Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 13 maart 2017 @ 04:47:

Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemorgen.

GG, als je het niet meer leuk vindt om te publiceren, dan beter stoppen?

Mantelzorgers: succes ermee. Het klinkt heel zwaar, ik vind het knap wat jullie allemaal doen, naast banen en gezinnen.

Maandag alweer. Vandaag een belangrijk gesprek op de agenda. Willen jullie een beetje duimen dat alles soepel verloopt?

Iedereen een fijne dag!
Ik ga voor je duimen Ren!

Hier een locker die weigert en al mijn spullen, incl. laptop liggen er in. Ik had wel 1,5 uur later kunnen beginnen
Ben je al zo vroeg op je werk Takk? Succes ermee!
quote:Renaissance schreef op 13 maart 2017 @ 06:27:

Goedemorgen.

Mantelzorgers: succes ermee. Het klinkt heel zwaar, ik vind het knap wat jullie allemaal doen, naast banen en gezinnen.

Maandag alweer. Vandaag een belangrijk gesprek op de agenda. Willen jullie een beetje duimen dat alles soepel verloopt?

Iedereen een fijne dag!Ik duim, niet de hele dag continu want moet ook werken. Maar tussendoor moet lukken.
Mogge. Hier fris maar niet fruitig. En hoofdpijn als bonus. Bwu.

Ik sluit me aan bij Ren over de mantelzorgers. Lijkt me zwaar. Ook omdat je na het letterlijke zorgen, je de deur niet (of moeilijker, het zal voor iedereen verschillend zijn) achter je dicht kunt trekken.
O en ik duim ook natuurlijk!

Succes Ren!

Tak, heb je je spullen inmiddels?
Sterkte met het koppie Kittens.

Er is een topic met de titel "Kitten kwijt". Elke keer als die titel lees denk ik "oh nee toch, wat is er met Kittens aan de hand!"
Goedemorgen stammers!
En een voor de mantelzorgers onder ons. Het is niet altijd makkelijk.
quote:Renaissance schreef op 13 maart 2017 @ 06:27:

Goedemorgen.

Ja. Of misschien stoppen met klagen. Want als het eenmaal af is, is het wel een kick. Het is eigenlijk meer frustratie over hoe het dan gaat, mijn onvermogen om me te concentreren, de noodzaak van bronnen checken, en vooral dat stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt: "je kunt er niks van, alle anderen zijn veel intelligenter, de peer reviewers gaan je helemaal de grond in boren..."

Sorry dat ik hier zo heb zitten zeuren en klagen.

Nu in de trein naar werk. Nu al vertraging, en dat is vervelend, want als ik mijn aansluiting mis, mis ik mijn afspraak.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 maart 2017 @ 07:28:

[...]

Ja. Of misschien stoppen met klagen. Want als het eenmaal af is, is het wel een kick. Het is eigenlijk meer frustratie over hoe het dan gaat, mijn onvermogen om me te concentreren, de noodzaak van bronnen checken, en vooral dat stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt: "je kunt er niks van, alle anderen zijn veel intelligenter, de peer reviewers gaan je helemaal de grond in boren..."

Nu in de trein naar werk. Nu al vertraging, en dat is vervelend, want als ik mijn aansluiting mis, mis ik mijn afspraak.

Haha, dat stemmetje ken ik heel goed, dat is het "mezelf heel erg tegenhouden en nooit goed genoeg vinden" stemmetje. Beter luister je er niet naar, want het is geen realistisch stemmetje en het staat je alleen in de weg. En je mag hier best daarover praten hoor.

Succes met treinen, ik ga over 5 minuten en tot nu toe zegt de ns site dat er geen storing is. Fingers crossed.
Ik begin om 6:30 uur met werken Ren.
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 maart 2017 @ 07:28:

[...]

Nu in de trein naar werk. Nu al vertraging, en dat is vervelend, want als ik mijn aansluiting mis, mis ik mijn afspraak.Wat mij betreft is die sorry niet nodig, hoor. Je mag best hier komen zeuren/klagen. Maar dat stemmetje, daar moet je niet naar luisteren. Ik herken zo'n stemmetje maar al te goed en die spreken zelden de waarheid
quote:takkentrol schreef op 13 maart 2017 @ 07:30:

Ik begin om 6:30 uur met werken Ren.Tjemig wat vroeg. Maar dan ben je vast ook lekker vroeg klaar, kun je vanmiddag nog van het zonnetje gaan genieten!
Ren, was een mooie foto die je gisteren postte.
Meestal kan ik om 15:30 uur naar huis, ben ik net voor de file uit.

En dan kan ik voor het eten lekker wandelen. Is de rest van de avond voor mezelf.
quote:takkentrol schreef op 13 maart 2017 @ 07:38:

Meestal kan ik om 15:30 uur naar huis, ben ik net voor de file uit.

En dan kan ik voor het eten lekker wandelen. Is de rest van de avond voor mezelf.Dat is wel lekker!
Goedemorgen,

Mantelzorg is idd zwaar, nog niet persoonlijk aan de hand gehad maar wel gezien want ben jaren werkzaam geweest in de thuiszorg. Mantelzorgers hebben de neiging om zichzelf vaak achter te stellen met alle gevolgen van dien dus denk aan jullie zelf!

Tak wat ontzettend vroeg! Hoe laat ga je dan naar bed?

Man is vannacht weer naar de bank verhuisd, ondanks oordoppen word ik telkens wakker van zijn gesnurk. Hij ( maar ik ook) moet echt afvallen, ik denk dat dat een van de oorzaken van het snurken is.
Dolfje, wat naar van het gesnurk! Hopelijk kunnen jullie een oplossing vinden, want die gebroken nachten gaan je opbreken.

Het is verleidelijk om gebruik te maken van de railcatering. Ik snak naar zwarte thee! Maar matiging is nu het toverwoord. Ik wil weer een beetje gaan sparen. Gemeenschappelijk sparen we al heel goed, maar ik wil mijn eigen spaarrekening ook wat zien groeien. Dus minder theetjes en drankjes tussendoor, want dat tikt aan.
IMHO
quote:Elfje112 schreef op 13 maart 2017 @ 07:34:

[...]

Wat mij betreft is die sorry niet nodig, hoor. Je mag best hier komen zeuren/klagen. Maar dat stemmetje, daar moet je niet naar luisteren. Ik herken zo'n stemmetje maar al te goed en die spreken zelden de waarheid Thanks. Ooit is tegen mij gezegd dat ik, vanwege mijn concentratieproblemen (ik heb een extreem korte concentratiespanne) beter niet naar de universiteit kon gaan. Ik ben uiteindelijk zelfs gepromoveerd, maar het blijft een gevecht - zowel met mijn concentratie als met het idee van 'dat kan jij toch niet!'
IMHO
Ik duim mee!!

Mijn zoon is vandaag 16 geworden.

Gisteren al gevierd met hele familie. (Uit eten)

Ben vandaag nog vrij dus lekker niksen.

Fijne dag allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
Gefeliciteerd Jane-Ice! Scooter gekocht?
quote:Star schreef op 13 maart 2017 @ 09:57:

Gefeliciteerd Jane-Ice! Scooter gekocht?

Nee.

En dank je!
Prrrr, mauw miawwwww.
Mèn, van Denemarken naar Indonesië, ik moet nodig shoppen! Maar voel me wel thuis in mijn voorland, dus fijn dat je ons meeneemt hierheen, LV.

Oh Dolfje, wat erg hè, gesnurk! Ik heb het zelfs als probleem gebruikt om een hindernis mee te 'labelen', tijdens de opleiding. Maar uiteindelijk vloog de pony er toch over, wie weet zegt dat wat

Overgewicht kan idd. snurken veroorzaken of verergeren. Mijn man is eerder dun, maar die ademt altijd in door zijn mond en uit door zijn neus. Dus hoor je steeds dat klepje, tik-tik. Om he-le-maal gestóórd van te worden

Iedereen kunnen genieten van het prachtige weer? Ik heb de Malus heftig gesnoeid en heb nog een stapel bloesemtakken nodig. Dus als iemand in de buurt woont.... Koots? Solo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven