Lang douchen

13-03-2017 21:15 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
weg
anoniem_301561 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 22:19
99.37% gewijzigd
quote:GateKeeper schreef op 13 maart 2017 @ 21:50:

[...]

Jup. Ik sta de eerste 20 min als een zombie onder de douche, daarna ga ik eens wat doen.

'Hoor ik de kraan?'

En voordat ik mensen over me heen krijg die vinden dat ik te lang onder de douche sta: Ik ben een linksgedraaide biologische burgertrut die geen auto heeft en geen vlees eet en een hele oude smartphone heeft en waxinelichtjes koopt zonder aluminium enzo, dus ja dit gun ik mezelf lekker.
quote:jellybelly schreef op 13 maart 2017 @ 21:47:

Dat je dat bij hoge uitzondering eens doet om op te warmen/af te koelen/scheren/extra te tutten, oke. Maar als je daar een gewoonte van maakt... Je bent na 10 minuten toch wel klaar met jezelf wassen? Dan sta je 20 minuten doelloos onder stromend water.

Scheren is bij mij geen hoge uitzondering hoor .

Ik sta denk ik 15 minuten gemiddeld onder de douche. Maar de badkamer is wel langer bezet: tanden poetsen, gezicht reinigen, opmaken, haar föhnen.

En dan nog: wat wil je daar van zeggen dan?
quote:jellybelly schreef op 13 maart 2017 @ 21:51:

[...]

'Hoor ik de kraan?'

Ja, wat was dat ook weer? Iemand met een knieperige echtgenoot toch?
quote:GateKeeper schreef op 13 maart 2017 @ 21:50:

[...]

Jup. Ik sta de eerste 20 min als een zombie onder de douche, daarna ga ik eens wat doen. Ik ook!

[...]

'Hoor ik de kraan?'

me doodgelachen om dat topic
quote:NYC schreef op 13 maart 2017 @ 21:53:

[...]

Ja, wat was dat ook weer? Iemand met een knieperige echtgenoot toch?Ik weet niet meer precies wat het verhaal was, maar iemand met een knieperig vriendje ofzo, die niet teveel water in het bad mocht laten lopen? En toen ze voorzichtig toch wat water liet lopen kwam hij checken: 'hoor ik de kraan?'
quote:Tessaa schreef op 13 maart 2017 @ 21:42:

Ik heb ook wel eens een huisgenoot gehad die iedere keer > 30 minuten op de wc zat. Meerdere keren per dag dus. En die kondigde dat niet van tevoren aan.

Dat kan dus ook Misschien heeft zij een darmaandoening ofzo? Ik heb geen idee hoor maar op mijn werk was er vroeger iemand die ook heel lang naar de wc moest en die had helemaal uitgelegd dat ze er niks aan kon doen omdat ze een ziekte had.
Omg dat topic wil ik lezen!! Wie plaatst een linkje?
Een half uur douchen is toch niet lang? Ik sta er gemiddeld 15 minuten onder maar als ik mezelf wil scrubben, scheren, haarmasker dan sta ik er ook wel een half uur onder of als k een lane dag vol stress heb gehad vind ik het ook fijn om er wat meer de tijd voor te nemen ter ontspanning.
Oja dat van die kraan. Doet me er aan denken dat ik ver achterloop met het meest recente gierige acties topic
Je bent duidelijk niet geschikt om met huisgenoten te wonen.
quote:Jempo schreef op 13 maart 2017 @ 22:03:

Omg dat topic wil ik lezen!! Wie plaatst een linkje?Hilarische gierige acties

Reactie van Nikkie34
quote:closednote schreef op 13 maart 2017 @ 22:04:

Een half uur douchen is toch niet lang? Ik sta er gemiddeld 15 minuten onder maar als ik mezelf wil scrubben, scheren, haarmasker dan sta ik er ook wel een half uur onder of als k een lane dag vol stress heb gehad vind ik het ook fijn om er wat meer de tijd voor te nemen ter ontspanning.Is het maar een half uur? Mijn standaard douchebeurt duurt al minimaal 30 minuten, waarvan ik 20 als een zombie sta te staren.
Wat heb je toch een heerlijk leven als het enige waar je je druk om maakt is dat je huisgenootje eens in de twee á drie dagen een halfuurtje doucht. Een fucking halfuurtje... je bent een zeurkous, een hele grote zeurkous!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Filee schreef op 13 maart 2017 @ 22:10:

[...]

Is het maar een half uur? Mijn standaard douchebeurt duurt al minimaal 30 minuten, waarvan ik 20 als een zombie sta te staren.Dan verbruik je maar even 30x10 = 300 Liter water !
quote:creativeguy schreef op 13 maart 2017 @ 22:15:

[...]

Dan verbruik je maar even 30x10 = 300 Liter water !

Dus?

Die huisgenoot douchet blijkbaar niet dagelijks. Kun je de minuten onder de douche opsparen?

Ze gebruikt de douche niet wanneer TO de douche nodig heeft, zegt het op voorhand wanneer ze TO niet stoort en is binnen 2,5 maanden weg.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Sorry! Boodschap begrepen. Ik moet wat minder zuur worden. Gelukkig heb ik haar er niet op aangesproken, haha

[...]

'Hoor ik de kraan?'

Stukgelegen om dat verhaal.
Voor mij is douchen ook vaak ontspanning ik douche om de dag en 1 keer in de week dan ook wel een half uur ter ontspanning. Ik zie het probleem niet zo dat je je er aan stoort. Gebruik je zelf de badkamer soms ook niet langer? Of is het douchen afdrogen en pleite?
you go girl
quote:creativeguy schreef op 13 maart 2017 @ 22:15:

[...]

Dan verbruik je maar even 30x10 = 300 Liter water !Maar ik douche niet elke dag. Ik douche 3 keer (soms 2) in de week, dus spaar de minuten op
quote:Filee schreef op 13 maart 2017 @ 22:28:

[...]

Maar ik douche niet elke dag. Ik douche 3 keer (soms 2) in de week, dus spaar de minuten opJoh al douche je wel elke dag, moet jij toch weten.
Ik heb echt geen idee hoe lang ik onder de douche zit. Als ik mijn haar moet wassen en scheren een stuk langer en dat doe ik om de dag. Verder zit ik de meeste tijd gewoon voor me uit te staren.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 11-08-2017 17:55
Reden: privacy
99.67% gewijzigd
Ik ben in een paar minuten wel klaar hoor en dat is inclusief lang haar wassen. Een half uur? Sjezus
"Boring conversation anyway"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven