Vreemdgegaande (ex)vriend

25-01-2009 17:41 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee maar was nog niet lid geworden, toch dacht ik ik plaats mijn verhaal hier ook. Tot voor kort had ik een relatie van 3.5 jaar met mijn ex met wie ik samenwoonde in mijn huis. Toen we gingen verhuizen vorig jaar kwam ik erachter dat hij vreemd ging omdat zijn scharrel toen op de deur stond en ik de deur open deed. Hij vloog weg en durfde de confrontatie niet aan. Hij heeft toen gekozen voor mij en heeft haar gezegd dat ze alleen een scharrel was. Ik besloot toen om toch door te gaan met de verhuizing en de relatie. Een paar weken later had ik al mijn spullen (uit mijn huis) net overgebracht naar zijn nieuwe huis. Vanaf dat moment was hij een aantal nachten weg en werd hij ineens terug gebracht op een ochtend door diezelfde scharrel. Ik ben toen terug gegaan naar mijn huis en heb daar mijn spullen weer terug gezet. Een paar weken later zocht hij weer contact want hij miste me zo en wilde mij terug. Ik heb 1x met hem afgesproken en toen heeft hij de hele avond zitten huilen. Het bleek dat zij hem had wijsgemaakt dat ik expres een kind van hem wilde om er daarna mee te verdwijnen en andere leugens had verteld over mij. De dag erna werd hij gearresteerd (voor het rijden zonder rijbewijs en niet op komen dagen bij de rechtszaak) en moest hij zitten voor 6 weken. In die periode heeft hij mij regelmatig gebeld en heeft hij toegegeven dat hij de afgelopen 2 jaar verslaafd was aan de drugs en dat hij met mij wilde trouwen etc etc. Toen hij vrij was hebben we regelmatig afgesproken en zouden we opnieuw beginnen aan de relatie te werken (wel met behoud van huizen tegen zijn zin).

In die periode bleek dat zijn scharrel zwanger was van een tweeling en hij wilde daar niks van weten. Nu zegt zij dat ze de laatste 2 weken regelmatig met hem heeft gesproken en dat hij wel er wilde zijn voor die kinderen (waarvan de kans ook aanwezig is dat ze niet van hem zijn omdat zij ook vreemd was gegaan toen ze met hem had). Hij beweert dat dit niet zo is.. Ik weet nu niet wat ik moet geloven. De dagen en tijdstippen waarop zij dit beweert klopt met de tijden en dagen dat hij alleen bij hem thuis was. Ik heb hem ermee geconfronteerd en hij wordt boos en zegt er dan mee op te willen houden als ik hem niet op zijn woord geloof maar ja dat geeft mij een bevestiging dat er iets niet pluis is. Hij begrijpt niet dat ik nu niet weet wat ik moet geloven. Waarom zou zij liegen hierover wat schiet zij hier mee op (zij heeft dit niet tegen mij gezegd maar in een soort van blog).

Het erge vind ik ook nog dat zij mij zwart maakt bij mensen dat ik hem allerlei geintjes zou hebben geflikt terwijl ik de enige was die er altijd voor hem is geweest en zelfs kleding naar de gevangenis heeft gebracht terwijl we uit elkaar waren op dat moment omdat niemand anders dat wilde doen...

Zo eindelijk het verhaal eens eerlijk er uit kunnen gooien alle vriendinnen zeggen laat hem toch links liggen maar ja dat vervelende gevoel he:S

Heeft iemand advies of meningen hierover?

Alvast bedankt :D:D

Roos
quote:24Roos schreef op 25 januari 2009 @ 17:41:

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee maar was nog niet lid geworden, toch dacht ik ik plaats mijn verhaal hier ook. Tot voor kort had ik een relatie van 3.5 jaar met mijn ex met wie ik samenwoonde in mijn huis. Toen we gingen verhuizen vorig jaar kwam ik erachter dat hij vreemd ging omdat zijn scharrel toen op de deur stond en ik de deur open deed. Hij vloog weg en durfde de confrontatie niet aan. Hij heeft toen gekozen voor mij en heeft haar gezegd dat ze alleen een scharrel was. Ik besloot toen om toch door te gaan met de verhuizing en de relatie. Een paar weken later had ik al mijn spullen (uit mijn huis) net overgebracht naar zijn nieuwe huis. Vanaf dat moment was hij een aantal nachten weg en werd hij ineens terug gebracht op een ochtend door diezelfde scharrel. Ik ben toen terug gegaan naar mijn huis en heb daar mijn spullen weer terug gezet. Een paar weken later zocht hij weer contact want hij miste me zo en wilde mij terug. Ik heb 1x met hem afgesproken en toen heeft hij de hele avond zitten huilen. Het bleek dat zij hem had wijsgemaakt dat ik expres een kind van hem wilde om er daarna mee te verdwijnen en andere leugens had verteld over mij. De dag erna werd hij gearresteerd (voor het rijden zonder rijbewijs en niet op komen dagen bij de rechtszaak) en moest hij zitten voor 6 weken. In die periode heeft hij mij regelmatig gebeld en heeft hij toegegeven dat hij de afgelopen 2 jaar verslaafd was aan de drugs en dat hij met mij wilde trouwen etc etc. Toen hij vrij was hebben we regelmatig afgesproken en zouden we opnieuw beginnen aan de relatie te werken (wel met behoud van huizen tegen zijn zin).

In die periode bleek dat zijn scharrel zwanger was van een tweeling en hij wilde daar niks van weten. Nu zegt zij dat ze de laatste 2 weken regelmatig met hem heeft gesproken en dat hij wel er wilde zijn voor die kinderen (waarvan de kans ook aanwezig is dat ze niet van hem zijn omdat zij ook vreemd was gegaan toen ze met hem had). Hij beweert dat dit niet zo is.. Ik weet nu niet wat ik moet geloven. De dagen en tijdstippen waarop zij dit beweert klopt met de tijden en dagen dat hij alleen bij hem thuis was. Ik heb hem ermee geconfronteerd en hij wordt boos en zegt er dan mee op te willen houden als ik hem niet op zijn woord geloof maar ja dat geeft mij een bevestiging dat er iets niet pluis is. Hij begrijpt niet dat ik nu niet weet wat ik moet geloven. Waarom zou zij liegen hierover wat schiet zij hier mee op (zij heeft dit niet tegen mij gezegd maar in een soort van blog).

Het erge vind ik ook nog dat zij mij zwart maakt bij mensen dat ik hem allerlei geintjes zou hebben geflikt terwijl ik de enige was die er altijd voor hem is geweest en zelfs kleding naar de gevangenis heeft gebracht terwijl we uit elkaar waren op dat moment omdat niemand anders dat wilde doen...

Zo eindelijk het verhaal eens eerlijk er uit kunnen gooien alle vriendinnen zeggen laat hem toch links liggen maar ja dat vervelende gevoel he:S

RoosWat moet er in vredesnaam gebeuren voordat jij iemand wél aan de dijk zet?
Het is vriend die vreemdging.
Heel hard wegrennen......Dit zorgt alleen maar voor problemen!
Ik zou er he-le-maal geen zin in hebben! Kan wel beters krijgen dan zoiets, en jij ook!

Denk dat ik zo mijn mening wel kenbaar heb gemaakt.
Ja, dat vind ik echt.
Na 3,5 jaar relatie kom je er achter dat je vriend vreemdgaat, als smoes geeft hij dat zijn scharrel hem heeft wijsgemaakt dat jij niet bent te vertrouwen........

Nu stapelen de problemen omtrent deze persoon zich op...... JIj maakt je druk over dat zij je zwart maakt terwijl jij er altijd voor hem geweest bent....

Waarom ben jij er altijd voor hem geweest?

Hij heeft je bedondert neemt daar geen verantwoordelijkheid voor, komt met een kut smoes aan, Doet ook nog domme dingen waardoor hij in de gevangenis beland en neukt zonder bescherming en maakt de vrouw met wie hij vreemd ging zwanger, wat is nu precies je vraag?
Als jij in een slechte soap wilt leven, vooral zo doorgaan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wacht even: je hebt een (ex)vriend die verslaafd is, een ander zwanger heeft gemaakt, die vreemdgaat bij de vleet en ook nog eens vast heeft gezeten? En die zo dom is om te geloven wat zijn "scharrel" hem over jou op de mouw speldt?

En daar moet je serieus nog over nadenken???

(ik denk: troll...maar je weet nooit natuurlijk)
Gezellig tiep die vent...

Lijkt GTST wel..
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
@wuiles Ik weet het het klinkt heel oubollig maar ik hoopte dat hij inderdaad zou veranderen toen hij uit de gevangenis kwam. Ik ben toen ook doorgegaan met mijn leven en ik wist toen dat als hij alleen zou zijn dat het de verkeerde kant op zou gaan maar inmiddels heb ik zoiets van zoek het toch uit. Als je mijn kant niet begrijpt wat heb ik dan aan je. Hij wordt boos als ik zeg dat ik niet met hem wil en kan samenwonen. Hij hoort dat toch te begrijpen? Nu ook weer boos omdat ik dus erachter kwam dat ze contact hebben gehad hij zegt dat hij nooit contact heeft gehad maar waarom zou dat dan zeggen? Hij beweert dat ze dat zegt om te stoken maar dat vind ik toch wel een beetje vreemd want ze weet niet dat ik dat zou lezen... Ze denkt dat hij meeleest namelijk...

Inderdaad Mamzelle ik denk dat je gelijk hebt hij moet een vriend worden die vreemd ging.... Maar ja das makkelijker gezegd dan gedaan helaas :S
quote:24Roos schreef op 25 januari 2009 @ 17:41:

RoosWelk vervelende gevoel bedoel je precies? Dat toen je ontdekte dat hij vreemdging? Of toen hij nachten niet thuiskwam? Of toen hij opnieuw vreemdging (of nog steeds...)? Of toen hij vastzat? Of toen je ontdekte dat hij drugsgebruiker is? Welk vervelend gevoel?
Peas on earth!
Ik zou lekker bij hem blijven, heb je een spannend leven!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Roos, leef jou leven meid en laat je niet manipuleren door zo'n man/ vriend ?

Diep in je hart weet je hoe het zit, het is alleen nog dat laatste duwtje.

Ga ervoor, je hebt maar 1 leven in dit leven.

Je verdient beter....
Nou hier komt ie dan...... "run forest run".
@liselore ik ben er altijd voor hem geweest omdat toen ik met hem kreeg ik wist dat hij wat dingen op zijn kerfstok had en ik het niet eerlijk vond hem daarop af te rekenen omdat hij daarover eerlijk was geweest (gevangenis etc). Op het vreemd gaan heb ik hem wel afgerekend hij kwam uit de gevangenis met bewijs dat hij was afgekickt en hij wilde echt helemaal opnieuw beginnen. Ik heb altijd aangegeven dat ik niet wist of dat wel mogelijk was en dat hij dan overal eerlijk over moest zijn en dat is hij dus niet geweest...

Ik denk dat ik niet echt een vraag had maar meer de meningen wilde horen van andere buitenstaanders omdat die neutraal zijn.
Verbreek alsjeblieft al het contact met hem, want met zo'n vriend wordt je niet gelukkig!! Echt dan kun je beter alleen zijn!

Sterkte!
...
Mening van buitenstaanders?

Kan me voorstellen dat je die wel eens wilt, maar in dit geval?

dan weet je toch zelf wel dat je alle contacten moet verbreken als je tenminste een leuk leven wilt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:24Roos schreef op 25 januari 2009 @ 17:53:

@wuiles Ik weet het het klinkt heel oubollig maar ik hoopte dat hij inderdaad zou veranderen toen hij uit de gevangenis kwam. Ik ben toen ook doorgegaan met mijn leven en ik wist toen dat als hij alleen zou zijn dat het de verkeerde kant op zou gaan maar inmiddels heb ik zoiets van zoek het toch uit. Als je mijn kant niet begrijpt wat heb ik dan aan je. Hij wordt boos als ik zeg dat ik niet met hem wil en kan samenwonen. Hij hoort dat toch te begrijpen? Nu ook weer boos omdat ik dus erachter kwam dat ze contact hebben gehad hij zegt dat hij nooit contact heeft gehad maar waarom zou dat dan zeggen? Hij beweert dat ze dat zegt om te stoken maar dat vind ik toch wel een beetje vreemd want ze weet niet dat ik dat zou lezen... Ze denkt dat hij meeleest namelijk...Hou vast dat gevoel! Serieus Roos, aan deze man zul je nooit een leuke gelijkwaardige partner hebben. Hij liegt alles aan elkaar, zowel tegen jou als tegen haar. Ik zou ook geen energie meer steken in het uitzoeken wie nou wat wel of niet gezegd heeft en wie waarin gelijk heeft. Dat verandert of verbetert niets aan de situatie. Kies eieren voor je geld en werk deze gozer zo snel mogelijk je deur en je leven uit.
The time is now
quote:24Roos schreef op 25 januari 2009 @ 17:59:

@liselore ik ben er altijd voor hem geweest omdat toen ik met hem kreeg ik wist dat hij wat dingen op zijn kerfstok had en ik het niet eerlijk vond hem daarop af te rekenen omdat hij daarover eerlijk was geweest (gevangenis etc). Op het vreemd gaan heb ik hem wel afgerekend hij kwam uit de gevangenis met bewijs dat hij was afgekickt en hij wilde echt helemaal opnieuw beginnen. Ik heb altijd aangegeven dat ik niet wist of dat wel mogelijk was en dat hij dan overal eerlijk over moest zijn en dat is hij dus niet geweest...

Ik denk dat ik niet echt een vraag had maar meer de meningen wilde horen van andere buitenstaanders omdat die neutraal zijn.Romantisch hé.....zo'n schone urinetest is toch altijd weer een hoogtepunt in een relatie!
Dat gevoel van alleen zijn verdwijnt

maar de problemen met hem blijven voor altijd
Roos,

( het rijmt zo mooi op doos).

Zet alsjeblieft je hersens eens aan. Die scharrel, ken jij haar? kent zij jou? Of zou het zomaar kunnen dat al die dingen die ze zegt om jou zwart te maken, precies die dingen zijn die jouw vriend tegen haar zei om haar het bed in te lullen?

Gebonden mannen zijn daar goed in : Ik hou net meer van haar, ik slaap op de bank, we heben geen sex, ze belazerd mij ook, ik blijf alleen omdat ze dreigt met zelfmoord....

Verslaafd, rijden zonder rijbewijs ( Stel dat ie een ongeluk krijgt, dan is ie de rest van zijn leven aan het betalen voor de schade, en als jij dan zijn partner bent jij dus ook, wil je dat?)

in de bak belanden, en nog vreemdgaan ook. En ook nog zonder condoom en die andere dame zwanger maken. heb je al een SOA test gedaan? Want wie weet hoeveel andere dames ie nog heeft gehad?. Wat is er mis met jou dat jij nog overweegt om dit te pikken? waar is jouw eigenwaarde gebleven? Ben je bang dat je niks beters kan krijgen, Vind je dat je niks beters verdient, waht je op en hemelse beloning omdat je hem gaat "redden?". Dat er niemand anders meer is/was heeft een reden. Die anderen hebben hun ogen open gedaan en hem gezien voor wat ie is. Nu jij nog.
tja....

als jij je de rest van je leven af wilt blijven vragen of ie je niet belazerd, of ie wel eerlijk is tegen je, of je hem kunt vertrouwen etc. etc., dan moet je vooral bij hem blijven. lees zelf je openingspost nog eens. wat als dit het verhaal van een anders was geweest? wat had je dan zelf als mening gehad? vreemdgaan, een scharrel zwanger maken, drugsverslaafd: let him go!
Mijn opmerking sloeg op het taalgebruik in je openingspost.

Ik zou er een ex vriend van maken, en wel snel ook.

Hier komt niets goeds van.

Je hoeft niemand af te rekenen op zijn verleden, maar als zijn heden ongeveer hetzelfde eruit ziet lijkt het me slim om dat wél te doen.
aan alles lees ik gewoon dat hij liegt en bedriegt. Zet je gevoel eens uit en luister naar je verstand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven