06
Je hebt een heftige tijd doorgemaakt....je heb beetje bij beetje steeds meer je leven op de rails hoe jij het wilt. Vergeet niet dat je heel erg sterk bent. Je bent er niet alleen voor jezelf maar ook voor de kids. Daar heb je echt wel kracht voor nodig!
Gun jezelf de tijd, je bent bezig met de opbouw! Het is niet raar dat je emotioneel er nog niet bent. Maar je komt er echt wel!!
Gun jezelf de tijd, je bent bezig met de opbouw! Het is niet raar dat je emotioneel er nog niet bent. Maar je komt er echt wel!!
vrijdag 23 januari 2009 om 15:05
Hoi!
Pfoe.... weekend! heb twee zware gaden gehad op mijn werk ivm moeilijke leerling. Gisteren bij RP2 gegeten en geslapen (althans, poging tot, hij sliep onrustig en ik ook) en vandaag ging mijn moeilijke leerling weer door het lint. Daarna nog gesprek met IB en leiding over dit geval, nog twee oudergesprekken gehad over resultaten, en nu ben ik er echt even klaar mee!
Ben de hele week al n beetje chagerijnig en moe... Gaat lekker zo! Ik ga dit weekend dan ook lekker een beetje ontspannen. Rustig aan doen en zo. En maandag lekker een dagje met RP2, wat leuks doen. Heeft iemand tips??
Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel! MP, je komt er heus wel hoor! WM, vanavond etentje toch? Succes! Erykah, ik begrijp je gevoel nog niet echt, maar ik heb wel de hoop over een aantal jaar aan kinderen te beginnen en wil daarvoor wel een stabiele relatie, we moeten maar eens zien of dat lukt. Ingel, jammer van dat huis!
Voor de rest: ZWAAAAAAAAAAIIIIII!!!!!!
Pfoe.... weekend! heb twee zware gaden gehad op mijn werk ivm moeilijke leerling. Gisteren bij RP2 gegeten en geslapen (althans, poging tot, hij sliep onrustig en ik ook) en vandaag ging mijn moeilijke leerling weer door het lint. Daarna nog gesprek met IB en leiding over dit geval, nog twee oudergesprekken gehad over resultaten, en nu ben ik er echt even klaar mee!
Ben de hele week al n beetje chagerijnig en moe... Gaat lekker zo! Ik ga dit weekend dan ook lekker een beetje ontspannen. Rustig aan doen en zo. En maandag lekker een dagje met RP2, wat leuks doen. Heeft iemand tips??
Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel! MP, je komt er heus wel hoor! WM, vanavond etentje toch? Succes! Erykah, ik begrijp je gevoel nog niet echt, maar ik heb wel de hoop over een aantal jaar aan kinderen te beginnen en wil daarvoor wel een stabiele relatie, we moeten maar eens zien of dat lukt. Ingel, jammer van dat huis!
Voor de rest: ZWAAAAAAAAAAIIIIII!!!!!!
vrijdag 23 januari 2009 om 15:24
Hey Pop!
Hoop dat het weekend je laat opbloeien en je goed tot rust komt! In dat verlengde zou een dagje Sauna wel heel erg lekker zijn om te doen met RP2. Maar ik weet niet of jullie daarvan houden?
Ik heb ook niet echt een idee wat voor een weer het wordt. Daar hangt het ook wel een beetje vanaf natuurlijk!
Ja straks etentje met VM....over 3 uurtjes. Wel spannend..hoop niet dat ik te emotioneel wordt.....
Hoop dat het weekend je laat opbloeien en je goed tot rust komt! In dat verlengde zou een dagje Sauna wel heel erg lekker zijn om te doen met RP2. Maar ik weet niet of jullie daarvan houden?
Ik heb ook niet echt een idee wat voor een weer het wordt. Daar hangt het ook wel een beetje vanaf natuurlijk!
Ja straks etentje met VM....over 3 uurtjes. Wel spannend..hoop niet dat ik te emotioneel wordt.....
vrijdag 23 januari 2009 om 18:13
He, mijn plaatje blijft niet plakken...
het was in ieder geval een heel lief beertje die iedereen een knuffel gaf !
Ik ben bezig met eem last-minute boekje in elkaar te zetten voor de vertrekkende dirigent; morgen hapje en drankje met het koor en dirigent; zin in !
Vnvd: repeteren en ff aan de bar hangen. Morgen overdag helpen int JC.
Zondag naar Vrienden van Amstel Live met een paar uitverkorenen vat JC (gratis kaartjes >> jeuij)
Jullie plannen?
het was in ieder geval een heel lief beertje die iedereen een knuffel gaf !
Ik ben bezig met eem last-minute boekje in elkaar te zetten voor de vertrekkende dirigent; morgen hapje en drankje met het koor en dirigent; zin in !
Vnvd: repeteren en ff aan de bar hangen. Morgen overdag helpen int JC.
Zondag naar Vrienden van Amstel Live met een paar uitverkorenen vat JC (gratis kaartjes >> jeuij)
Jullie plannen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.