Snap helemaal niks van die man !!!

25-01-2009 16:53 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een week of wat heb ik een nieuwe relatie. Door diverse omstandigheden hebben we niet heel veel tijd samen, dus als hij voor zijn werk oproepbaar is hier in de buurt, nou daar zaten we beiden op te wachten, want alle tijd die we samen krijgen, die pakken we.

Krijg ik dus vanochtend een smsje, sliep nog, of ik een verse kus wilde. Smste terug "ja heerlijk" en zo gaan er nog een paar keer smsjes heen en weer tot hij zei "ga maar weer lekker koesen". Best natuurlijk, maar krijg ik om 11 uur een smsje "heb een half uur bij jou voor de deur gestaan vanmorgen maar je smsjes klonken zo lekker slaperig, dat ik maar weer weg ben gegaan". Kijk ik weet dat hij gek op mij is, want heel vaak stelen we 's ochtends vroeg nog ergens een kusje voordat we aan het werk gaan. Dat is het ook niet.

Maar hoe kan hij nou weer weggaan ??? Als ik maar enig idee had gehad dat hij hier zou kunnen zijn had ik natuurlijk uit het raam gekeken, maar ik verwachtte het totaal niet. Wat zou nou de reden zijn geweest dat hij weg ging, angst niet welkom te zijn, of te storen op zondagochtend om 8 uur???

Heeft een van jullie wel eens zoiets meegemaakt? Kon echt wel gillen vanochtend, kan ik je wel vertellen, ik baalde wel zo vreselijk! En hij zei alleen maar "smsjes klonken zo slaperig", nou als ik sms ben ik echt wel wakker hoor, moest er toch bijna uit, lag nog wat te soezen.

Wat kan hij nou in godsnaam gedacht hebben ???
Raar verhaaltje hoor. Als jullie superverliefd zijn, en hij staat voor de deur, dan zegt hij dat toch??

Hoe kan hij nou aan je smsjes zien hoe slaperig je bent. Nee hoor, ik kan me best voorstellen dat hij er helemaal niet was.
Eens met Bagheera en Chardonnay, geloof er ook niet zo in, dat ie er inderdaad stond. Volgens mij is dat ook je hele dillemma,

je twijfelt er zelf ook aan, anders snap ik écht die paniek niet en waarom je er zo over door blijft draven. Je maakt mij niet wijs , als hij zo verliefd is, en rekening moet houden met vanalles en nog wat, en hij stáát dan om 8uuur voor je deur, dat ie dan gewoon vertrekt zgn omdat ie je niet wil storen. Hij zou jouw reaktie toch wel in kunnen schatten denk ik als er onverwacht tijd voor jullie samen is, op welk uur van de dag dan ook ?!
quote:Chardonnay schreef op 25 januari 2009 @ 18:09:

Als jouw vriend met jou een hapje gaat eten 's avonds, dan hoeven zijn kinderen toch geen kennis met je te maken? Of begrijp ik hieruit dat jouw vriend de kinderen (in ieder geval door de week) heeft? Anders kan hij natuurlijk makkelijk wel een hapje met je gaan eten. Als hij zijn kinderen altijd heeft dan wordt het natuurlijk lastiger. Dan kan hij ook in het weekend moeilijk afspreken.Dat is dus ook het probleem nog even, maar dat is niet anders, het is maar even, toch?
quote:palientje schreef op 25 januari 2009 @ 18:10:

Beetje mieterig mannetje dus, een echte kerel zou zeggen

hey meid ik sta voor jou deur, doe die deur open, want ik wil je een kus geven!Nee niet mieterig, het is simpelweg zo dat hij het een beetje verleerd is en twijfelt aan zichzelf. Dat merk ik soms en dat zegt hij ook af en toe. Dan ken je elkaar eigenlijk te kort, "durf" je nog niet alles.
Joenohoe: Ook ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt. Dat je straks 2 weken weg bent en hem dan niet ziet is inderdaad niet leuk, maar het feit dat ie rekening met je houd op een zondagmorgen ( als ie er idd geweest is....) vind ik toch wel erg lief hoor!

Maar net als de anderen snap ik niet waarom ie niet heeft aangebeld, dus heb ook ik mijn twijfels bij het gehele verhaal.

Niet te druk maken, zijn wel ergere dingen hoor!!!
quote:mamalief schreef op 25 januari 2009 @ 19:09:

belletje van herkenbaar-verhaal gaat rinkelen hier....

is vriend toevallig verwarmingsmonteur? Nee hij is geen verwarmingsmonteur. Jammer van die negatieve reacties, toch nog, de eerste waren erg leuk. Maar kan het niemand kwalijk nemen, want jullie kennen hem niet. Het is voor hem heel lang geleden dat hij een relatie heeft moeten opbouwen, ik ben vorig jaar mijn vriend verloren aan kanker en ik weet het ook niet goed soms. Enige wat ik zeker weet is dat we gek op elkaar zijn, maar voor de rest zijn we net een stel kleuters, dat het weer helemaal opnieuw moet leren. En zelf heb ik vaak de neiging om reacties in te gaan vullen (ik denk voor hem) en dat doet hij dus ook, vandaar dat we soms van die rare dingen hebben.
Joenohoe, wat een verleden heb je al zeg! Dat maakt een deel van je reactie ook wel begrijpelijk.

Doe het op je eigen manier zou ik zeggen, maar daar horen dus wel deze lastige dingen bij.

We proberen je alleen te helpen, dus je moet het niet negatief zien! Ik hoop dat je er iets mee kunt want hetgeen de anderen vertellen ben ik het wel mee eens
quote:vcharlotte schreef op 25 januari 2009 @ 19:53:

Joenohoe: Ook ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt. Dat je straks 2 weken weg bent en hem dan niet ziet is inderdaad niet leuk, maar het feit dat ie rekening met je houd op een zondagmorgen ( als ie er idd geweest is....) vind ik toch wel erg lief hoor!

Maar net als de anderen snap ik niet waarom ie niet heeft aangebeld, dus heb ook ik mijn twijfels bij het gehele verhaal.

Niet te druk maken, zijn wel ergere dingen hoor!!!

Ikke ben geen 2 weken weg maar 6 1/2. Verder maak ik me niet echt druk, maar ik vroeg me gewoon af hoe hij zo maf kon zijn. En ik weet dat hij er geweest is. Hoe? Nou heel simpel, mijn paard had zijn hele box naar buiten gewerkt en was met de bezem aan de sleep geweest (die lag in het hok) en daar maakte hij een opmerking over.

En mijn vragen zijn beantwoord hier, dat is het leuke. De meesten vinden het lief en romantisch en zo is hij tegenover mij altijd ook. Ben ik niet gewend, dus wordt er soms wat iebelig van, maar dan denk ik maar "tel uw zegeningen". En inderdaad die man-vrouw logica.
Vcharlotte: ik weet dat iedereen wil helpen. Het enige dat ik jammer vind dat sommigen gelijk van het slechtste uitgaan, maar misschien staan zij zo in het leven, ik weet het niet. Maakt ook niet uit, ik ben blij dat mensen de moeite nemen op mijn eerste topic hier te reageren, dank daarvoor.
Is niet als negatieve reaktie bedoeld, jij lanceert een vraag en

ik (wij) geven daar een objectief antwoord op, zonder de personen in kwestie te kennen. Het is aan jou, wat je ermee doet. Begrijp wel dat jullie allebei al een aardige rugzak hebben, met de nodige emoties die invloed op een nieuwe relatie kunnen hebben. Denk niet teveel na over ogenschijnlijk onbenullige dingen, en geniet

van de tijd die je wél samen hebt.
Joenohoe: Wij trekken zo onze conclusies over wat jij voorlegd, hetgeen er aan vooraf gaat, of het feit dat ie er wel of niet is geweest, zijn aannames van ons. Als dat niet zo is, weet je dat zelf het beste.

Ik hoop dat jullie gelukkig worden en dat hij je de volgende keer niet laat liggen!

Sterkte met alles en succes die 6 1/2 week als je weg bent!
klinkt allemaal een beetje vaag en onbetrouwbaar. Slechts een gevoel?
voer eendjes geen oorlog!
Wat heftig voor je dat je je vriend vorig jaar hebt verloren aan kanker .

Ik hoop dat deze relatie de tijd dat je weg bent glorieus overleeft en er veel geluk voor je in het verschiet ligt . En niet teveel piekeren en invullen (hoe moeilijk het ook is om dat niet te doen haha), geniet ervan!
quote:petit1968 schreef op 26 januari 2009 @ 10:21:

klinkt allemaal een beetje vaag en onbetrouwbaar. Slechts een gevoel?Zoals ik al zei, door de opmerking die hij maakte over mijn paard en zijn box en de bezem, daardoor wist ik dat hij inderdaad hier geweest is. Daar is niets vaags en onbetrouwbaars aan. Was vanmiddag bij "mijn" psycholoog (een man van zo 55), waar ik momenteel kom i.v.m. rouwverwerking en alle ellende die ik met mijn vriend zijn familie heb gehad tijdens en na zijn ziekte en overlijden. Vertelde hem hetzelfde als wat ik in mijn eerste posting heb gezet, hij zei echt puur spontaan "dat is toch hartstikke lief". Toen moest ik wel lachen hoor.
quote:Feliciaatje schreef op 26 januari 2009 @ 17:45:

Wat heftig voor je dat je je vriend vorig jaar hebt verloren aan kanker .

Ik hoop dat deze relatie de tijd dat je weg bent glorieus overleeft en er veel geluk voor je in het verschiet ligt . En niet teveel piekeren en invullen (hoe moeilijk het ook is om dat niet te doen haha), geniet ervan!

Doe ik ook hoor, genieten. En je hebt helemaal gelijk, niet teveel invullen :-) daarin zijn hij en ik echt even erg.

Over het verlies van mijn vriend ben ik nog niet heen, en al helemaal niet over alle ellende die ik heb gehad met zijn familie, maar deze nieuwe liefde geeft me weer het gevoel dat ik leef, dat ik weer geliefd wordt, dat er iemand achter mij staat, dat iemand mij lief en belangrijk vind. En hoe het in de toekomst ook gaat, nu is hij alles wat ik nodig heb en wat ik me maar kan wensen, hij is zo verschrikkelijk lief.

Hij moet mij ook wel vertrouwen, want ga mijn ex opzoeken in Australie, een dikke week (altijd goede vrienden gebleven) voor ik verder ga. Heb ik wel zin in hoor, maar is toch moeilijk om alles hier achter te laten, ook mijn paard, dat naar een vriendin gaat, want stel je voor dat er wat gebeurt... Maar ook daar ga ik proberen te genieten, met in mijn hoofd en hart het warme gevoel dat ik heb als ik aan mijn nieuwe vriend denk.
anoniem_80130 wijzigde dit bericht op 26-01-2009 18:13
Reden: spelfout
% gewijzigd
Ik zit net je post op een ander topic te lezen (vreemdgangers vs moraalridders oid) en nu weet ik dus dat je hier gewoon niet de waarheid zit te vertellen.

Bah! Je vriendje is gewoon getrouwd en jij bent zijn minnares. Waarom zeg je dat niet gewoon eerlijk als er naar gevraagd wordt?
Dus niet omdat hij kinderen heeft zien jullie elkaar zo weinig maar omdat hij getrouwd is.
@TO, waarom lieg je hier tegen mensen die de moeite nemen je een hart onder de riem te steken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven