Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
nee, laat ze dat zelf maar doen, maar ik vat h'm wel.

en natuurlijk kan je met iedereen neuken, alleen net wat je zelf zegt, je moet er voor waken om niet als openbare trampoline gezien te worden.

is dat nou een normale zorgvuldig opgebouwde nederlandse zin????
Deze 'discussie' was laatst nog gevoerd. Ik vind persoonlijk nl dat als je geen respect hebt voor vreemdgang(st)ers je er ook niet mee moet neuken. En aangezien ik jou, MissT er nog nooit een verkeerd woord over heb zien schrijven......
Aha, stew, ik vat 'm helemaal!

Sorry voor mijn langzame begrip, zit al de hele dag te werken aan een meer dan dodelijk saai project.....

En ja, leeuw, ik vind dat een keurig opgebouwde Nederlandse zin, en ik kan het weten!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
miss Thang.......................kus kus kus
to be or not to be to fuck or not to fuck.. do your Thang!!
Miss T.... ik zou het ook niet een heul fijn idee vinden...als hij er dan toch eentje achter de hand heeft...
Lieve mensen, even om het dilemma af te ronden.... Ik ben natuurlijk niet gegaan. Zoals eerder gezegd, wil toch wel graag iets meer zijn dan alleen maar een gaatje.....
you go girl!
is een gaatje niet hetzelfde dan gewoon genomen worden dan?

Of ben ik dan weer raar?
ja JIJ bent raar... het is niet veel anders dan gewoon geneukt worden door een SV.. ok met een SV heb je óók een klik
LL, ik verwacht van mijn sv geen eeuwige trouw en knuffelen en 'oh, ik heb je zo gemist', door mijn sv wil ik idd ook gewoon genomen worden, maar als mij verteld wordt dat als ik niet kan, hij dan wel de volgende belt, dat is voor mij net iets te ver.

Ik wil toch wel het gevoel hebben dat het ook om de persoon rond het gaatje gaat, zeg maar.
MissT, als je er een goedkoop gevoel van krijgt heb je de juiste beslissing genomen. En voor hem viel er even niets te nemen.
Inderdaad Stew, jij legt het exact goed uit!!
quote:stewardess schreef op 24 januari 2009 @ 11:05:

Huh, is Toy de sv van MDR?

Maar goed dat ik de boekenlegger ertussen gelegd had, haha

Deze wil ik graag even rechtzetten, nee dat ben ik niet

Ik ken niet eens iemand van het forum persoonlijk, neuken wordt dan helemaal erg lastig

quote:Miss thang schreef op 24 januari 2009 @ 23:27:

LL, ik verwacht van mijn sv geen eeuwige trouw en knuffelen en 'oh, ik heb je zo gemist', door mijn sv wil ik idd ook gewoon genomen worden, maar als mij verteld wordt dat als ik niet kan, hij dan wel de volgende belt, dat is voor mij net iets te ver.

Ik wil toch wel het gevoel hebben dat het ook om de persoon rond het gaatje gaat, zeg maar.Groot gelijk, ik zou het ook niet gedaan hebben!
Thanks, Toy!

Enne, die boekenlegger moeten we maar gaan delen, hoor!
Miss Thang, al heb je meerdere sv's, je kunt toch op zijn minst het fatsoen opbrengen om daar niet over te praten, en al helemaal niet op die manier! 'Dan bel ik die en die wel'

Dat zou me echt kwetsen denk ik....

Zullen we de boekenlegger doormidden scheuren?

Of delen we hem op in dagen van de week?

*Toy gaat even wat eten en zitten*
Zou het op zich ook niet erg vinden als hij meerdere sv's heeft, zie dat bij mij in de toekomst wellicht ook nog wel gebeuren, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat ie ze allemaal een voor een gaat afbellen om te kijken wie er klaar kan staan om zijn kwakkie op te vangen.....

Zullen we de boekenlegger maar gewoon keurig doormidden knippen?
Miss thang, een boel vrouwen met sv's doen hetzelfde, denk ik. Mag het dan wel? Je hebt tenslotte een sv voor de sex, kan je eerste keus niet, bel je toch ook de volgende? Vrouwen zullen alleen discreter zijn erover, maar het komt op hetzelfde neer.
Mocy, dat zou ik ook niet goedkeuren, geloof ik. Ik heb op het moment 1 sv, maar mocht ik er meerdere hebben, dan kan ik me zo voorstellen dat ik op een gegeven moment zin heb in Pietje, omdat hij zo lekker dit en dat kan, of juist in Harry, omdat die weer zo heerlijk.... afijn, you get my drift.

Maar natuurlijk is het ook wel zo dat je gewoon opeens verschrikkelijk geil kunt zijn, en bij wijze van spreken je zwarte boekje gaat nabellen, maar idd, doe daar dan in ieder geval discreet over, zodat de ontvanger nog het gevoel heeft dat het om hem/haar draait.

En wat me bij deze man (die dus nog steeds mijn EX-sv is!) eigenlijk nog het meest tegenstaat, is dat hij pas sinds heel kort een vriendin heeft, en er naar eigen zeggen drie geile meiden naast heeft. En letterlijk: zijn vriendin is vanavond bij hem geweest, hij doet het met haar, zij gaat naar huis en hij belt mij op.

Dat vond ik toch echt te ver gaan! Daar wil ik dan niet aan meewerken, zeg maar.
Oh ja, het kan overigens natuurlijk best wel zijn dat mijn sv het voordat hij mij ziet ook met zijn vriendin gedaan heeft, en ik denk daar verder eigenlijk helemaal niet bij na, maar hij gaat me dat iig niet uitgebreid vertellen.
@miss T goede keuze! zou ik ook gedaan hebben....je bent niet een of ander- makkelijk- te- regelen- vol- te- stoppen- met- kwakkie- gaatje! Kom nou. En hij is toch ook tenslotte niet voor niets je EX sv...daar moest ik ook nog aan denken.
Hallo allemaal,

Ik zou het denk ik ook niet leuk vinden als mijn sv zou zeggen o dan bel ik die wel even! Dus ik denk dat je een goede keuze hebt genomen. En trouwens ik vind altijd als iets niet goed voelt niet meer doen.

Nou ik ging gisteravond voor het eerste mn tweede sv weer eens zien. Ik had hem al zoooo lang niet meer gezien dus toen ik er heen ging was ik best zenuwachtig.

Daar aangekomen. Lekker een film gekeken en toen naar boven en jeetje wat viel dat tegen!!!!!!!!! Echt zo erg. Nou weet ik dat nummer 1 sv een ster in bed is maar dat je dan zo gaat vergelijken dat ik zelfs tijdens de daad aan nummer 1 sv dacht mmm nee dat had ik niet verwacht.

Dus het was de laatste keer dat ik hem gezien heb.

Sorry voor mn geklaag maar wat een aanfluiting was dat. Ik zou blijven slapen maar ben toch midden in de nacht naar huis gegaan.

groetjes
Briggie! Nee! Wat kut!

Denk je lekker genomen te gaan worden, blijkt het een aanfluiting te zijn. Heb je het hem laten merken? Vroeg hij iets toen je 's nachts toch nog naar huis ging?
quote:Miss thang schreef op 25 januari 2009 @ 13:04:

Briggie! Nee! Wat kut!

Denk je lekker genomen te gaan worden, blijkt het een aanfluiting te zijn. Heb je het hem laten merken? Vroeg hij iets toen je 's nachts toch nog naar huis ging?

Nou ik denk dat ie het wel gemerkt heeft maar hij smsde me vanmorgen het was in 1 woord super!!

Dan denk ik tjeeee nou vond ik niet! Maar heb dat maar niet gezegd..

Nee had wat verzonnen dat ik naar huis moest. Ik weet het zwak maar vond het anders zo lullig voor hem.

Hebben jullie dit weleens gehad dat je denkt yeahhh gaan een leuke avond hebben en dat het dan zo tegen valt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven